Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Semb sier faktisk noe fornuftig, vi blir spilt lett igjennom på midtbanen, både hoff og daigo kommer seint tilbake etter balltap og det samme med Farnerud og da er det bare Henning igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen så morro det er med Mix, Rogne og Hedenstad, håper vi fortsatt kan hente unge spillere og få frem spillere fra juniorlaget i fremtiden også. Utrolig morsomt med 2 ungkalver i forsvaret! Rogne herjer jo i forsvaret, vinner mot kraftpluggen Sæternes i hodedueller og spiller som om han har spilt stopper i tippeligaen i 10 år.

Endret av Fred
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Semb sier faktisk noe fornuftig, vi blir spilt lett igjennom på midtbanen, både hoff og daigo kommer seint tilbake etter balltap og det samme med Farnerud og da er det bare Henning igjen.

Mulig Jönsson så det samme. Uansett meget godt innhopp av Høiland. Lurer på om han starter for Skjønsberg eller Hedenstad mot LSK. Rogne for øvrig forsvarets klart beste.

Edit: Må innrømme at jeg tvilte på seier etter første, med Hoff og Berglunds avslutninger. Men kobayashi og Nannskog var endelig (delvis) på hugget igjen.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rogne BB i dag!!

Støttes. Eneste som var bunnsolid i forsvaret i dag.

Syntes Segerstrøm også gjør en god jobb!! Uansett en deilig seier, rettferdigheten seirer stort sett :) Ekte fotball glede og dytte Vålerengen enda lenger ned i Gjørmen !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der ble Berglund enda mer helt i mine øyne... Hvem er det i de siste 4 år som har svart Nannskog??

Helt enig..jeg hadde ikke turt å se Daniel inn i øya engang

Endret av kaasa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Fy faen som jeg hater kampene mot VIF... Det er slitsomt hver jævla gang, men sykt deilig når vi vinner....

Takk gutta!

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der ble Berglund enda mer helt i mine øyne... Hvem er det i de siste 4 år som har svart Nannskog??

Helt enig..jeg hadde ikke turt å se Daniel inn i øya engang

Men fy som Berglund surret med pasningen i den situasjonen. Hadde laang tid å spille på men spiller etter Daniel har løpt inn i offside, var faktisk elendig.

Ellers deilig å banke MAIF som alltid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen som jeg hater kampene mot VIF... Det er slitsomt hver jævla gang, men sykt deilig når vi vinner....

Takk gutta!

Amen. Deilig, deilig, deilig!

Endret av @ringo
Pinlig trykkleif i mitt innlegg
Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy som Berglund surret med pasningen i den situasjonen. Hadde laang tid å spille på men spiller etter Daniel har løpt inn i offside, var faktisk elendig.

Enig. Dette er en situasjon Nannskogs harme er fullstendig berettiget. Men begge så ut til å kose seg da Nannskog skåret.

Endret av Kjetil
Lenke til innlegg
Del på andre sider

så DIGG!

Dette kan jeg leve lenge på. Årets klart viktigste kamp, imho. Så deilig å sende slummen hjem med 0 poeng.

Ifølge kilder på stadion vant vi lett kampen på tribunen. Ifølge sofagrisene foran TV'en hørte de bare klanen. (Mikrofonplassering?)

I tillegg überdigg å stå ved siden av ekte stabæksupportere (den jævla islendingen), og ikke broren til naboen til kompisen som fikk billige tickets.

Alltid uansett.

Endret av dandee
Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEILIG!!!!!!!!

Må si jeg klør meg litt i hodet over Klansskaller som klager på dommeren og sier de ville vunnet med en som hadde dømt begge veier. Jeg syns vel egentlig det tok en omgang før han i det hele tatt blåste vår vei?

Driter uansett i det nå, jeg er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Enda deiligere med en sånn seier mot enga enn 5-0 mot Start :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var det et helt annet trøkk enn i Europa-kampene. Alle rundt meg sang for full hals. Deilig!!!!

Hvor ble det av alle i Stabæk support? syntes de fylte opp hele svingen mot Valencia og Kjøbenhavn.

Ellers så er det jo bare moro og høre på Stabæk support når de synger heerlig innsats i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
KAMPTRÅD: Stabæk - VIF (23. august, 20:00)
  • Opprett ny...