janzinho 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 DEILIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Høiland som spiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 HØILAND!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 FY FAEN - sier jeg bare.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 31. August 2009 (endret) Del Skrevet 31. August 2009 (endret) Høiland som spiss! Edit: skylder noen en cola Endret 31. August 2009 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Underbart att slå det henning berg förpestade, fulspelande, dritlaget ifrån harrybyn lilleström. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Fantastisk av Høiland med 3 mål på to kamper. Dette var tre viktige poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Jadaaaaaaaa! Nå skal vi faen meg ta bronsjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Skjønner han er skuffet når man taper på overtid, men Henning Berg er til tider temmelig usympatisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Skjønner han er skuffet når man taper på overtid, men Henning Berg er til tider temmelig usympatisk... Har sagt det tidligere, og sier det igjen. Synes Henning Berg er relativt edruelig i sine kampanalyser. Også etter poengtap på overtid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Skjønner han er skuffet når man taper på overtid, men Henning Berg er til tider temmelig usympatisk... Otroligt osympatisk. Han passar perfekt för lilleström. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 hvorfor segers ut? Obegripligt Var veldig kvalm i pausen .,.. Nannskog, Berglund og Segers er forgiftet av noe i følge Janne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Morsomt å se den ene ballgutten bak mål juble da vi gikk opp til 2-1! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Så deilig å banke stygge lsk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 lukta Viking-kampen lang vei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 31. August 2009 (endret) Del Skrevet 31. August 2009 (endret) Så deilig å banke stygge lsk! banke og banke.... Vi slår dem ufortjent, men nesten deiligere enn å rundspille dem i dag føler jeg. Henning Berg synes jeg klarte seg 100 ganger bedre i intervju etter en kamp enn det han pleier. At ikke Sungot scorer i dag er vel bare fortiden som innhenter han. Uansett ufattelig digg seier mot Norges hatlag nr. 1 for min del! EDIT: Kan også kose oss med at de nå har 4 poeng ned til direkte nedrykk.. Endret 31. August 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Årets nest mest smakende seier, bare slått av enga-kampen sist. Men - at det var en tanke ufortjent skal jeg gå med på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Et høydepunkt av de sjeldne. Å vinne ufortjent borte mot LSK på en dårlig dag - hvor Sundgot svir av alt som er av sjanser - og hvor de øyner muligheten til å ta oss på slutten - og mislykkes totalt? Det er en god dag, det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Det gule kortet til Daigo betyr vel at han må stå over RBK-kampen også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Et høydepunkt av de sjeldne. Å vinne ufortjent borte mot LSK på en dårlig dag - hvor Sundgot svir av alt som er av sjanser - og hvor de øyner muligheten til å ta oss på slutten - og mislykkes totalt? Det er en god dag, det! Hehe - ond du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 ufortjent og stygtspillende fra stabæk, men men. seier er seier. uansett, alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 ufortjent og stygtspillende fra stabæk, men men. seier er seier. uansett, alltid Stygtspillende? Det vil jeg ikke si. Vi kløna mye defensivt på slutten der, men stygt var det ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Det gule kortet til Daigo betyr vel at han må stå over RBK-kampen også Bare flaks at Daigo ikke fikk to gule da..den albuen der kunne fort ha ført til kort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Hva var greia med at spillerene var kvalme i pausen og holdt på å spy?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Hva var greia med at spillerene var kvalme i pausen og holdt på å spy?? Helt normal reaksjon på at man har oppholdt seg for lenge i Lillestrøm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Hva var greia med at spillerene var kvalme i pausen og holdt på å spy?? Greia var at de tilfeldigvis fikk øye på paueeunderholdningen, med tippetuppen og den dansende kanarifuglen Ulrik. Innbiller meg at det der må være flauere enn å se på sine egne foreldre ha sex. Ellers en fantastisk deilig opplevelse i dag!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Hva var greia med at spillerene var kvalme i pausen og holdt på å spy?? Helt normal reaksjon på at man har oppholdt seg for lenge i Lillestrøm. Er det grunnen til at det vanligvis enner uavgjort? Takk for at det ble avklart at det var "pauseunderholdningen" som var skylda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 I dag var jeg Jesus. Jeg døde og stod opp igjen... deilig med ufortjent seier..Viktig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 31. August 2009 Del Skrevet 31. August 2009 Seier over Lsk på åråsen, er kanskje den deiligste kampen å vinne i løpet av hele sesongen. Drittlag, drittstadion, sutresupportere og den flaueste pauseunderholdningen noen sinne gjør det ekstra deilig! Å at vi attpåtil vinner litt ufortjent gjør meg heller ingenting. Dette blir en fin uke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå