Posse 21 243 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Etter flere forslag prøver vi å holde vår egen og lagets innsats i forskjellige tråder. Billettene ligger i Stabækbutikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 14. September 2009 (endret) Del Skrevet 14. September 2009 (endret) Dette har vært foreslått før. Noe ala kfl.no med en stemningstråd og en kamptråd. Angående billetter. Selges disse i døren? Endret 14. September 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Dette har vært foreslått før. Noe ala kfl.no med en stemningstråd og en kamptråd. Angående billetter. Selges disse i døren? Regner med de selger ved stadion også ja, men for min del kjøper jeg i butikken først. Tribunen på Skagerak gir god akustikk og vi har gode muligheter for å synge bra her. Det er bortekampene vi skal gjøre det på i år, virker det som... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hvor mange tok turen 07? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Hvor mange tok turen 07? http://www.tourtheforce.com/bilder/turer/2007/odd/index.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 14. September 2009 Del Skrevet 14. September 2009 Her er det viktig å mobilisere og gi alt på tribunen. Her bør vi virkelig synge ut oddrane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Mulig å kjøpe billetter i døra ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Mulig å kjøpe billetter i døra ? Det finner du ut hvis du orker å lese siden du er inne på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Mulig å kjøpe billetter i døra ? Det finner du ut hvis du orker å lese siden du er inne på. det står ikke svart på hvitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Mulig å kjøpe billetter i døra ? Det finner du ut hvis du orker å lese siden du er inne på. det står ikke svart på hvitt It never does Mange blaa kjøper alltid i døra. Hvis man vil være 100% sikker på om det selges billetter i døra, noe jeg i hele min levealder kun har opplevd at Brann har nektet (de informerte på forhånd at de ikke kom til å gjøre det), kan man ringe klubben. Jeg går alltid utifra at det går an å kjøpe i døra eller billettbod. Noe annet vil være det samme som å drive butikk med låste dører. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Noen som har noen tall på antall påmeldte til bussen at the moment? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 15. September 2009 Del Skrevet 15. September 2009 Noen som har noen tall på antall påmeldte til bussen at the moment? 51... dersom folk er så treige som de pleier, kommer det til å bli tre busser, og mange som blir sinna på meg fordi bussene plutselig er fulle når folk ringer lørdag morgen for å melde seg på.... for å si det tydelig: MELD DEG PÅ BUSSEN NÅ, IKKE FREDAG KVELD OG LØRDAG MORGEN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 Kathrine : du tar deg av mine 2 små så jeg kan dra på denne kampen eller hva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 Kathrine : du tar deg av mine 2 små så jeg kan dra på denne kampen eller hva? selvfølgelig, jeg ofrer meg slik at medlemmer får dratt på kamp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sess 0 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 Kathrine : du tar deg av mine 2 små så jeg kan dra på denne kampen eller hva? selvfølgelig, jeg ofrer meg slik at medlemmer får dratt på kamp! Flott Kathrine, da får du mine 2 også.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 16. September 2009 Del Skrevet 16. September 2009 tusen takk til alle dere som stiller opp for å hjelpe til i forbindelse med turen til denne kampen! jeg hadde ikke klart meg uten dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 17. September 2009 Del Skrevet 17. September 2009 Hvor mange tok turen 07? http://www.tourtheforce.com/bilder/turer/2007/odd/index.html Apropos "tourtheforce"...fra et nytt medlem... Er den ute av drift? Sendte inn noen bilder fra turen til Tromsø, men kan ikke se det er oppdatert noen ting fra 2009... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 17. September 2009 (endret) Del Skrevet 17. September 2009 (endret) Hvordan ligger det ann med påmeldte? Det her er nest siste nære bortetur for sesongen, og det burde jo komme endel folk. For ikke å snakke om viktigheten av matchen. Endret 17. September 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 det blir tre busser. er 35 ledige plasser nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 det blir tre busser. er 35 ledige plasser nå... Som igjen er ett latterlig lavt antall. KOM IGJEN. TIL SKIEN ALLE MANN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 Hvor mange tok turen 07? http://www.tourtheforce.com/bilder/turer/2007/odd/index.html Apropos "tourtheforce"...fra et nytt medlem... Er den ute av drift? Sendte inn noen bilder fra turen til Tromsø, men kan ikke se det er oppdatert noen ting fra 2009... vi har vært litt trege med å oppdatere siden, men kan se hva vi får til fremover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua. Dårlig gjort! Begynner jeg å drikke sååå tidlig er det skummelt å tenke på hvordan kvelden ender... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua. Dårlig gjort! Begynner jeg å drikke sååå tidlig er det skummelt å tenke på hvordan kvelden ender... vel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 18. September 2009 Del Skrevet 18. September 2009 For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua. Dårlig gjort! Begynner jeg å drikke sååå tidlig er det skummelt å tenke på hvordan kvelden ender... det er alltid skummelt når du drikker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 19. September 2009 Del Skrevet 19. September 2009 Flere tiår med forurensing i Grenland setter spor: http://www.youtube.com/watch?v=lf-_UJ0yFv8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 19. September 2009 Del Skrevet 19. September 2009 Meget bra jobbet av de fremmøtte fra SS i dag. Så på TV og koooooste meg. Hørte SS veldig godt og hadde det ikke vært for den IDIOTISKE tromma hadde det kun vært SS sanger! Takk for en ekstra god opplevelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. September 2009 Del Skrevet 19. September 2009 jævlig å sitte å høre på en skarptromme i 2*45... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 19. September 2009 (endret) Del Skrevet 19. September 2009 (endret) Fy fader det var gøy i Skien! En god reprise på lsk matchen. Bortekamper er konge At Brann går på en skikkelig smell gjør egentlig dagen rett og slett komplett. Oddrane er en stakkarslig og kjedelig gjeng. En tromme som ikke brukes for å holde takta, men får å lage mest mulig støy. Hopping begynte de med i 86. min for da scorte de. Flau gruppering! Endret 19. September 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 19. September 2009 Del Skrevet 19. September 2009 http://www.ta.no/fotball/telemark/odd/article4594790.ece Smart. Forøvrig bra med synging fra oss i dag, godt jobba alle sammen. Og én ting til: Fjortissjenter bør ikke ha lov til å være med på SS-turer... Fy faen så irriterende de jentene på bussen var!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå