Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag er det faktisk typisk om Stabæk skulle tape. Lag som sliter har det med å snu det mot Stabæk.

Om det skjer, er det j*** surt, fordi VIF har ikke vært gode i år, og Stabæk bør slå de på hjemmebane i 9 av 10 kamper. Vi får bare håpe at det litt mindre typiske, men likevel typiske skjer, at spisser som har slitt en stund snur trenden med en skikkelig ketchup-effekt (Heia Daniel :) )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gutta bør være tent på å reise seg etter de siste resultatene. Er det noen som vet om Høiland er med i troppen, eller er han fortsatt skadet?

Han spilte en omgang i siste kamp for 2-laget, tipper han er i troppen i hvert fall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1-1 nå. Ser ikke lovende ut.

Syntes samspillet mellom Berglund og Nannskog er drita dårlig, men moro at Berglund ga svar på tiltale når Nannskog raste som verst...

Blir det ikke Europacup neste år, så da kan vi konsentrere oss om å vinne serien og cupen i 2010 i stedet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok tap dette her er jeg redd!

Som en tidligere har skrevet har lag ofte klart å snu dårlige trender mot Stabæk.

Dette blir et nytt eksempel på det...

Kan vel trygt stå på det jeg tidligere har skrevet, nemlig at Stabæk er inne i og kommer til å fortsette å være i en dårlig periode...!!??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ren tilfeldighet at du dukker opp hver gang det er noe negativt jonni?? Slutt å JINX og hold oppstøtet ditt for deg selv..'

EDIT: Vi har ikke spilt noen elendig første omgang.. Vi har skapt flere store sjanser og burde scoret fler. Men dette er ingen krise, 23 mål av 35 har kommet i andre omgang..

Og Vof har sluppet inn 22 av sine 37 i andre..

Som nevnt før, FASIT; 5-2

Endret av frilin
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Nettavisen mener Enga leder fortjent til pause. Doffen redder på streken og Hoff treffer stolpen. U hadde vært et mer riktig bilde av kampen.

Mye bra fra Stabæk i dag. De må få avsluttet angrepene, slik JJ sier så blir det bra det her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok tap dette her er jeg redd!

Som en tidligere har skrevet har lag ofte klart å snu dårlige trender mot Stabæk.

Dette blir et nytt eksempel på det...

Kan vel trygt stå på det jeg tidligere har skrevet, nemlig at Stabæk er inne i og kommer til å fortsette å være i en dårlig periode...!!??

Klapp igjen ditt jævla troll! :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
KAMPTRÅD: Stabæk - VIF (23. august, 20:00)
  • Opprett ny...