Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Takk (fant det ut selv rett etterpå). Merkelig, Monica Larsen var god i fjor...

Hur som helst, kan jeg få bekreftet av dere som var der at det var Lise som scoret det første? Jeg spurte en fra Team om det røde kortet som Aftenposten og Romerikes Blad mente at Nasra Abdullah fikk 11 minutter etter at hu ble byttet ut (ja, jeg vet det var Kaufmann), og da sa hun at hun heller ikke var sikker på om Lise puttet det første. Det høres ut som et rote-mål, da.

Jepp. Lise scoret det første.

Anbefaler eller statestikksidene til Stabæk

Er stadig vekk inne på disse selv, men en ting slo meg nå: vi har spilt 20 kamper (jfr. Lise og andre spillere).

De tre keeperene våre (Nielsen, Hjelmseth, Lofthus) har tilsammen spilt nitten kamper. Hvem sto i den tyvende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er stadig vekk inne på disse selv, men en ting slo meg nå: vi har spilt 20 kamper (jfr. Lise og andre spillere).

De tre keeperene våre (Nielsen, Hjelmseth, Lofthus) har tilsammen spilt nitten kamper. Hvem sto i den tyvende?

Hanne Ruud Reksten sto i mål mot Fortuna på Colorline.

http://www.stabak.no/kvinner/nyheter_kvinner/article401.ece

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hanne Ruud Reksten sto i mål mot Fortuna på Colorline.

http://www.stabak.no/kvinner/nyheter_kvinner/article401.ece

Takk. Den hadde jeg forlengst glemt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampreferat fra Team Strømmens hjemmeside, ført i pixler av søster Knudsen:

Dette er ikke en kamp som skal bli lenge husket fra vår side. Vi skal lære av våre feil, ja, men glemme denne kampen fortest mulig.

Det hele startet egentlig ganske så bra. Vi kjørte på de første minuttene og skapte noen sjanser, men så får de en corner som på mirakuløst vis går inn i mål. Vi fortsetter å prøve og har til tider bra bane spill og skaper sjanser, men ballen vil rett og slett ikke i mål. Stabæk går opp og scorer sitt andre mål, og dette tar nok litt av gutsen fra oss. Totalt sett i første omgang så er begge lagene mye ball, skaper sjaner, forskjellen er at Stabæk setter sine.

Vi prøver å skal demme opp i andre omgang og går hardt ut. Vi skaper igjen noen store sjanser og har banespillet, men det er Stabæk som får uttelling. I det 54. min får de straffe som settes kontant i mål av Klavenes. Etter dette blir vi til tider rundtspilt. De kommer på kantene i midten og føles flere enn oss. I de 61. min kommer de rundt på kanten igjen og på bakerste dukker Klavenes opp igjen. Hun fullfører det hele med å score på nok en straffe før kampen er ferdig.

Denne kampen hadde så og si alt. To straffer, en nesten utvisning og en utvisning. 5 mål, dessverre for oss alle til Stabæk. Vi sliter med aggressiviteten og presisjon i pasningene. Vi får farlig brudd som skaper mange av deres sjanser og mål. Nå er det bare å ta seg sammen til neste kamp mot Arna-Bjørnar borte til lørdagen.

Jeg vet at jeg sikkert har supporterbriller på, men kan noen fortelle meg når de store sjansene deres kom? Sånn bortsett fra der hvor Ingrid fløy som en ravn og tok ballen i sitt favn da vi dreit oss litt ut og forærte de en halvsjanse? Kanskje det var det skuddet som gikk bakover?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er motstander alene med vår keeper (og har ballen) eller har ballen alene foran åpent mål noterer vi en halvsjanse, (skulle dette skje er det garantert som følge av manglende oppfølging av offside-regelen fra linjedommer, eller et frispark vi feilaktig ikke har fått).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er en sjanse da? Straffespark?

Vi noterer straffespark imot oss som en liten 1/2 sjans.

Spørsmålet er greit nok, men når det blir stilt kl 03:16 velger jeg å oppfatte det som fyllerør og ralling ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
SFK vs Team Strømmen
  • Opprett ny...