Two can play that game 29 Del Skrevet 13. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2009 (endret) Nå, ja, men man bør ikke tenke så himla langt fremover med den tanken. Sola er skadet og kommer ikke til å spille i VM (etter eget utsagn, hun er ikke engang sikker på videre fotballkarriere - dette kan være avskjedskampene på landslaget). Klaveness er gitt og Hjelmseth er nok gitt en stund, men hun har for store variasjoner til å være fast i mål for all framtid (hun var brilliant i EM, men før det har hun gjort virkelig sprø ting). Rønning er også litt for varierende på landslaget. Akerhaugen spiller greit som høyre back, men mangler aggressiviteten, her er Marita Skammelsrud Lund et bedre valg. Blir hun "omskolert" tilbake til midtstopper, kan hun spille lenger, så fremt Marit Fiane Christensen ikke skifter mening om å spille på landslaget igjen. Eli Landsem eksperimenterer ikke så mye i de første kampene. Tror heller at vi får se store utskiftninger etter hvert. Det kan være gode nyheter for Siri G, og bør være det for Melissa Wiik. Endret 13. Oktober 2009 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 19. Oktober 2009 Del Skrevet 19. Oktober 2009 Melissa på laget likevel! (Og Guro Knutsen da). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 19. Oktober 2009 Del Skrevet 19. Oktober 2009 I henhold til www.$$.no så er melissa tatt ut til landslagstroppen i VK-Kvalifisering, hva er VK?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Oktober 2009 Del Skrevet 19. Oktober 2009 I henhold til www.$.no så er melissa tatt ut til landslagstroppen i VK-Kvalifisering, hva er VK?? VerdensmestersKapsKvalifisering, det sier seg selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 20. Oktober 2009 Del Skrevet 20. Oktober 2009 I henhold til www.$$.no så er melissa tatt ut til landslagstroppen i VK-Kvalifisering, hva er VK?? Verdenskoeppkvalifisering. Melissa er jo ogsaa en meget habil langrennsloeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 20. Oktober 2009 Del Skrevet 20. Oktober 2009 I henhold til www.$.no så er melissa tatt ut til landslagstroppen i VK-Kvalifisering, hva er VK?? Verdenskoeppkvalifisering. Melissa er jo ogsaa en meget habil langrennsloeper. Visekorporal? Videregående Kurs? Vektløfterklubb? The sky's the limit.Er det forresten noen (andre enn meg) som skal på denne landskampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 I henhold til www.$.no så er melissa tatt ut til landslagstroppen i VK-Kvalifisering, hva er VK?? Verdenskoeppkvalifisering. Melissa er jo ogsaa en meget habil langrennsloeper. Visekorporal? Videregående Kurs? Vektløfterklubb? The sky's the limit.Er det forresten noen (andre enn meg) som skal på denne landskampen? Jeg skal. Kan forøvrig avsløre hva "VK" egentlig er - en skrivefeil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Jeg stiller også på kamp. Har kun Stabæk drakter, det blir kanskje litt provoserende for noen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Jeg stiller også på kamp.Har kun Stabæk drakter, det blir kanskje litt provoserende for noen. har du ikke en rød jakke av noe slag?? den gamle fjell anorakken som ble brukt på skiturene i påsken?? så kan du supplere med en Stabæklue og hvite polvotter. da har du Rødt Hvit og Blått. Jeg skal også, min første fotball landskamp siden ca 1980 Hva er bilett prisen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Jeg stiller også på kamp.Har kun Stabæk drakter, det blir kanskje litt provoserende for noen. har du ikke en rød jakke av noe slag?? den gamle fjell anorakken som ble brukt på skiturene i påsken?? så kan du supplere med en Stabæklue og hvite polvotter. da har du Rødt Hvit og Blått. Jeg skal også, min første fotball landskamp siden ca 1980 Hva er bilett prisen?? Tror det er gratis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Jeg stiller også på kamp.Har kun Stabæk drakter, det blir kanskje litt provoserende for noen. har du ikke en rød jakke av noe slag?? den gamle fjell anorakken som ble brukt på skiturene i påsken?? så kan du supplere med en Stabæklue og hvite polvotter. da har du Rødt Hvit og Blått. Jeg skal også, min første fotball landskamp siden ca 1980 Hva er bilett prisen?? Tror det er gratis Nei ikke helt Billettsalg Stabækbutikken selger billetter fra mandag 19. oktober kl. 15.00 I billettboden på kampdag. Billettboden åpnes 2 timer før kampstart. Priser Pris voksen kr. 150,- Barn 50,- $$ og sesongkortinnehavere på Telenor Arena og Nadderud – kr. 100,- (mot fremvisning av sitt sesongkort ved kjøp av billett) Endret 21. Oktober 2009 av Maan95 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Tror det er gratis Jeg tror jeg skal sitte i billettboden til denne kampen så jeg tviler på at det er gratis inngang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Tror det er gratis Jeg tror jeg skal sitte i billettboden til denne kampen så jeg tviler på at det er gratis inngang. Kommer du til å tvinge meg til å betale for begge omgangene selv om jeg bare har tenkt til å se den ene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 21. Oktober 2009 (endret) Tror det er gratis Jeg tror jeg skal sitte i billettboden til denne kampen så jeg tviler på at det er gratis inngang. Kommer du til å tvinge meg til å betale for begge omgangene selv om jeg bare har tenkt til å se den ene? Spiller herrelandslaget også? Endret 21. Oktober 2009 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Tror det er gratis Jeg tror jeg skal sitte i billettboden til denne kampen så jeg tviler på at det er gratis inngang. Kommer du til å tvinge meg til å betale for begge omgangene selv om jeg bare har tenkt til å se den ene? Spiller herrelandslaget også? Ta det med ro, statsborgerskapet gjelder for begge. Det er bakt inn i en pakke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Elsker Stabæk For de seks Stabæk-spillerne i troppen er det perfekt å få åpningskampen på Nadderud. – Jeg regner med at det kommer en god del Stabæk-fans. De er helt fantastiske. Jeg tror det er unikt i verden, ingen andre damelag har syngende supportere. Jeg blir rørt av sånt. Jeg kan ikke se for meg noen annen klubb, sier Klaveness. Les hele artikkelen i Aftenpoften her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 I'll be there. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. Oktober 2009 Del Skrevet 21. Oktober 2009 I'll be there. Må jo det etter det som sto i Aftenposten.. Neida, lørdagen har vært avholdt lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Oktober 2009 Del Skrevet 22. Oktober 2009 Var og kjøpte billett i dag, og det skal være flere igjen Fikk ellers hint om at det kommer til å være fem Stabækspillere i startoppstillingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Oktober 2009 Del Skrevet 22. Oktober 2009 Var og kjøpte billett i dag, og det skal være flere igjen Fikk ellers hint om at det kommer til å være fem Stabækspillere i startoppstillingen. Lekkert. Da er det vel Melissa på benken tipper jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 1-0 Trine Rønning 2-0 Solveig Guldbrandsen med asisst fra Lise Klaveness Virker som Stabækspillere setter preg på kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 1-0 Trine Rønning2-0 Solveig Guldbrandsen med asisst fra Lise Klaveness Virker som Stabækspillere setter preg på kampen Men det er nå Eli og jentene kan få vist hva de er gode for. Førsteomgang var ikke veldig imponerende, men Nederland får ta en del av skylden for detmed sitt ultradefensive spill. Nå må Nederland fram på banen, og vi får se hvor bra dette laget faktisk er. Forventer med mange gode offensive kombinasjoner for oss nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Herlig overskrift Ikke verdens mest velspilte kamp, men jentene våre gjorde absolutt jobben sin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Skuffende med litt over 400 tilskuere idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Skuffende med litt over 400 tilskuere idag. Er jo ikke like interessant med landslaget som med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Skuffende med litt over 400 tilskuere idag. Er jo ikke like interessant med landslaget som med Stabæk. Dette er et veldig godt poeng som jeg håper noen i akersgata gripper fatt i : Stabæk er nå faktisk mer populære enn landslaget! Da er det kanskje på tide at Stabæk blir vist litt oftere på TV? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Del Skrevet 25. Oktober 2009 Skuffende med litt over 400 tilskuere idag. Er jo ikke like interessant med landslaget som med Stabæk. Dette er et veldig godt poeng som jeg håper noen i akersgata gripper fatt i : Stabæk er nå faktisk mer populære enn landslaget! Da er det kanskje på tide at Stabæk blir vist litt oftere på TV? Ja! Fint at Røa kampen blir vist. Påtide at TV2 bruker rettighetene sine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. Oktober 2009 Del Skrevet 28. Oktober 2009 Landslagskamp på Zebra om 2 minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Oktober 2009 Del Skrevet 28. Oktober 2009 Ingrid, Lise og Solveig med fra start, mens Melissa er på benken. Toril og Trine står over. Førstnevnte pga. sykdom, mens Trine har jo sin skade. Forhåpentligvis står hun over fordi tre kamper på en uke blir for mye, og ikke fordi hun er blitt verre. Tror uansett at så lenge hun kan stå på beina så spiller hun på lørdag (vil jo være greit om hun kan bevege seg også). Så får vi håpe at Toril blir frisk nok, og at ingen av våre får skader i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 28. Oktober 2009 (endret) Lise 1-0 eller kanskje ikke, men hun bør jo få kreditt for målet. Endret 28. Oktober 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå