Posse 21 256 Del Skrevet 17. Oktober 2009 Del Skrevet 17. Oktober 2009 Kongetur! Vi tapte kanskje på banen, men vi vant på tribunen. De siste ti min kjørte vi megaflagg til vi nesten døde av det. Stolt. Det må vi gjøre oftere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Faen meg skikkelig stolt jeg også. Moldesupportere klappet for oss da de var på vei ut. Vi sto med megaflagg, skjerf og andre flagg fra det 86. minutt og helt til alle andre hadde gått og vi ble jaget ut av vaktene, samtidig som vi sang konstant. Som Posse sa på bussen på vei hjem, laget Stabæk tapte, men gruppen Stabæk Support vant. Noen ganger er det nesten viktigere enn hvordan laget gjør det. Denne seieren gjorde også at stemningen på bussen var god hjem igjen også, og totalt sett var det en utrolig fet tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Dritbra! Ble kommentert på tv2s sending som også hadde flere minutter etter kampen med denne kameravinkelen og $$-sang: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenM3 0 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Hei. Espen fra tornekrattet her. Må bare si at dere ga et veldig positivt inntrykk her i går. Aldri før har et bortelags supportergruppering stått og sunget etter at laget har tapt med slike sifre her på Aker stadion.. Traff en del av dere ute på byen etter kampen og. Trivelige folk alle sammen. Velkommen tilbake neste år, og så ønsker jeg dere lykke til i kampen om bronsjen :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Velkommen tilbake neste år, og så ønsker jeg dere lykke til i kampen om bronsjen :-) Sølvet er ikke tapt enda Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 27. Oktober 2009 Del Skrevet 27. Oktober 2009 Noen som var igjen i molde etter kampen, og fikk med seg en mobil for mye hjem? Er blitt kontaktet av en dame som savner sin etter at hun fikk låne en jakke av en hun tror er stabæksupporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå