Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Supportersang:

Vi hater kleppo og kleppo hater oss

han er fra bærum, men liker ikke oss :P

den er fin!

Men nå må det konses inn mot lsk på mandag, der er det viktig med 3 poeng!

Kunne sunget den på Bærum - Stabæk 2 på tirsdag, men mister Kleppo er i utlandet...

Jepp!

Jeg har enda en: (mel. trommer er for bønder) Hater stian kleppo hater stian kleppo, åååå hater stian kleppo!

(mel: hvem er denne klubben)

Hvem er denne Stian som er fra Bærums verk

Han hater Stabæk Fotball i grunn

Stian Kleppo er en jævla hund

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høiland ut og to kjappe imot. Kan selvsagt være tilfeldig. Men tenk hvis han hadde vært med til København; da hadde vi muligens.. osv. osv.

Jeg er ganske sikker på at Jon Inge hadde stoppet han som løp rett forbi Morten på det fjerde målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bare dumt.

Fakta: Stian Kleppo får lønnen sin fra Viasat,

Antakelse: Han gjør det Viasat tjener mest penger på.

Det siste kan vel ingen bebreide han for?

Antakelse 2: "Tjene penger" vil si hva de får inn av reklameinntekter - hva det koster å kjøpe kampen

Høres ikke urimelig ut?

Fakta 2: I Kongo er det en del mennesker som har litt urealistiske måter å regne erstatning på. Da Tromsø spilte borte klarte ingen norske TV-kanaler å få kjøpt rettighetene, fordi Bilbao priset dem sykt høyt.

Antakelse 3: En kamp der Stabæk uansett blir slått ut er ikke mer populær, snarere mindre, enn den første kampen til Tromsø.

Antakelse 4: Valencia forventer ikke mindre penger enn det Bilbao gjorde.

Samlet antakelse: Stian Kleppo gjorde, i sin arbeidssituasjon, jobben sin. Kjipt for oss, money talks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bare dumt.

Fakta: Stian Kleppo får lønnen sin fra Viasat,

Antakelse: Han gjør det Viasat tjener mest penger på.

Det siste kan vel ingen bebreide han for?

Antakelse 2: "Tjene penger" vil si hva de får inn av reklameinntekter - hva det koster å kjøpe kampen

Høres ikke urimelig ut?

Fakta 2: I Kongo er det en del mennesker som har litt urealistiske måter å regne erstatning på. Da Tromsø spilte borte klarte ingen norske TV-kanaler å få kjøpt rettighetene, fordi Bilbao priset dem sykt høyt.

Antakelse 3: En kamp der Stabæk uansett blir slått ut er ikke mer populær, snarere mindre, enn den første kampen til Tromsø.

Antakelse 4: Valencia forventer ikke mindre penger enn det Bilbao gjorde.

Samlet antakelse: Stian Kleppo gjorde, i sin arbeidssituasjon, jobben sin. Kjipt for oss, money talks.

Det er enda godt vi har noen fornuftige mennesker her inne, som kan forklare alle oss andre hvordan verden fungerer. Personlig hadde jeg ikke tenkt i disse baner i det hele tatt, og var forbanna på Stian Kleppo og Viasat, men med denne briljante og presise oppsummeringen så er jeg, hmm, fortsatt forbanna på Stian Kleppo og Viasat.

Hvorfor? Fordi han er et rasshøl, selv om han bare gjør jobben sin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor? Fordi han er et rasshøl, selv om han bare gjør jobben sin.

Sorry, jeg trodde innlegget over var uttrykk for frustrasjon over at kampen ikke gikk på Viasat. Jeg burde forstått bedre siden det ikke var noen som har nevnt verken TV2-sjefen eller kringkastingssjefen som jo også kunne kjøpt rettighetene. Selv er jeg egentlig ganske forbanna på naboen. Kanskje vi skulle hatt en tråd for å hate mennesker av grunner som ikke har med Stabæk å gjøre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en som ennå har til gode å se laget sitt på riksdekkende TV. er det tydeligvis vel mye forlangt at han skal sende storebror sine kamper på tv.

Kleppo er en gnom, men det er ikke hans skyld at vi er ute av Europa. Vi får håpe han ikke er in charge neste gang vi skal ut i Europa.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om et sted man kan se hele kampen i reprise?

Det var nå du skulle vært venn med Sutrebakken. Han kunne skaffet deg alle kampene lekende lett. Til og med Stabæk-Grei i cupen kan han få fatt i

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og med Stabæk-Grei i cupen kan han få fatt i

Den har jeg lyst til å se! Det er tross alt første cupkamp som Tippeligalag, spilt på Greibanen 09.05.1995

Noen som har epostadressen hans, så kan vi "spamme" han litt :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Valencia vs. Stabæk
  • Opprett ny...