matsj 2 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Kampen om bronsen... og nå trenger vi virkelig 3 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Bronse eller ei, det viktigste er å knuse Fagermo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Totalt 6-5-6 (24-25) Stabæk Hjemme 4-3-2 (14-12) Stabæk Borte 2-2-4 (11-13) Siden opprykket 3-2-0: 1-1, 1-0 og 3-3 hjemme 1-0 og 5-1 borte Dette blir nok en nøkkelkamp i bronsekampen. Med tap er det 4p opp, samtidig som Brann også kan få et lite forsprang. Med seier mot Odd, er vi i førersetet og kan avgjøre selv. Begge lag har tap å revansjere fra forrige runde. Odd har vel ingen utestengelser, mens vi har Pontus ute og JIH uavklart mtp skadesituasjon. Regner med at Palmi går rett inn som erstatter for Pontus, Daigo tar nok også plassen sin tilbake, da er det et spørsmål om Hoff eller Mix går ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hvor lang tid tar det å kjøre buss til skien? vurderer å dra med et par venner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Tommy Svin-dal. Her observert lettere sløv på et cruiseskip. Alkohol eller søvnmangel? Vi kan bare spekulere. Tør vi tippe resultat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hva er det han har i fanget ? :s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Tommy Svin-dal. Her observert lettere sløv på et cruiseskip. Alkohol eller søvnmangel? Vi kan bare spekulere. Tør vi tippe resultat? Kovacs ble observert på Mac'ern på Sandvika Storsenter med en diger feit burger på lørdag, tipper dette er standard oppkjøring før kamp i Odd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 PontusF er ute med 3 gule kort, det gir oss en ny midtbanekonstellasjon. Hvem ser vi i rollen til Pontus? Bør Daigo trekkes inn, eller er Palmi klar for en slik rolle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 PontusF er ute med 3 gule kort, det gir oss en ny midtbanekonstellasjon. Hvem ser vi i rollen til Pontus? Bør Daigo trekkes inn, eller er Palmi klar for en slik rolle? Det er sentral midtbanespiller Pálmi egentlig er. Jeg håper han kan vise det i denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Det er nok ikke sånn at vi MÅ vinne, bare vi ikke taper denne kampen. (før den tid håper jeg de blå slår de røde i kveld i Bergen).. På tribunen: kan ikke være vanskelig å synge ut denne gjengen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Det er nok ikke sånn at vi MÅ vinne, bare vi ikke taper denne kampen. (før den tid håper jeg de blå slår de røde i kveld i Bergen).. På tribunen: kan ikke være vanskelig å synge ut denne gjengen: Hvis vi noen gang kommer opp med noe sånt er det slutt med ss buss for min del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Det er nok ikke sånn at vi MÅ vinne, bare vi ikke taper denne kampen. (før den tid håper jeg de blå slår de røde i kveld i Bergen).. På tribunen: kan ikke være vanskelig å synge ut denne gjengen: hvor faen finner du de Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 PontusF er ute med 3 gule kort, det gir oss en ny midtbanekonstellasjon. Hvem ser vi i rollen til Pontus? Bør Daigo trekkes inn, eller er Palmi klar for en slik rolle? Jeg stemmer for å gi Mix fornyet tillit på kanten og flytte Daigo inn i midten. Eneste problemet er at en midtbane med Hoff - Hauger - Daigo - Mix kan bli litt lett. Er ved sånne anledninger man savner en spillertype som Keller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 617 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 PontusF er ute med 3 gule kort, det gir oss en ny midtbanekonstellasjon. Hvem ser vi i rollen til Pontus? Bør Daigo trekkes inn, eller er Palmi klar for en slik rolle? Jeg stemmer for å gi Mix fornyet tillit på kanten og flytte Daigo inn i midten. Eneste problemet er at en midtbane med Hoff - Hauger - Daigo - Mix kan bli litt lett. Er ved sånne anledninger man savner en spillertype som Keller. Dro ikke Mix i dag på treningsleir i forkant av VM? Han er vel således uaktuell de neste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Han skulle ifølge planen reise idag, så regner med at han er utilgjengelig den neste måneden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Hvor mange uten suspensjoner, friske og tilgjengelige utespillere har vi nå igjen i troppen? og dersom vi ser/sier at IAO, JA og JIH har skavanker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 "Om Daigo" få mannen inn sentralt neste match når farnis uansett er ute! der kommer han til å være sykt god, garantert! Ikke dumt. Jeg kunne tenkt meg dette: Høiland - Segers - Rogne - Stenvoll Palmason - Hauger - Hedenstad Daigo Nannskog - Hoff Vi trenger Palmi pga luftstyrke, og de tre på midten har nok defensiv styrke og løpskraft til å holde bredden, samtidig som en trio med Daigo, Hoff og Nannskog vil være en konstant trussel mot bakrommet til Odd. De vil i tillegg få bra med back-up fra Hedenstad og Høiland. Kjør på Janne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Hvor mange uten suspensjoner, friske og tilgjengelige utespillere har vi nå igjen i troppen? og dersom vi ser/sier at IAO, JA og JIH har skavanker? Vi har ihvertfall altfor mange gode forsvarspillere pr.dags dato; Rogne, Hedenstad, Høiland, Segers, MMS, Stenvoll, IA og en kommende Gromstad. Tror Morten, IA eller Tom forsvinner i vinterpausen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 "Om Daigo"få mannen inn sentralt neste match når farnis uansett er ute! der kommer han til å være sykt god, garantert! Ikke dumt. Jeg kunne tenkt meg dette: Høiland - Segers - Rogne - Stenvoll Palmason - Hauger - Hedenstad Daigo Nannskog - Hoff Vi trenger Palmi pga luftstyrke, og de tre på midten har nok defensiv styrke og løpskraft til å holde bredden, samtidig som en trio med Daigo, Hoff og Nannskog vil være en konstant trussel mot bakrommet til Odd. De vil i tillegg få bra med back-up fra Hedenstad og Høiland. Kjør på Janne! En kunne også ha byttet om Hedenstad og Palmi. Hedenstad vil helst legge inn med høyrebeient, det passer best på høyre kant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 om noen kjører nedover å har plass i bilen, så kunne jeg tenke meg å sitte på, send en pm isåfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 tenkt meg til skien med en kompis, hvor mange busser er det satt opp? 2? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 ro ikke Mix i dag på treningsleir i forkant av VM? Han er vel således uaktuell de neste kampene. Selvfølgelig....da har vi mindre å velge i på midten. Uansett tror jeg det er en bra kamp å prøve Daigo sentralt. Bakover blir det viktigst å demme opp på kantene, og å passe på Kovacs i feltet. Spennende å se hvordan Rogne takler det, får håpe vårt nye midtforsvar greier seg bedre enn de som spilte da vi møtte Odd på Fornebu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 tenkt meg til skien med en kompis, hvor mange busser er det satt opp? 2? Det kommer vel helt an på hvor mange som melder seg på turen før det er for sent å bestille flere busser. Det er derfor det er viktig å melde seg på turen i rikelig tid så bussansvarlig har en sjanse til å bestille nok busser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Ok, kom igjen. Hvordan blir formasjonen og startoppstillingen? (ikke hva du håper, men hva du tror) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Hvordan blir formasjonen og startoppstillingen?(ikke hva du håper, men hva du tror) JK JIH (MMS) - PS - TR - VEH EH - HH - PRP - DK DN - FB Spørsmålet er vel om JJ kommer til å kjøre 4-1-4-1, da går vel DN eller FB ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Da er jeg og en kompis påmeldt! Skal vel ikke være noe problem og kjøpe billetter borti skien? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Hvordan blir formasjonen og startoppstillingen?(ikke hva du håper, men hva du tror) JK JIH (MMS) - PS - TR - VEH EH - HH - PRP - DK DN - FB Spørsmålet er vel om JJ kommer til å kjøre 4-1-4-1, da går vel DN eller FB ut Har egentlig 4-1-4-1 noen gang funket bra for Stabæk bortsett fra en akseptabel førsteomgang i Tirana? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Hvordan blir formasjonen og startoppstillingen?(ikke hva du håper, men hva du tror) JK JIH (MMS) - PS - TR - VEH EH - HH - PRP - DK DN - FB Spørsmålet er vel om JJ kommer til å kjøre 4-1-4-1, da går vel DN eller FB ut Har egentlig 4-1-4-1 noen gang funket bra for Stabæk bortsett fra en akseptabel førsteomgang i Tirana? Nei, har aldri funket spør du meg. 4-1-4-1 = 4-5-1 og er kjedelig greier. Det blir alt for defensivt og vi mister vårt fremste våpen, angrepspillet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Har egentlig 4-1-4-1 noen gang funket bra for Stabæk bortsett fra en akseptabel førsteomgang i Tirana? Cupen mot LSK? (eller var det 4-4-2?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Nei, har aldri funket spør du meg. 4-1-4-1 = 4-5-1 og er kjedelig greier. Det er ikke formasjoner som gjør fotball kjedelig. 4-4-2 med Høiland - Hauger - Annan - Holmvik Palmi - Daniel eller 4-1-4-1 med Farnerud Veigar - Somen - Johan - Alan Daniel 4-1-4-1 kan utvikle seg to veier. Enten ligner den en 4-5-1/4-3-3, eller den kan også likne en form for 3-6-1 evt 3-4-3 der ankeret holder igjen og backene skyves opp. Formasjoner sier mer om hvordan spillerne ligger i forhold til hverandre i forsvar enn hvor høyt presset er og hvordan angrepsmønstrene er. Det er de to siste elementene som ofte avgjør underholdningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå