Stairs 1 614 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Hvor er vi plassert på Åråsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi STÅÅÅR bak målet som er lengst mot nord og er godt fornøyd med å STÅÅ der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vent, kampen vår spilles kl 19:00 i morgen, og likevel velger den RBK-fanatiske drittkanalen TV 2 å sende en totalt uinteressant kamp mot Lyn fremfor vårt oppgjør mot fuglene? De som skal på kamp slipper den problemstillingen. Bra at den ikke går på Zebra. Da er det mulighet for litt fler folk på match. Men et problem for oss som ikke har sjans til å komme seg på kamp, fordi en fortiden holder til på en helt annen kant av landet. Du kan se den uansett: tv2.no/sumo - TV2 Sport kanalene :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi STÅÅÅR bak målet som er lengst mot nord og er godt fornøyd med å STÅÅ der. sa ikke satt jeg sa plassert xD jeg skal stå til beina sprekker for all del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vent, kampen vår spilles kl 19:00 i morgen, og likevel velger den RBK-fanatiske drittkanalen TV 2 å sende en totalt uinteressant kamp mot Lyn fremfor vårt oppgjør mot fuglene? De som skal på kamp slipper den problemstillingen. Bra at den ikke går på Zebra. Da er det mulighet for litt fler folk på match. Men et problem for oss som ikke har sjans til å komme seg på kamp, fordi en fortiden holder til på en helt annen kant av landet. Eller må være barnevakt (guttungen er for liten til å ta med på kamp). Satser dog på at tv2sport sender kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Kampen sendes på TV2 Sport for de som ikke har mulighet til å støtte laget på flytogstoppet stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Vi stopper alltid uansett ved Hotell Opera når vi kjører den retningen fra Bekkestua, Vi har bare så vidt begynt å fylle opp buss nr 3 men kommer ikke til å sette opp flere en 3 så de som ikke har meldt seg på men har tenkt å bli med, bør gjøre det snarest, for å være sikkret plass. Sitter man litt opp på tribunen på Åråsen så skall det være storm for at man skal bli våt. vi SITTER vel ikke???? Beklager, beklager, beklager vi STÅR selvfølgelig. Trodde bare at en som ikke hadde vært på Åråsen før, ikke tilhørte de beinharde supporterne som står HELE kampen. de litt erfarene Stående vet jo at vi STÅÅR laangt opp på tribunen. Akkurat som på Mestaia der de mest erfarene av oss stod helt øverst, for å få enda bedre "oversikt" Jeg har hørt rykter om at den eneste sikten dere hadde var oversikt, og at vi som så sporadiske tre og tre minutter på livefeeden på OB hadde omtrent like god mulighet til å se hvem som var hvem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Mange påmeldte til bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Selger de billetter i stabæk butikken enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Mange påmeldte til bussen? Har ikke dagens antall, men i går kveld var det rundt 110. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Selger de billetter i stabæk butikken enda? ja, frem til klokka 15. http://www.stabak.no/menn/article3131.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Noen som gidder å kjøpe en kampbillett til meg i StabækButikken? Jeg rekker ikke fram til kl. 15:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Du får jo kjøpt billett på stadioen da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Det er en grunn til at ikke jeg klarer å gå på denne kampen, og det er at jeg ikke ønsker å bruke en krone på dette møkkalaget, fra møkkastedet med usympatiske lavpanna medgangsupportere. Har opplevd å bli spytta på, på vei ut av stadion, fordi de var sure over et gult kort de fikk når de knakk beinet til IAO tvers av. De kaster ut av seg neandetaler uttrykk selv med unger rundt seg (Må vel egnetlig beklage på vegne av neandetalere, men fant ikke på noe som kunne måle seg). Støtter Stabæk overalt, alltid og uansett. Men mener at den beste måte å støtte Stabæk og alle andre tippeligalag forøvrig er å ikke bidra til en krone i klubbkassa til et lag 11 stk 120 kg tunge tankvogner av noen spillere som kun ønsker å se hvor langt de kan flytte motspillerne sine bortover gressmatta. Har lovet fest til alle venner å kjente den dagen Birdybirdy rykker ned, og vi slipper dem ett år. Helt utrolig at et lag som ikke klarer å få noenting ut av spillere som Occean, Brenne, Bjørkøy, Weerman mf. skal klare å holde seg... Det er jo kun usympatiske, ryggradløse, sleipe spillere som Kippe og Sundgodt som karer å opparbeide en viss lokal status. Fy f,,,, å jeg håper på grusing. Nå utelot du en annen mindre hyggelig ting! Man må ikke glemme anstaltleilighetene over bortefeltet. Fra disse lokalisasjonene kastes alt fra snus til kronestykker(hvordan de som bor der kan bekoste seg slikt vites ikke.) i et godt og jevnt regn- kampen igjennom. Spytting foregår jo selvsagt også. Alt det meningsløse de med husarest og tre-iq som bor der lirer av seg, har godt over fra så meningsløst til at det er festlig, til så å bli meget, meget irriterende. Ja, faktisk ordentlig plagsomt. Men tur til Lillestrøm må det bli noe av uansett. Ingen økonomiske verdier kan måle seg følelsen av å glise på bortetribunen i kloakkland, når Stabæk tar hjem en fin seier. Kan virkelig ikke. Vil så gjerne se Stabæk men reiser heller til Bagdad enn Lillestrøm Dessuten så Jinxer jeg vel hele kampen om jeg møter opp. Første gang jeg var der så brakk IAO beinet, og andre gang så var det Sundgot som med dommerens velsignelse lekte håndball. Nok om det. Lykke til og syng for meg også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Frisk bris 9 m/s Yr melder ganske mye vind, så kanskje vi får se en aldri så liten orkan Vi vil ha innegym. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gamlegutta 70 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Dette dkal være laget i kveld. jon- høiland,seger,rogne,vegar-palmi,farnerud,hauer,daigo-bella,nannskog Skulle ønske Hoff spilte istedenfor palmi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Frisk bris 9 m/s Yr melder ganske mye vind, så kanskje vi får se en aldri så liten orkan Vi vil ha innegym. Skal være litt vær når man spiller fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Har ikke skaffet meg bilett. Blir det noe problem å kjøpe på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Har ikke skaffet meg bilett. Blir det noe problem å kjøpe på stadion? bør ikke være det. Skal kjøpe der jeg også. Rekker dessverre ikke Stabæk-butikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Har ikke skaffet meg bilett. Blir det noe problem å kjøpe på stadion? bør ikke være det. Skal kjøpe der jeg også. Rekker dessverre ikke Stabæk-butikken. Ok! Fint! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Dette dkal være laget i kveld. jon- høiland,seger,rogne,vegar-palmi,farnerud,hauer,daigo-bella,nannskog Skulle ønske Hoff spilte istedenfor palmi. hvor har du fått vite det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Snart avgang til nesten-Sesam Stasjon! Håper vi kan ta i mot den gavepakken vi har fått i helga i form av tap for Odd og Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Snart avgang til nesten-Sesam Stasjon! Håper vi kan ta i mot den gavepakken vi har fått i helga i form av tap for Odd og Molde dette er en "6 poengs kamp"! Med rosenborg neste før odd borte er dette en kamp vi må vinne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Fulejakta er i gang, og i kveld står det kanariragu på menyen! Jeg er sulten, og jeg gleder meg noe sinnsykt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Snart avgang til nesten-Sesam Stasjon! Håper vi kan ta i mot den gavepakken vi har fått i helga i form av tap for Odd og Molde dette er en "6 poengs kamp"! Med rosenborg neste før odd borte er dette en kamp vi må vinne! Hvordan er dette en 6 poengs-kamp? Er du redd for å rykke ned? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Laget, iflg StabækSMS JK JIH-PS-TR-VH PRP-PF-HH-DK FB-DN Ingen overraskelser der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Nå står det helt stille i topplokket her; hvem har pleid å være kaptein i de kampene Morten ikke spiller? Ser at Farnerud er det i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Farnerud som vanligvis har vært kaptein, som i dag. Han Edwin karen burde få et par reprimander av Henning Berg. Faller latterlig lett samt idiotisk skuespill.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 DEILIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 yeess Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå