Martin87 152 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Kampen begynner 19.00 så det går nok bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AliBaba 1 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Jess.. Da blir det som mot Fredrikstad, kommer inn på tribunen samtidigt som spillerne komme ut av garderoben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Bussen kan ikke dra 1745 fra Bekkestua... Da kommer man jo alt for sent til Åråsen? og hvorl lang tid tror du en buss tur til lillestrøm tar?? vi drar jo 1 time og 15 min før kampstart..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Noen andre som synes at Occean ligner sykt på 50 Cent? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vil bussen stoppe noe sted i Oslo? Vurderer å sitte på dersom det er mulig, men gidder ikke dra fra Torshov til bekkestua - da kan jeg like gjerne komme meg til lillestrøm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vil bussen stoppe noe sted i Oslo? Vurderer å sitte på dersom det er mulig, men gidder ikke dra fra Torshov til bekkestua - da kan jeg like gjerne komme meg til lillestrøm Hvis du ytrer ønske om dette til turtelefonen så pleier den å plukke opp folk på Oslo S ved opera hotellet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Hvis det blåser bra kommer regnet inn under taket. Husker haglstormen for noen år siden, da spillerne måtte evakuere banen og flere tusen rømte opp på tribunen på langsida til venstre for oss. ... Og det gikk jo ikke akkurat kanonbra på banen etter den sjokkskuren. Det har heldigvis skjedd større undere i verden enn at dritværet bommer på Åråsen i morgen. Men blir det mørkt og trist, kan vi lyse opp med nyinnkjøpte blåblinkebriller fra Valencia. Regner med at dere andre som kjøpte ikke har mistet motet. Selv om vi blir seende ut som blinkende dame-Edna-utgaver av noen fotballsupportere. Mitt slagord er iallfall: Jeg stiller. Med briller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Hvis det blåser bra kommer regnet inn under taket. Husker haglstormen for noen år siden, da spillerne måtte evakuere banen og flere tusen rømte opp på tribunen på langsida til venstre for oss. ... Og det gikk jo ikke akkurat kanonbra på banen etter den sjokkskuren. Det har heldigvis skjedd større undere i verden enn at dritværet bommer på Åråsen i morgen. Men blir det mørkt og trist, kan vi lyse opp med nyinnkjøpte blåblinkebriller fra Valencia. Regner med at dere andre som kjøpte ikke har mistet motet. Selv om vi blir seende ut som blinkende dame-Edna-utgaver av noen fotballsupportere. Mitt slagord er iallfall: Jeg stiller. Med briller. Med fare for å kaste stein i glasshus etter en liten fylletabbe i køben lanserer jeg dette bildet av deg hvis du stiller med noe så tåpelig som blå blinkebriller i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Med fare for å kaste stein i glasshus etter en liten fylletabbe i køben lanserer jeg dette bildet av deg hvis du stiller med noe så tåpelig som blå blinkebriller i morgen Herlig! Det var det vi visste, at Mortimer kom til å tilte på blå blinkebriller. Og da er jo saken enda mer klar: det blir briller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Jess.. Da blir det som mot Fredrikstad, kommer inn på tribunen samtidigt som spillerne komme ut av garderoben. Det tar en halvtime å kjøre fra Bekkestua. Legg til litt tøys og tull og fem minutter forsinkelse (50 min totalt for eksempel). Da er du på Åråsen senest fem over halv syv. Det bør strengt tatt holde for å komme seg inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Er vel billetter igjen i Stabæk butikken? Har ikke mulighet til å kjøpe før på mandag men det skal vel gå fint? Og hvis ikke så er det vel bod ved åråsen? Takk for svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Med fare for å kaste stein i glasshus etter en liten fylletabbe i køben lanserer jeg dette bildet av deg hvis du stiller med noe så tåpelig som blå blinkebriller i morgen Herlig! Det var det vi visste, at Mortimer kom til å tilte på blå blinkebriller. Og da er jo saken enda mer klar: det blir briller! Tilte? Nå tror jeg du tar helt feil. Kan godt ta med de blå brillene mine fra køben som ingo hadde på nrk intervjuet så kan dere få låne de av meg.. Har også en cowboyhatt og rød blinkebriller etter en tur ute i oslo hvis det kan være av interesse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Med fare for å kaste stein i glasshus etter en liten fylletabbe i køben lanserer jeg dette bildet av deg hvis du stiller med noe så tåpelig som blå blinkebriller i morgen Herlig! Det var det vi visste, at Mortimer kom til å tilte på blå blinkebriller. Og da er jo saken enda mer klar: det blir briller! Tilte? Nå tror jeg du tar helt feil. Kan godt ta med de blå brillene mine fra køben som ingo hadde på nrk intervjuet så kan dere få låne de av meg.. Har også en cowboyhatt og rød blinkebriller etter en tur ute i oslo hvis det kan være av interesse. Du var på London en tur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Med fare for å kaste stein i glasshus etter en liten fylletabbe i køben lanserer jeg dette bildet av deg hvis du stiller med noe så tåpelig som blå blinkebriller i morgen Herlig! Det var det vi visste, at Mortimer kom til å tilte på blå blinkebriller. Og da er jo saken enda mer klar: det blir briller! Tilte? Nå tror jeg du tar helt feil. Kan godt ta med de blå brillene mine fra køben som ingo hadde på nrk intervjuet så kan dere få låne de av meg.. Har også en cowboyhatt og rød blinkebriller etter en tur ute i oslo hvis det kan være av interesse. Du var på London en tur? Ikke så rart, jeg og Morten har ikke fått oss noe guttekos siden grand prix-finalen i mai. Møtte du Gjermund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 er det utkledningsfest på åråsen i morgen eller? for da syns jeg klovneutstyret som noen hadde i la manga burde tas frem igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 er det utkledningsfest på åråsen i morgen eller? for da syns jeg klovneutstyret som noen hadde i la manga burde tas frem igjen eheh neinei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Litt morsomt at Molde røk på en smell mot "formlaget" Martin Andresen IL. Med seier mot LSK, er vi "bare" 6p bak sølvet, og vi har Molde igjen på kampprogrammet vårt, hvilket vil si at vi med full uttelling kan være 3p bak Molde. Nå når gullet endelig (?) glapp, kan det hende at de får seg en liten nedtur i serien, og at de fokuserer noe mer på køppen. For ordens skyld (og litt offtopic): Moldes resterende kampprogram Molde FK - Strømsgodset -> Bør bli hjemmeseier Tromsø - Molde FK -> Tøff kamp, max 1p til Molde Molde FK - Rosenborg -> Tøff kamp, RBK har noe å revansjere, U? Odd Grenland - Molde FK -> Tøff kamp, Odd sikler på sølvet (de også), Molde bør være fornøyd med poeng Molde FK - Stabæk -> Her må vi vinne for å komme nærmere sølvet Fredrikstad - Molde FK -> Vi får håpe at Nordlie-effekten har kommet for fullt. Poengtap for Molde? Molde FK - Lillestrøm -> Vi får håpe at Fugla er helt nede i gjørma på dette tidspunktet, slik at de må ta poeng (noe de kan klare med kniven på strupen) Om Molde ikke presterer opp mot maxnivå i sesongavslutningen, er det ikke gitt at de tar mer enn 7-8p, hvilket gir de 52p, noe som er optimistisk realistisk for oss. MEN, vi må forbedre målforskjellen. Molde har 22 plussmål, vi har 14. Skal gutta ha forhåpninger om sølv MÅ LSK slås, helst med 2 mål (for å være optimistiske realister) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Må man kjøpe billetter på Stabæk butikken eller for man det på årasen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi stopper alltid uansett ved Hotell Opera når vi kjører den retningen fra Bekkestua, Vi har bare så vidt begynt å fylle opp buss nr 3 men kommer ikke til å sette opp flere en 3 så de som ikke har meldt seg på men har tenkt å bli med, bør gjøre det snarest, for å være sikkret plass. Sitter man litt opp på tribunen på Åråsen så skall det være storm for at man skal bli våt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 er det utkledningsfest på åråsen i morgen eller? for da syns jeg klovneutstyret som noen hadde i la manga burde tas frem igjen eheh neinei eheh jo jo.... dere var jo såååååå fine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 er det utkledningsfest på åråsen i morgen eller? for da syns jeg klovneutstyret som noen hadde i la manga burde tas frem igjen eheh neinei Hentet fra "venstre side": flere innlegg enn Belsvik har mål Group: Tifo Posts: 159 Har ikke petter'n 159 eliteseriemål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 30. August 2009 (endret) Del Skrevet 30. August 2009 (endret) Vent, kampen vår spilles kl 19:00 i morgen, og likevel velger den RBK-fanatiske drittkanalen TV 2 å sende en totalt uinteressant kamp mot Lyn fremfor vårt oppgjør mot fuglene? Endret 30. August 2009 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Grunnen til at vår kamp er flyttet fra søndag til mandag er vel oppgjøret mot Valencia, og TV-kampene var jo bestemt før vår kamp ble flyttet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Man kan jo heller stille spørsmålstegn ved hvorfor Rosenborg - Lyn ble prioritert fremfor LSK - Stabæk i utgangspunktet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi stopper alltid uansett ved Hotell Opera når vi kjører den retningen fra Bekkestua, Vi har bare så vidt begynt å fylle opp buss nr 3 men kommer ikke til å sette opp flere en 3 så de som ikke har meldt seg på men har tenkt å bli med, bør gjøre det snarest, for å være sikkret plass. Sitter man litt opp på tribunen på Åråsen så skall det være storm for at man skal bli våt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi stopper alltid uansett ved Hotell Opera når vi kjører den retningen fra Bekkestua, Vi har bare så vidt begynt å fylle opp buss nr 3 men kommer ikke til å sette opp flere en 3 så de som ikke har meldt seg på men har tenkt å bli med, bør gjøre det snarest, for å være sikkret plass. Sitter man litt opp på tribunen på Åråsen så skall det være storm for at man skal bli våt. vi SITTER vel ikke???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vent, kampen vår spilles kl 19:00 i morgen, og likevel velger den RBK-fanatiske drittkanalen TV 2 å sende en totalt uinteressant kamp mot Lyn fremfor vårt oppgjør mot fuglene? De som skal på kamp slipper den problemstillingen. Bra at den ikke går på Zebra. Da er det mulighet for litt fler folk på match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Simenstad 0 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Sjansen for at vi starter med denne 11'eren er minimal, men prøver meg. JK MMS-PS-TR-VH JIH-HH-PF-EH DK-DN/FB Daigo inn sentralt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vent, kampen vår spilles kl 19:00 i morgen, og likevel velger den RBK-fanatiske drittkanalen TV 2 å sende en totalt uinteressant kamp mot Lyn fremfor vårt oppgjør mot fuglene? De som skal på kamp slipper den problemstillingen. Bra at den ikke går på Zebra. Da er det mulighet for litt fler folk på match. Men et problem for oss som ikke har sjans til å komme seg på kamp, fordi en fortiden holder til på en helt annen kant av landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi stopper alltid uansett ved Hotell Opera når vi kjører den retningen fra Bekkestua, Vi har bare så vidt begynt å fylle opp buss nr 3 men kommer ikke til å sette opp flere en 3 så de som ikke har meldt seg på men har tenkt å bli med, bør gjøre det snarest, for å være sikkret plass. Sitter man litt opp på tribunen på Åråsen så skall det være storm for at man skal bli våt. vi SITTER vel ikke???? Beklager, beklager, beklager vi STÅR selvfølgelig. Trodde bare at en som ikke hadde vært på Åråsen før, ikke tilhørte de beinharde supporterne som står HELE kampen. de litt erfarene Stående vet jo at vi STÅÅR laangt opp på tribunen. Akkurat som på Mestaia der de mest erfarene av oss stod helt øverst, for å få enda bedre "oversikt" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå