Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blaapaatur skrev:
Dette har vært foreslått før. Noe ala kfl.no med en stemningstråd og en kamptråd.

Angående billetter. Selges disse i døren?

Regner med de selger ved stadion også ja, men for min del kjøper jeg i butikken først.

Tribunen på Skagerak gir god akustikk og vi har gode muligheter for å synge bra her. Det er bortekampene vi skal gjøre det på i år, virker det som...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HarstadJr skrev:
  Posse skrev:
  matsj skrev:
Mulig å kjøpe billetter i døra ?

Det finner du ut hvis du orker å lese siden du er inne på.

det står ikke svart på hvitt :rolleyes:

It never does :) Mange blaa kjøper alltid i døra. Hvis man vil være 100% sikker på om det selges billetter i døra, noe jeg i hele min levealder kun har opplevd at Brann har nektet (de informerte på forhånd at de ikke kom til å gjøre det), kan man ringe klubben.

Jeg går alltid utifra at det går an å kjøpe i døra eller billettbod. Noe annet vil være det samme som å drive butikk med låste dører.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chriss skrev:
Noen som har noen tall på antall påmeldte til bussen at the moment?

51... dersom folk er så treige som de pleier, kommer det til å bli tre busser, og mange som blir sinna på meg fordi bussene plutselig er fulle når folk ringer lørdag morgen for å melde seg på....

for å si det tydelig: MELD DEG PÅ BUSSEN NÅ, IKKE FREDAG KVELD OG LØRDAG MORGEN!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

svensken skrev:
  Bendel skrev:
Kathrine : du tar deg av mine 2 små så jeg kan dra på denne kampen eller hva?

selvfølgelig, jeg ofrer meg slik at medlemmer får dratt på kamp!

Flott Kathrine, da får du mine 2 også....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kane skrev:
  Mikki skrev:
  Hofbräu skrev:
Hvor mange tok turen 07?

http://www.tourtheforce.com/bilder/turer/2007/odd/index.html

Apropos "tourtheforce"...fra et nytt medlem... :)

Er den ute av drift?

Sendte inn noen bilder fra turen til Tromsø, men kan ikke se det er oppdatert noen ting fra 2009...

vi har vært litt trege med å oppdatere siden, men kan se hva vi får til fremover :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikki skrev:
  Bendix skrev:
For å dekke behovet til tørste medlemmer åpner Onkel Blaa kl 11:30 på Bekkestua.

Dårlig gjort! Begynner jeg å drikke sååå tidlig er det skummelt å tenke på hvordan kvelden ender...

det er alltid skummelt når du drikker...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy fader det var gøy i Skien! En god reprise på lsk matchen. Bortekamper er konge :)

At Brann går på en skikkelig smell gjør egentlig dagen rett og slett komplett.

Oddrane er en stakkarslig og kjedelig gjeng. En tromme som ikke brukes for å holde takta, men får å lage mest mulig støy. Hopping begynte de med i 86. min for da scorte de. Flau gruppering!

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tribuneliv: Odd Grenland-Stabæk
  • Opprett ny...