Maggs 316 Del Skrevet 4. September 2009 Del Skrevet 4. September 2009 Kommer til å ta turen ned for å se denne kampen ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 4. September 2009 Del Skrevet 4. September 2009 ÆÆ.. liten personelig krise her.... kampen begynner klokken 8 sant? etter kamp start er det mulig og komme inn etter start? Ikke regn med at vi som er vakter står utenfor når kampen spilles. Men det er vel kanskje noen frivillige i nærheten av døra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 Hvor mange billetter er det solgt til kampen? Skal ha med meg en gjeng barn og voksne fra Tønsberg på sin første Blaa kamp - er det noe familietilbud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 Hvor mange billetter er det solgt til kampen? Skal ha med meg en gjeng barn og voksne fra Tønsberg på sin første Blaa kamp - er det noe familietilbud? Virker som Blaa familie kun gjelder sesongkort: Billetter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 7. September 2009 Del Skrevet 7. September 2009 ÆÆ.. liten personelig krise her.... kampen begynner klokken 8 sant? etter kamp start er det mulig og komme inn etter start? Jeg kom sent da jeg ventet på en buss som ikke kom, og måtte sykle til kamp forrige gang, mot Enga. Syklet som ett helvete og kom fram 10 min etter kampstart, og da gikk det greit å komme seg inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 8. September 2009 Del Skrevet 8. September 2009 For første gang i livet har jeg prøvd å lage en video i ett program. Den er totalt useriøs, og i "forbindelse" med søndagens kamp. Ligger her: http://www.youtube.com/watch?v=ssNM_foECBA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Stabaek.no med litt statistikk, litt pisspreik og en del om våre motstandere på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Denne kampen blir helt konge! (Windows Media-fil: Høyreklikk og lagre som...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LittleBlueAlien 121 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Denne kampen blir helt konge! (Windows Media-fil: Høyreklikk og lagre som...) Jeg står og klapper for den. Bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Fy faen, du er helt syk! Utrolig bra film! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Fy faen, du er helt syk! Utrolig bra film! Der tok du ordene ut av munnen min! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Fy faen, du er helt syk! Utrolig bra film! Der tok du ordene ut av munnen min! Mine også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Fy faen, du er helt syk! Utrolig bra film! Der tok du ordene ut av munnen min! Mine også! Herlig video - den er allerede sendt videre til ikke fullt så aktive forumbrukere!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Denne kampen blir helt konge! (Windows Media-fil: Høyreklikk og lagre som...) Enormt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Fantastisk bra film! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Som alltid: Nydelig arbeid, alltidblaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Veldig bra video, veldig bra poeng, fantastisk sannhet: Etter at $$ flytta til kortsiden har vi 21-3 og 7 strake seire mot tippeligamotstand. Før flyttingen hadde vi 13-9 og kun 2 seire på seks kamper, deriblant 4 på rad uten seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Bøyer meg i støvet for denne her! Helt utrolig! Få den lagt ut på stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. September 2009 Del Skrevet 9. September 2009 Kanonbra Håkon!! Dæven så mange kreative sjeler det er i Stabækmiljøet nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 helt konge video alltidblaa! takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Helt Konge. Fantastisk bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Veldig bra, som så mye annet som kommer fra den kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 fantastico Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Får ikke dratt på denne kampen desverre :/ Dattern min sin bursdag og mye gjester og greier. Håper på å få høre godt liv, og godt spill på TV`en denne helga da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lommedalen 0 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 RBKTV: Før kampen. Et 15minutter langt magasin om Stabæk kampen. http://www.rbk.no/incoming/article149953.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 RBKTV: Før kampen. Et 15minutter langt magasin om Stabæk kampen. http://www.rbk.no/incoming/article149953.ece Synes det er en uting at folk legger ut linker til andre klubber sine hjemmesider.... Jeg trykker meg ihvertfall ikke inn på den!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. September 2009 (endret) Del Skrevet 10. September 2009 (endret) RBKTV: Før kampen. Et 15minutter langt magasin om Stabæk kampen. http://www.rbk.no/incoming/article149953.ece Sånn, trykk på linken i siteringen over, men ikke i orginalposten til Lommedalen da får RBK penger Endret 10. September 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lommedalen 0 Del Skrevet 10. September 2009 (endret) Del Skrevet 10. September 2009 (endret) Synes det er interessant å se hva motstanderlagene mener og sier før en kamp. Rosenborg er forresten milevis forran på internett "tabellen" Så et par ekstra klikk vil ikke gi de mye mere penger. Endret 10. September 2009 av Lommedalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MissKnitty 3 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Dette blir utrolig moro! Skal ha med 12-14 stk 7-åringer som del av bursdagsfeiring/opplegg på TA, takket være snille besteforeldre. Er veldig spent på det opplegget. Jeg vet barna gleder seg vilt, så det blir nok gøy for dem (skal sitte med Jr support). Jeg tror på Stabæk seier og har instruert barna til å lage mye liv for Stabæk! Jeg jobber med å overtale div. foreldre til å kjøpe seg billett (og selvfølgelig sesongkort til neste sesong)...hehe. Har spurt om poden kan få være maskot, så om det går i orden ber jeg pent om at det klappes/bråkes for 7 år gamle Benjamin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 10. September 2009 Del Skrevet 10. September 2009 Hvor mange billetter er solgt so far? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå