Håvard 3 327 Del Skrevet 23. August 2009 Del Skrevet 23. August 2009 LSK-Stabæk på Åråsen. En kamp der vi har positiv statistikk, og der vi har tatt poeng i 77% (10 av 13) av kampene. Ingen av lagene har karantener, så vidt jeg kjenner til. LSK vil nok hevne et flaut cuptap, men er heldigvis ikke i en situasjon der de "må" vinne. I min bronsjetråd har jeg kalkulert med 1p i denne kampen. 3p vil være bonus Statistikk Fra og med '95 Totalt: 10-10-7 (41-42) Borte: 5-5-3 (19-17) Fra og med '06 Totalt: 2-4-0 (18-8) Borte: 0-3-0 (4-4) Dette kan vi jo ikke tape? Hjemme/Borte LSK hjemme i TL09: 4-4-3 (18-16) Stabær borte i TL09: 2-5-3 (10-12) Formtabell LSK: 2-2-2 (9-10) tUtUsS Stabæk: 3-3-0 (12-6) uSuSuS Stabæk har 7 kamper på rad uten tap (siste tap mot RBK 24/6) Runden Vålerenga - Molde Strømsgodset - Odd Grenland Viking - Sandefjord Tromsø - Fredrikstad Aalesund - Bodø/Glimt Start - Brann Lillestrøm - Stabæk Rosenborg - Lyn Viktig å vinne for å holde følge med Odd, som sannsynligvis slår Vrakgodset. Forhåpentligvis avgir Brann poeng mot Start, selv om Bolanos må sone for rødt kort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Vi er blitt kalt mye opp gjennom årene, f.eks stavbrekk osv. Nå har en landsbybeboer på kfl-forumet kommet opp med det geniale kallenavnet; Stakuk. Fantastisk! Hvor tar man det fra ... http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthr...5732&page=3 (hummer og kanari, midt på) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Artig lesestoff på neandertalerforumet. Ikke overraskende har det kommet forslag om å sette Farnerud ut av spill. Tar det som en selvfølge at det menes med ulovlige midler, siden nivået på LSK-spillerne ikke tilsier dribling og rundspill av vår stolthet. Kan vi se frem mot spisse albuer og stemplinger nok en gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Stakuk. haha! Er det den mannlige versjonen av luremus?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Tar det som en selvfølge at det menes med ulovlige midler, siden nivået på LSK-spillerne ikke tilsier dribling og rundspill av vår stolthet.Kan vi se frem mot spisse albuer og stemplinger nok en gang? Mitt inntrykk av årets LSK, er at de har begynt å spille fotball igjen. Jeg ble oppriktig imponert når de møtte oss i serieåpningen. Men det er mulig de har innsett at det er feil vei å gå nå som de kaver i bunnen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Mitt inntrykk av årets LSK, er at de har begynt å spille fotball igjen. Jeg ble oppriktig imponert når de møtte oss i serieåpningen. Med forbehold om at jeg misforsto ironi her; det har hendt at jeg glemmer hvor mye jeg hater LSK-fotball. Når vi møter dem for tredje gang, sitter hatet der allerede - og det sitter også igjen fra serieåpningen. Bare kjøtt i duellene, og all slags tjuvtriks over hele banen (jf Sundgot i serieåpningen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 24. August 2009 (endret) Del Skrevet 24. August 2009 (endret) Jeg likte forsiden på Stabæk Support i forkant av VIF-kampen. Den nåværende er imidlertid usmakelig. Hva har en glassvegg med en kamp på Åråsen å gjøre? Endret 24. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Jeg sonderte terrenget i helgen (blaatt antrekk), men kom heldigvis hjem like hel. De hadde nok mer enn nok med godset da, kanskje. Jeg er med på tur, men er en smule bekymret - blir det eskorte inn og ut av stadion som HamKam? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Jeg likte forsiden på Stabæk Support i forkant av VIF-kampen. Den nåværende er imidlertid usmakelig. Hva har en glassvegg med en kamp på Åråsen å gjøre? En gul fugl som går i (glass)veggen -det bør si seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatona 30 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Kan billetter kjøpes i porten?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Har litt problemer med å se hva som er usmakelig med headeren nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Dommer: Svein Oddvar Moen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Hvor kjøper jeg billett? Hvor mye koster den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Hvor kjøper jeg billett? Hvor mye koster den? Billetter kan kjøpes i StabækButikken fra i dag. Legger ut info på stabak.no med priser i løpet av morgenen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækjenta 0 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Kan bussen plukke opp folk i Oslo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Mitt inntrykk av årets LSK, er at de har begynt å spille fotball igjen. Jeg ble oppriktig imponert når de møtte oss i serieåpningen. Med forbehold om at jeg misforsto ironi her; det har hendt at jeg glemmer hvor mye jeg hater LSK-fotball. Når vi møter dem for tredje gang, sitter hatet der allerede - og det sitter også igjen fra serieåpningen. Bare kjøtt i duellene, og all slags tjuvtriks over hele banen (jf Sundgot i serieåpningen). Det er kanskje oppbrukt, men LSK er en skam for norsk fotball. Arild "Hånda" Sungodt og Frode Kippe på samme lag? Jesus.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 TV2-nissene synes at Gymsal-tifoen til Klanen var veldig morsom. En litt dårlig kopi (og vi vil vel egentlig ikke kopiere klanen?) kunne jo vært "Vi vil spille fotball" på Åråsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Ser ut som vi "slipper" Bjørkøy som går til Odd, og Riseth som muligens lånes ut til Godset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 TV2-nissene synes at Gymsal-tifoen til Klanen var veldig morsom. En litt dårlig kopi (og vi vil vel egentlig ikke kopiere klanen?) kunne jo vært "Vi vil spille fotball" på Åråsen Aftenposten hadde også Klanens tifo som "kampens øyeblikk". Ikke akkurat så overraskende det da. Vår ble nok for sterk kost til å kommenteres av noen i det hele tatt. Traff vel spikerhodet litt for bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Tok vi bilde av denne tifoen? For første gang på veldig lenge sitter jeg med en god følelse foran kampen. Jeg syns vi burde ligge tettere både i bredde og lengde, mot slummen ble det alft for mye strekk både her og der som gjorde til at de kjappe spillerne dems enkelt løp igjenom. Hva med Mix og Daniel på topp? Mix har garantert en bedre pasningsfot enn Bella, så kan Daniel parkere Kippe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 TV2-nissene synes at Gymsal-tifoen til Klanen var veldig morsom. En litt dårlig kopi (og vi vil vel egentlig ikke kopiere klanen?) kunne jo vært "Vi vil spille fotball" på Åråsen Aftenposten hadde også Klanens tifo som "kampens øyeblikk". Ikke akkurat så overraskende det da. Vår ble nok for sterk kost til å kommenteres av noen i det hele tatt. Traff vel spikerhodet litt for bra.. Eller det var bare dårlig humor? Selv synes jeg det ble for mye "sånn klapper enga", "mor og far på gata" osv. Det er IKKE fordi jeg tror noen tar seg nær av det, bare fordi det blir for mye. Så mye bra vi hadde med Enga (6-2, Martin, 7 på rad) så klarte vi å komme opp med noe narko-greier som garantert ingen av spillerne bryr seg om og som var oppbrukt for mange år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 bjørkøy og riseth er så og si borte til kampen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Har litt problemer med å se hva som er usmakelig med headeren nå? Hvor ble det av pippen??? Favoritten min er den blå katten med gule kanarifjær i munnviken! Tror den ble brukt til en kamp-plakat for endel år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 TV2-nissene synes at Gymsal-tifoen til Klanen var veldig morsom. En litt dårlig kopi (og vi vil vel egentlig ikke kopiere klanen?) kunne jo vært "Vi vil spille fotball" på Åråsen Eller Håndball er for traktorlesber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Eller det var bare dårlig humor? Selv synes jeg det ble for mye "sånn klapper enga", "mor og far på gata" osv. Det er IKKE fordi jeg tror noen tar seg nær av det, bare fordi det blir for mye. Så mye bra vi hadde med Enga (6-2, Martin, 7 på rad) så klarte vi å komme opp med noe narko-greier som garantert ingen av spillerne bryr seg om og som var oppbrukt for mange år siden. Syns nesten at gymsalvitser er like oppbrukt allerede jeg da, og det er egentlig ganske godt gjort å ha fått til allerede. Uten å skulle begi meg utpå en diskusjon om hva som er bra eller dårlig humor syns jeg egentlig ikke at deres banner skulle fortjent noe mer skryt enn vår. Apropos tifo, blir det noe til kampen nå? Hadde vært gøy å få vært med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Favoritten min er den blå katten med gule kanarifjær i munnviken! Tror den ble brukt til en kamp-plakat for endel år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Jeg melder meg gjerne til tifo-mekking om det trengs! Vi må jo ha noe like genialt som 'vi reiser hjem 19:45'! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Jeg melder meg gjerne til tifo-mekking om det trengs! Vi må jo ha noe like genialt som 'vi reiser hjem 19:45'! Den er vanskelig å toppe, tidenes beste i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Eller det var bare dårlig humor? Selv synes jeg det ble for mye "sånn klapper enga", "mor og far på gata" osv. Det er IKKE fordi jeg tror noen tar seg nær av det, bare fordi det blir for mye. Så mye bra vi hadde med Enga (6-2, Martin, 7 på rad) så klarte vi å komme opp med noe narko-greier som garantert ingen av spillerne bryr seg om og som var oppbrukt for mange år siden. Det som var legendarisk var jo at det var en del i klanen som stod å "danset" til 6-2 sangen som gikk før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Er det ikke på tide vi diskuterer kampen? føler det er frustrerende å lese om hvilken mor som horer med hvem når jeg istedet har lyst å se hva folk tror om kampen:) Som jeg sa i sted, hva med å bytte Berglund med Mix? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå