Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Evalueringsspørsmål:

Bare jeg som syns det var meningsløst å ha to tråder? Greit å ha en turtråd så man slipper å lose seg gjennom 10 sider for å finne reiseinfo, men når det er hele 2 sider på tribunelivtråden tror jeg den fint kan absorberes i kamptråden. Blir litt kanarifansforumet eller VPN hvor det er før, under- og etter kamptråd, karakterboktråd, innkasttråd, pausetråd, maskottråd, tribunetråd etc. etc.

En tråd for hver trener?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg må bare få uttrykt hvor sinnsykt tøft jeg synes det er å smugle inn og kaste kinaputter på banen. Med sånne tøffe hardcore stunts kommer vi til å få cred blant alle de tøffeste supporterne i inn- og utland. Stå på!

Og for all del, ikke si hvem tøffingen er til noen i styret, da . Tøffe gutter tyster ikke. Vi lar heller Stabæk Fotball få noen bøter, det er akkurat det klubben trenger nå. Desuten kan man jo bare samle inn penger til bøtene blant alle vanlige fans som ikke kaster mynter eller kinaputter eller blusser.

Voksent.

Jeg synes alle tøffe gutter som ikke tyster kan samle inn penga denne boten koster og betale selv - helt anonymt.

Og dette skulle vært i tribunelivtråden, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg så ingen bilder på denne siden. Da var det bedre med de 4 på den andre siden du linket til.

Nå skjønner jeg ingen ting!

Last opp bildene på facebooksiden til Stabæk Support.

Gjør det nå!

EDIT: Da er de endelig oppe etter masse problemer (Stabæk Support page'n på face)

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Odd Grenland - Stabæk
  • Opprett ny...