Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde litt problemer med internettet i starten, men vi fikk det til å virke etterhvert.

TILSKUERTALL: 184

Startoppstilling:

Iven Austbø

Morten Skjønsberg - Tor-Marius Gromstad - Andreas Leirvik - Tom Stenvoll

Johan Anderson - Mix - Erik Benjaminsen - Espen Hoff -

Jørgen Skjelvik - Thorstein A. Aase

02:37 - Mål: Espen Hoff (1-0) Jørgen spiller inn foran mål, der står Espen Hoff!

22:30 - Frispark: Raufoss - Farlig gjennomspill, men spiller nr. 10 på Raufoss handser inne i 16 meteren og Stabæk får frispark

24:00 - Frispark: Nr 10 på raufoss igjen... feller Iven og får gult kort.

28:00 - Stor sjanse til Thorstein!

32:20 - Raufoss har hatt mange storesjanser, men brent alle.

33:20 - Frispark til raufoss utenfor hjørnet av Stabæks 16 m. Inlegg, men ballen blir klarert av Stabæk.

35:07 - Stor sjanse igjen til Raufoss, men Iven kommer ut og redder. Rauoss har de store sjansene i denne kampen, men Stabæk er heldige...

38:18 - raufoss spiller blir skutt i huet av Hoff...

43:03 - Ikke skjedd mye i det siste, men begge lag har hatt noen løp... Spesielt Hoff har vært på noen tunge løp.

45:00 - 1 min. tileggstid.

PAUSE

Hvis noen har noe spørsmål så besvarer jeg dem nå...

2. omg.

Bytte: Ut: Aase - Inn: Hæhre

45:00 - 2. omgang er i gang!

45:55 - Raufoss prøver å filme seg til straffe.

49:00 - Raufoss presser høyt og har mange gjennomspill.

55:40 - Stor sjanse raufoss!

59:34 - Det er raufoss som har kommet med de største sjansene i det siste, men de har ikke lyktes i å sette ballen i mål.

62:00 - Kan nevne at stillingen mellom Tyskland og Norge er 2-1 :(

65:57 - Må dessvere si at det er Raufoss som spiller best og de burde ha ledet med opptil flere mål.

69:20 - Iven har noen merklige utskudd i kampen og har skutt ballen utover sidelinjen ett par ganger.

74:25 - Frispark til Raufoss i farlig posisjon, men skuddet går til side for målet til Iven

84:01 - Stor sjanse til Raufoss! Der burde det stått 1-5!

88:40 - Bytte: Ut: Skjelvik - Inn:Stormfelt

90:00 - Tilggstid: 3 min.

91:31 - Heftige diskusjoner mellom Hoff, dommeren og en Raufoss spiller.

SLUTT - 1-0

Kort oppsumert!

Dette er en kamp som avgjøres innenfor 16 meteren. Ett lag satt 100 % sjansene. Ett lag gjorde det ikke.

Hvis det er noen spørsmål angående kampen svarer jeg så godt jeg kan på dem!

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med oppdatering når man ikke kommer seg på kamp selv, bra initiativ!

Tenkte siden jeg allerede var der og noterte tider for Jonas så kunne jeg jo bare putte det på nett samtidig!

Takk for tilbakemelding!

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som var tilstede på Nadderud i kveld fikk se tidenes målfest, det viste seg fort at det skjedde såpass lite ute på gresset at man kunne kaste noen blikk bort på den nye kunstgressbanen hvor Stabæk G13(?, de var ganske små) tok i mot Vollen. Det var dessverre umulig å holde tellingen, men Stabæk scorte minst 14 mål og Vollen minst 4. Såvidt jeg kunne bedømme var det en fairspilt kamp i tussmørket.

På Nadderud var det Stabæk som scoret etter 2 minutter (5 sekunder før jeg kom) og deretter en ren forsvarskamp. Raufoss hadde ballen mye, og spilte seg ofte fram til 20 meter, men klarte som regel å rote det bort i noe helt ufarlig. Et habilt lag, men med spisser på linje med LSK.

På Stabæk var det få som sto fram, men Gromstad var bra. Ellers kan det vel konstateres at de som burde dominere på dette nivået ikke gjorde det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort referat fra lokalavien (Oppland Arbeiderblad)

Tappert forsøk

Magnus Tappert (23) debuterte med å ha full kontroll på HOvv, men var skuffet over poengtap.

Hoff: Han var rask, tøff og gjorde det vanskelig for oss (Min anm: en spiller å følge videre? mannen har nylig tegnet 1,5 års kontrakt med Raufoss, kommer fra Køge, som er dansk toppserieklubb)

Sjansesløseri

Videre har de notis på at Stabæk 2 stilte med det beste mannskapet de har gjort i 2. div i år, med 9 spillere med TL-erfaring, og de lurer på om Stabæk stiller like sterkt i mandagens kamp mot Ranheim.

Min anm: Å ha TL-erfaring i år, betyr ikke at de spiller fast, det var vel kun MMS, EF (og Mix) som kan skryte på seg regelmessig TL-spill. Ellers var det mange juniorer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan vel legge til at vi sannsynligvis stiller med et mye dårligere lag mot Ranheim neste runde, så jeg synes de stiller et fair spørsmål ettersom vi faktisk er i posisjon til å avgjøre opprykksstriden.

Les: Sterkt lag mot Bærum - Seier, sterkt lag mot Raufoss - seier, svakt lag mot Ranheim - tap (?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å se spillere som Hoff, Andersson og MMS ikke prestere bedre på dette nivået. De burde utgjort en forskjell.

Spesiellt Andersson som spilte i en dyp midtbanerolle. Han rørte seg knapt, vant få dueller og så ut som han helst ville vært alle andre steder enn på en fotballbane.

Skremmende.

Fint at Gromstad sto frem. Solid kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd å se spillere som Hoff, Andersson og MMS ikke prestere bedre på dette nivået. De burde utgjort en forskjell.

Spesiellt Andersson som spilte i en dyp midtbanerolle. Han rørte seg knapt, vant få dueller og så ut som han helst ville vært alle andre steder enn på en fotballbane.

Skremmende.

Enig der! Jeg la egentlig ikke merke til Anderson han var helt usynlig, men Gromstad var banens beste! Helt klart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skremmende.

Naa er Andersson offensiv midtbanespiller. Han ble vel ikke brukt som anker i det hele tatt i fjor. Merkelig at han blir satt til aa spille seg i form paa en plass han ikke kommer til aa brukes i paa A-laget.

Av det lille jeg har sett av Gromstad haaper jeg for øvrig han blir tilbudt videre kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
LIVEFEED: Stabæk 2 - Raufoss
  • Opprett ny...