Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har planer om å ta turen, og vet at et par andre vurderer det også. Regner med å kjøre siden prisen på flybilletter er relativt dyre denne helgen. Mulig det blir en overnatting et eller annet sted også, men må jo rekke hjem til Godset-matchen (burde jo blitt TV-kamp mandag).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Digg at semin i jr.cupen er flyttet til fredag kl 1800. Da får vi to kamper på samme tur
Hvem hva hvor???

Fredag kl 18 - Viking - Stabæk, Viking Stadion semifinale jr. cupen

Lørdag kl16 - Klepp - Stabæk, Klepp Stadion Toppserien

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammendrag fra hjemmesiden til Klepp. Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg finner det litt humoristisk at Klepp klager over den delen jeg har uthevet.

Klepp tapte 1-4 for Stabæk i en svak forestilling!

Klepp begynte kampen godt og hadde en kjempesjanse i starten av kampen, en sjanse som vi burde og skulle satt! Kampen bølger litt frem og tilbake, og vi har våre sjanser og halv sjanser. Etter 32 minutter så scorer Stabæk etter at offsiden blir opphevet av en rufsete bakre firer, og de får en enkel vei til mål. Mål nummer to til stabæk kommer kun 7 minutter senere, en situasjon som det luktet veldig offside av - men mål ble det.

Klepp sleit mye i første omgang og lite fikk de til å stemme. Det var mye feilpassninger, et alt for stillestående lag som stod å så på den ene som hadde ballen.

Andre omgangen startet slik som det første ble avsluttet, men Stabæk hadde mere av spillet og blir belønnet med 2 mål til. I siste delen av kampen så kommer Klepp mye mere med og de overtar spillet og lager sjanser. Line Smørsgård springer igjennom helt på slutten av kampen og blir skikkelig revet ned av Stabæk-keeperen. Dommeren dommer straffe til Klepp etter å ha tenkt seg litt om. I tillegg så burde keeperen bli belønnet med rødt kort, noe hun slapp unna med. Gry setter straffen sikkert i mål, selv om keeper er etter ballen.

Alt i alt så vinner Stabæk helt fortjent på en dårlig dag for Klepp. Men hadde vi satt de tidlige sjansene våres i 1 omgang så hadde det sikkert blitt en helt annen kamp.

Gry fikk gult kort etter å ha stoppet en overgang, selv om hun var rent på ballen. I tillegg så fikk Petra et gult kort etter tackling bakfra. Stabæk slapp unna med alt som var av kort, selv om de rev og slet så mye de kunne. I tillegg til kort til keeperen så burde de hatt 2 - 3 gule kort, men ofte så slipper de mere profilerte spillerne lett unna!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammendrag fra hjemmesiden til Klepp. Nå har jeg ikke sett kampen, men jeg finner det litt humoristisk at Klepp klager over den delen jeg har uthevet.
Klepp har (eller hadde) faktisk nest færrest kort i serien i år. De har vært en skygge av sitt voldelige jeg.

Begge kortene til Klepp var soleklare.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes faktisk det var ganske positivt. Melissa og Kristy veldig positive fremover. Maiken kanskje ikke opp mot sitt beste, men mens vi snakket om det puttet hun. I tillegg til målene er det har vi to i tverrligger og en i stanga. Bra kontroll bakover mestparten av tiden. Solveig viser også at hun er tilbake for fullt etter skade. Lise er Lise, mens Katrine kanskje ikke er like dominerende som normalt (det betyr nødvendigvis ikke at hun ikke var bra). Janne virker også bedre enn før pausen, og de tre andre i forsvaret er solide. Ingrid som vanlig med grei kontroll bakerst, men snart på tide at hun er redder en straffe for hun ar vel nestenreddet alle straffene i år inkl. straffekonken mot Fløya.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Klepp - Stabæk
  • Opprett ny...