$uperTerje 81 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Sitat fra kanariforumets kamptråd i går: Trigz: Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen. Reka: Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne. Utfyllende kommentarer trengs vel knapt. Jeg er i alle fall dypt såret og føler de traff spikerhodet så godt det går an og hamret inn poengene sine på et ømt punkt Når jeg hører slikt så blir jeg opprørt... At ikke vi har sett dette tidligere? Er det ingen av oss som en gang har et snev av selvinnsikt??? Vi bør nok holde oss til det vi kan, som er golf, hytter i Hemsedal, dyre biler, feite båter og gullkort... Til evnt Kanarifans som har snublet innom her med isdn-internettlinjen sin: Kanskje dere kan berike oss med deres dyptgående kompetanse, og ikke minst erfaring, om hvordan man f.eks gjør gull til gråstein... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Iflg VG er Occean ute med lyskeskade, mens Sundgot og Mouelhi er usikre grunnet skader. Da er risikoen for skader litt mindre når Occean ikke får bruke albuene sine, og det er alltid fint å slippe håndballspilleren Sundgot Regner med at JIH spiller fra start, men spennende å se hvem han tar plassen fra. Mot Enga slet gutta defensivt, og jeg ser ikke bort fra at JJ forsøker 4-5-1 eller 4-1-4-1 fra start, men mest sannsynlig starter han med den vanlige 4-4-2 Tipper det blir (ja, det er fantasiløst, men): JK JIH-PS-TR-VH PRP-HH-PF-DK FB-DN Endret 29. August 2009 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 JKJIH-PS-TR-VH PRP-HH-PF-DK FB-DN Blir vel dette ja, eventuelt med Espen Hoff i stedet for Palmi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Sitat fra kanariforumets kamptråd i går: Trigz: Anbefaler forresten alle å ta en tur på forumet til www.stabaek.no for en god latter. Norges mest kunnskapsløse hjemmepublikum er minst like kunnskapsløse og latterlige på internett som på hjemmebane i gymsalen. Reka: Klarer ikke å la meg provosere engang når nivået og kunnskapene er så fraværende som i en del av de innleggene. Man kan jo spørre seg om de er på tribunen fordi de elsker klubben sin eller fordi de trenger noe å hate grunnet personlige problemer. Må bare ønske dem god bedring og måtte den beste vinne. Utfyllende kommentarer trengs vel knapt. Jeg er i alle fall dypt såret og føler de traff spikerhodet så godt det går an og hamret inn poengene sine på et ømt punkt Steinras i glassgård, uten tvil. Ha, ha, ha, For en gjeng, for en korttidshukommelse LSK fans er de mest sjåvinistiske i landet. Det er både styrken og svakheten deres. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Regner med at JIH spiller fra start, men spennende å se hvem han tar plassen fra. Hepp, Jeg vil se JIH på midtbanen i en tilsvarende rolle som den Keller hadde. Jeg er også temmelig sikker på at vi stiller i 442 og vil da se følgende 11'er. Jon - Morten, Pontus, Rogne, Hedenstad - JIH, Hauger, Farnerud, Daigo - Bella, Nannskog @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Dette var jo utbrudd det fornemlig oser intelligens av.... Står i stil til spillerenes forståelse av hvordan fotball best skal spilles, med hendene, eller så de skal forstå det der oppe, henda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Personlig fatter jeg overhode ikke at noen kan være stolte av et lag som LSK. De spiller jo ikke fotball! De får heller satse på å bli Norges beste håndballlag... Jeg hadde nok sluttet å gå på Stabæk kamper om de hadde lagt om til LSK-stil, og det hadde jeg nok ikke vært alene om. Men, det kommer aldri til å skje, heldigvis. I motsetning til enkelte der borte har vi fått rimelig god oppdragelse her i Bærum og trenger ikke å lage så mye bråk som LSK supportere gjør (les: spytting, slossing, casuals, etc.). Og det er jo interessant at de mener 4-0 tap er latterlig - av Stabæk. Hadde jeg vært fra lillestrøm hadde også jeg vært stolt av LSK. Er Stabækfan fordi jeg kommer fra Bærum, at de som regel spiller fin fotball er bare en bonus. Sier vel mer om deg enn om kanarigutta at du hadde sluttet å komme hvis vi la om stilen, de spiller slik de alltid har gjort, og det har som regel funket. er vel det laget som har vært lenst i øverste divisjon i norge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Et svin mindre å tenke på. Vi har da igjen godset i ballbingen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Regner med at JIH spiller fra start, men spennende å se hvem han tar plassen fra. Hepp, Jeg vil se JIH på midtbanen i en tilsvarende rolle som den Keller hadde. Jeg er også temmelig sikker på at vi stiller i 442 og vil da se følgende 11'er. Jon - Morten, Pontus, Rogne, Hedenstad - JIH, Hauger, Farnerud, Daigo - Bella, Nannskog @ringo Enig når det gjelder å bruke JIH i denne rollen. Vi trenger balanse på midtbanen, og ikke minst ett oppspillspunkt med hodestyrke. (Nei, jeg er ikke Drillo). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Kan se for meg en del gode offensive kombinasjoner med jih og vegard på venstre, tror det kan funke fint både fremover og bakover: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Regner med at JIH spiller fra start, men spennende å se hvem han tar plassen fra. Hepp, Jeg vil se JIH på midtbanen i en tilsvarende rolle som den Keller hadde. Jeg er også temmelig sikker på at vi stiller i 442 og vil da se følgende 11'er. Jon - Morten, Pontus, Rogne, Hedenstad - JIH, Hauger, Farnerud, Daigo - Bella, Nannskog @ringo Enig når det gjelder å bruke JIH i denne rollen. Vi trenger balanse på midtbanen, og ikke minst ett oppspillspunkt med hodestyrke. (Nei, jeg er ikke Drillo). Nja, spørs om vi ikke har mer behov for Høilands hodestyrke i forsvaret; i hvert fall i denne kampen. Da blir det vel naturlig at han går inn for Hedenstad. Sistnevnte leverte en svak forestilling mot VIF og har tunge kamper i beina. Ikke at Skjønsberg var knallgod, men kraft og hodestyrke blir sannsynligvis viktigere enn fart mot LSK. Endret 29. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Endret 29. August 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 sett. leser venstre mot høyre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Regner med at JIH spiller fra start, men spennende å se hvem han tar plassen fra. Hepp, Jeg vil se JIH på midtbanen i en tilsvarende rolle som den Keller hadde. Jeg er også temmelig sikker på at vi stiller i 442 og vil da se følgende 11'er. Jon - Morten, Pontus, Rogne, Hedenstad - JIH, Hauger, Farnerud, Daigo - Bella, Nannskog @ringo Enig når det gjelder å bruke JIH i denne rollen. Vi trenger balanse på midtbanen, og ikke minst ett oppspillspunkt med hodestyrke. (Nei, jeg er ikke Drillo). Liker tanken, JIH er god med ballen, tålelig rask, god i dueller og flink til å starte spillet. Vil vel også hjelpe til med å holde bredden i angrepet. Men er det ikke mer naturlig å erkjenne at Morten har hatt en forferdelig sesong og benke ham til fordel JIH? Skulle bli vel så spennende å ha Hoff og JIH på høyrekanten. Da de to har bedre forutsetninger for å kombinere på kanten enn JIH og Morten (Også JIH / Keller for den saks skyld). Med to spillere som begge kan slå gode innlegg og er farlige i boksen? Spm. blir det defensive men synes Hoff har vært veldig flink til å jobbe hjemover, sånn sett en forbedring i forhold til innsatsen hans i Lyn. Ang. Palmi synes jeg han er en klar sentral midtbanespiller / hengende spiss og bør spille der. Men siden våre beste spillere også spiller den posisjonen er han vel henvist til benken, dog som en meget god innbytter.... Prøver meg på følgende: JK JIH - PS - TR - VEH EH - HH - PF - DK DN - FB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Personlig fatter jeg overhode ikke at noen kan være stolte av et lag som LSK. De spiller jo ikke fotball! De får heller satse på å bli Norges beste håndballlag... Jeg hadde nok sluttet å gå på Stabæk kamper om de hadde lagt om til LSK-stil, og det hadde jeg nok ikke vært alene om. Men, det kommer aldri til å skje, heldigvis. I motsetning til enkelte der borte har vi fått rimelig god oppdragelse her i Bærum og trenger ikke å lage så mye bråk som LSK supportere gjør (les: spytting, slossing, casuals, etc.). Og det er jo interessant at de mener 4-0 tap er latterlig - av Stabæk. Hadde jeg vært fra lillestrøm hadde også jeg vært stolt av LSK. Er Stabækfan fordi jeg kommer fra Bærum, at de som regel spiller fin fotball er bare en bonus. Sier vel mer om deg enn om kanarigutta at du hadde sluttet å komme hvis vi la om stilen, de spiller slik de alltid har gjort, og det har som regel funket. er vel det laget som har vært lenst i øverste divisjon i norge... Ja, det har du helt rett i; kanarifansen godtar glatt stempling, håndball osv., men slikt spill har jeg lite til overs for. JJ oppfordrer ikke til slikt grisespill, og det tror jeg aldri vi får se av våre gutter. Og jeg håper selvølgelig det sier mer om meg (at jeg fortrekker fair play osv.). Var nok det som var poenget her og ikke formasjoner, teknikk, etc. Skjønner'u nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) nei. ett av mine aller beste øyeblikk som stabæksupporter var når jocke p måkte ned eirik bakke, og hadde vært stolt av laget mitt uansett, så lenge de gir alt. Og det er vel rimelig anerkjent at LSK-stilen er langt og tøfft, ikke ''håndball'' o.l. Endret 29. August 2009 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 nei. ett av mine aller beste øyeblikk som stabæksupporter var når jocke p måkte ned eirik bakke, og hadde vært stolt av laget mitt uansett, så lenge de gir alt. Og det er vel rimelig anerkjent at LSK-stilen er langt og tøfft, ikke ''håndball'' o.l. Synd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 nei. ett av mine aller beste øyeblikk som stabæksupporter var når jocke p måkte ned eirik bakke, og hadde vært stolt av laget mitt uansett, så lenge de gir alt. Og det er vel rimelig anerkjent at LSK-stilen er langt og tøfft, ikke ''håndball'' o.l. Jeg er også stolt av Stabæk uansett, men hvis det der er på listen over dine aller beste øyeblikk som supporter, da er jeg litt bekymret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 nei. ett av mine aller beste øyeblikk som stabæksupporter var når jocke p måkte ned eirik bakke I Argentina er man visstnok like stolt av at Maradonna klarte å lure dommern og snyte dommern, som de er av det litt mer anerkjente målet han scoret mot England i 86. Om du mener dette er det mer kvalmende enn å høre Fagermo forsvare Kovacs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 nei. ett av mine aller beste øyeblikk som stabæksupporter var når jocke p måkte ned eirik bakke, og hadde vært stolt av laget mitt uansett, så lenge de gir alt. Hør hør! Bare synd ikke mr Bakke ble fotballinvalid der og da. Jocke hadde isåfall gjort en rekke spillere i årene som kom en tjeneste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Jeg bidrar til at dette sklir ut, men likevel: Følger man logikken med at man skal være stolt av gutta uansett hva, så kan man jo bytte ut Eirik Bakke med... tja, Ole Gunnar Solskjær? Isolert sett bare veldig god og en sympatisk kar. Hadde det vært noens stolteste øyeblikk hvis en Stabækspiller hadde satt inn en grotesk tofots med knottene først og gjort han fotballinvalid midt i en stor karriere? (Og nei, jeg er IKKE ManU-fan, kun for eksempelets skyld). Litt ironisk at dette som egentlig startet med at vi ristet på hodet over Kanarifans som digger albuer og stygge taklinger fra LSK er på vei til å bli at vi skal være stolte av at spillerne våre gjør det samme. Ta Annan da. Fantastisk mesteparten av tiden, men jeg rev meg litt i håret over å ha en spiller på laget som drev med tjuvtriks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Tviler på at det er noen som digger albuer og stygge taklinger. De fleste digger nok mål og fint spill, verken mer eller mindre. Mitt inntrykk er at mange lag i eliteserien ikke er så mye verre eller bedre enn andre når det gjelder duellspillet, spesielt på nedre halvdel av tabellen. Noe annet blir å overdrive forskjellene. Men det er fotballsupportere flinke til... For øvrig ser jeg at det er spådd regn på mandag. Hvilket lag drar fordel av det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Tviler på at det er noen som digger albuer og stygge taklinger. De fleste digger nok mål og fint spill, verken mer eller mindre. Mitt inntrykk er at mange lag i eliteserien ikke er så mye verre eller bedre enn andre når det gjelder duellspillet, spesielt på nedre halvdel av tabellen. Noe annet blir å overdrive forskjellene. Men det er fotballsupportere flinke til... For øvrig ser jeg at det er spådd regn på mandag. Hvilket lag drar fordel av det? Vet ikke jeg, men tror det passer best lsk, fordi vi spiller inne og de har spillere som er vant til å være stygge i spillet(kippe, sundgot og occean) Men hadde vært digg å vinne med mange mål og odd tapte sånn at vi kommer nærmere den bronsjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Iflg VG er Occean ute med lyskeskade, mens Sundgot og Mouelhi er usikre grunnet skader. Da er risikoen for skader litt mindre når Occean ikke får bruke albuene sine, og det er alltid fint å slippe håndballspilleren Sundgot. Vet ikke jeg, men tror det passer best lsk, fordi vi spiller inne og de har spillere som er vant til å være stygge i spillet(kippe, sundgot og occean) Men hadde vært digg å vinne med mange mål og odd tapte sånn at vi kommer nærmere den bronsjen. Hvis dette stemmer gjør det jo saken litt lettere for oss. Jeg merker derimot at jeg er mer bekymret for Edwin. Hvis det blir regn får jo han litt dårligere arbeidsforhold også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 29. August 2009 Del Skrevet 29. August 2009 Iflg VG er Occean ute med lyskeskade, mens Sundgot og Mouelhi er usikre grunnet skader. Da er risikoen for skader litt mindre når Occean ikke får bruke albuene sine, og det er alltid fint å slippe håndballspilleren Sundgot. Vet ikke jeg, men tror det passer best lsk, fordi vi spiller inne og de har spillere som er vant til å være stygge i spillet(kippe, sundgot og occean) Men hadde vært digg å vinne med mange mål og odd tapte sånn at vi kommer nærmere den bronsjen. Hvis dette stemmer gjør det jo saken litt lettere for oss. Jeg merker derimot at jeg er mer bekymret for Edwin. Hvis det blir regn får jo han litt dårligere arbeidsforhold også. Vi vanner jo vårt eget kunstgress for at ballen skal gå fortere. Med grunnlag i dette kan det være en fordel for oss at det er fuktig på mandag :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Del Skrevet 29. August 2009 (endret) Hehe, joa, men kunstgress blir ikke revet opp og/eller gjørmete hvis det regner nok Edit: nå så det litt ut som jeg forventet en aldri så liten orkan på åråsen. Er det lett duskregn det er snakk om blir det nok til vår fordel ja Endret 29. August 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Hehe, joa, men kunstgress blir ikke revet opp og/eller gjørmete hvis det regner nok Edit: nå så det litt ut som jeg forventet en aldri så liten orkan på åråsen. Er det lett duskregn det er snakk om blir det nok til vår fordel ja Frisk bris 9 m/s Yr melder ganske mye vind, så kanskje vi får se en aldri så liten orkan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
luftens baron 9 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 har ikke vært på åråsen før, men er borte supporter delen under tak, eller må man satse på mengder med vann i hue? Hadde faktiskt tenkt meg dit for 1 ste gang, men har jo blitt bortskjemt med vår eminente bane, så regntøy ol er pakket bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Hvis det blåser bra kommer regnet inn under taket. Husker haglstormen for noen år siden, da spillerne måtte evakuere banen og flere tusen rømte opp på tribunen på langsida til venstre for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AliBaba 1 Del Skrevet 30. August 2009 Del Skrevet 30. August 2009 Bussen kan ikke dra 1745 fra Bekkestua... Da kommer man jo alt for sent til Åråsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå