Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Semb sier faktisk noe fornuftig, vi blir spilt lett igjennom på midtbanen, både hoff og daigo kommer seint tilbake etter balltap og det samme med Farnerud og da er det bare Henning igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 SUPERSUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jon Inge! MORO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Gud så mye bedre vi har blitt på dødball offensift etter at Kobayashi kom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 For håpe ikke Moa ødelegger den gode hjemmestatistikken nå, dårlige minner med han fyren der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jonni 0 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jo mer jeg klager, jo bedre gjør Stabæk det..., så derfor klager jeg videre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jobbe tilbake når vi mister ballen da!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jo mer jeg klager, jo bedre gjør Stabæk det..., så derfor klager jeg videre Da får du sette i gang med et massivt klagekjør frem mot Valencia-kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Faen så morro det er med Mix, Rogne og Hedenstad, håper vi fortsatt kan hente unge spillere og få frem spillere fra juniorlaget i fremtiden også. Utrolig morsomt med 2 ungkalver i forsvaret! Rogne herjer jo i forsvaret, vinner mot kraftpluggen Sæternes i hodedueller og spiller som om han har spilt stopper i tippeligaen i 10 år. Endret 23. August 2009 av Fred Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Jo mer jeg klager, jo bedre gjør Stabæk det..., så derfor klager jeg videre Hehe - ok da...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 JADA!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Så ufattelig deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Semb sier faktisk noe fornuftig, vi blir spilt lett igjennom på midtbanen, både hoff og daigo kommer seint tilbake etter balltap og det samme med Farnerud og da er det bare Henning igjen. Mulig Jönsson så det samme. Uansett meget godt innhopp av Høiland. Lurer på om han starter for Skjønsberg eller Hedenstad mot LSK. Rogne for øvrig forsvarets klart beste. Edit: Må innrømme at jeg tvilte på seier etter første, med Hoff og Berglunds avslutninger. Men kobayashi og Nannskog var endelig (delvis) på hugget igjen. Endret 23. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Gud så mye bedre vi har blitt på dødball offensift etter at Kobayashi kom Alsaker kommenterte til og med "Ja, Stabæk er gode på dødballer" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Rogne BB i dag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Rogne BB i dag!! Støttes. Eneste som var bunnsolid i forsvaret i dag. Endret 23. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Larsa 0 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Rogne BB i dag!! Støttes. Eneste som var bunnsolid i forsvaret i dag. Syntes Segerstrøm også gjør en god jobb!! Uansett en deilig seier, rettferdigheten seirer stort sett Ekte fotball glede og dytte Vålerengen enda lenger ned i Gjørmen !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Og der ble Berglund enda mer helt i mine øyne... Hvem er det i de siste 4 år som har svart Nannskog?? Helt enig..jeg hadde ikke turt å se Daniel inn i øya engang Endret 23. August 2009 av kaasa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Hepp, Fy faen som jeg hater kampene mot VIF... Det er slitsomt hver jævla gang, men sykt deilig når vi vinner.... Takk gutta! @ringo Endret 23. August 2009 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Og der ble Berglund enda mer helt i mine øyne... Hvem er det i de siste 4 år som har svart Nannskog?? Helt enig..jeg hadde ikke turt å se Daniel inn i øya engang Men fy som Berglund surret med pasningen i den situasjonen. Hadde laang tid å spille på men spiller etter Daniel har løpt inn i offside, var faktisk elendig. Ellers deilig å banke MAIF som alltid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Fy faen som jeg hater kampene mot VIF... Det er slitsomt hver jævla gang, men sykt deilig når vi vinner.... Takk gutta! Amen. Deilig, deilig, deilig! Endret 23. August 2009 av @ringo Pinlig trykkleif i mitt innlegg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Alltid deilig å slå enga. Fantastisk start på en ny uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Rogne BB i dag!! Rogne er knallgod men ingen gjør en større jobb en Farnerud. Han er helt konge på banen. Deilig kamp, er helt utsliit.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) fy som Berglund surret med pasningen i den situasjonen. Hadde laang tid å spille på men spiller etter Daniel har løpt inn i offside, var faktisk elendig. Enig. Dette er en situasjon Nannskogs harme er fullstendig berettiget. Men begge så ut til å kose seg da Nannskog skåret. Endret 23. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 Noen som har funnet et "LIMITED EDITION"-skjerf etter kampen i dag? Står "Vi vil stå" på ene siden, "Og aldri gå" på andre siden. Jeg stod på første rad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 23. August 2009 (endret) Del Skrevet 23. August 2009 (endret) så DIGG! Dette kan jeg leve lenge på. Årets klart viktigste kamp, imho. Så deilig å sende slummen hjem med 0 poeng. Ifølge kilder på stadion vant vi lett kampen på tribunen. Ifølge sofagrisene foran TV'en hørte de bare klanen. (Mikrofonplassering?) I tillegg überdigg å stå ved siden av ekte stabæksupportere (den jævla islendingen), og ikke broren til naboen til kompisen som fikk billige tickets. Alltid uansett. Endret 23. August 2009 av dandee Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 JAJAJAJAJAJAJAJA! Det var herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 DEILIG!!!!!!!! Må si jeg klør meg litt i hodet over Klansskaller som klager på dommeren og sier de ville vunnet med en som hadde dømt begge veier. Jeg syns vel egentlig det tok en omgang før han i det hele tatt blåste vår vei? Driter uansett i det nå, jeg er så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Enda deiligere med en sånn seier mot enga enn 5-0 mot Start Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Moonman2 46 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 I dag var det et helt annet trøkk enn i Europa-kampene. Alle rundt meg sang for full hals. Deilig!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 I dag var det et helt annet trøkk enn i Europa-kampene. Alle rundt meg sang for full hals. Deilig!!!! Hvor ble det av alle i Stabæk support? syntes de fylte opp hele svingen mot Valencia og Kjøbenhavn. Ellers så er det jo bare moro og høre på Stabæk support når de synger heerlig innsats i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå