Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå starter alvoret.

SFK har et tett program med helt avgjørende kamper.

Programmet er som følger:

26.09.09 16:00 Klepp - Stabæk

29.09.09 19:00 Stabæk - Team Strømmen Nadderud

03.10.09 16:00 Stabæk - Fortuna Nadderud

10.10.09 15:00 Fløya - Stabæk

17.10.09 13:00 Stabæk - Kolbotn Naddeud

31.10.09 13:00 Røa - Stabæk Røa kunstgress

Hvis vi gjør jobben på banen i de første kampene, vil alt bli avgjort borte mot Røa i siste serierunde.

Hvis vi gjør jobben på tribunen, vil vi også sette ny publikumsrekord hjemme mot Kolbotn.

Solveig er tilbake i kanonform og skal virkelig vise gamle lagvenninner hvor skapet skal stå.

DET ER NÅ VI SKAL VISE AT DAMEFOTABALLEN ER PÅ VEI OPPOVER

DET ER NÅ VI SKAL VISE AT VI BRYR OM OSS VÅRE NYE SPILLERE I STABÆK FAMILIEN

DET ER NÅ VI SKAL VISE AT NADDERUD ER VÅR FESTNING, PÅ BANEN OG TRIBUNEN

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker fra en diskusjon på et fotballforum på Blaa i sommer engang, at det var litt først til mølla-prinsipp på Røabanen. Tribunekapasiteten er jo til å grine av, så her må vi rett og slett kuppe hele tribunen så tidlig vi kan. Hvor deilig hadde det ikke vært med en "hjemmebanefordel" der også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker fra en diskusjon på et fotballforum på Blaa i sommer engang, at det var litt først til mølla-prinsipp på Røabanen. Tribunekapasiteten er jo til å grine av, så her må vi rett og slett kuppe hele tribunen så tidlig vi kan. Hvor deilig hadde det ikke vært med en "hjemmebanefordel" der også?

Vi har gitt Røa beskjed om hva de har i vente for mange mnd siden (Med vi mener jeg SS/SFK)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skumle her er at det ikke er rom for noen feilskjær om vi skal ha gullet.

Jeg er ikke så nærvøs etter å ha fulgt gårsdagens trening. Maken til intensitet skal man lete lenge etter.

Fikk jo nesten krampe i leggene bare av å se på oppvarmingen :o

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røa - Kattem 3-0 til pause og er vel kjørt hvis ikke Bettina flipper totalt og putter 4 i andre omgang. Kolbotn spiller ikke i dag(?) og vi ligger nå på 2. plass med like mange spilt som dem :)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil tråd

Ikke sikkert det. Tar dermed friheten til å stjele fra hva du har skrevet i kamptråden til Fortunakampen.

Tabellen etter 19. serierunde (med Stabækseier over Fortuna) avhengig av resultat i Kolbotn-Røa.

Ender den uavgjort har vi denne tabellen:

1. Stabæk 48

2. Røa 47

3. Kolbotn 45

Ved Kolbotnseier har vi denne:

1. Stabæk 48

2. Kolbotn 47

3. Røa 46

Ved Røaseier har vi denne:

1. Røa 49

2. Stabæk 48

3. Kolbotn 44

I 20. runde har vi Fløya-Stabæk, Kolbotn-Kattem og Røa-Amazon. Forutsetter at alle lagene vinner denne kampen. I 21. serierunde har vi Stabæk-Kolbotn og Arna-Bjørnar-Røa (denne kampen kan bli interessant).

Det som vil gi den mest dramatiske serieavslutningen er jo at Kolbotn slår Røa, og spiller uavgjort mot oss. Samtidig vinnes kampene mot de øvrige lagene. Dermed kan tabellen se slik ut før siste runde:

1. Stabæk 52

2. Røa 52

3. Kolbotn 51

Forutsetter vi at Kolbotn vinner siste kampen vil altså Røa og Stabæk bli seriemestre hvis de vinner siste kampen, mens uavgjort fører til at Kolbotn vinner. Ellers vil jo litt hjelp fra Arna-Bjørnar kunne gjøre at seriegullet evt. kan feires på hjemmebane (sett at Røa ikke vinner over Kolbotn). Nå skal det sies at kampen mot Fløya ikke er wo for vår del (røk jo i cupen der, men da var vi i en bølgedal).

Merk ellers at Røa skal ut i to tøffe CL-kamper, og kan virke negativt inn på Kolbotnkampen (Amazon slås nok uansett).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sesongavslutning nærmer seg også divisjonen under, og tenkte vi kan se på hva som kan dukke opp neste år istedenfor Fortuna og Sandviken (sistnevnte kan fortsatt i teorien redde seg, men krever minst ti poeng på de fire siste kampene, samt at Amazon ryker i alle. Kan også klare seg på bekostning av Fløya og Trondheims/Ørn, men da må alle resterende kamper vinnes).

Tabell Totalt Hjemme Borte

Lag S V U T MF D P S V U T MF D P S V U T MF D P

S = Spilt, V = Vunnet, U = Uavgjort, T = Tapt, MF = Målforskjell, D = Differanse, P = Poeng

Linderud-Grei 18 10 5 3 38-16 22 35

Fart 18 9 7 2 37-19 18 34

Alta 18 11 1 6 38-23 15 34

Donn 18 9 4 5 39-20 19 31

Manglerud Star 18 8 6 4 35-21 14 30

Medkila 18 8 3 7 29-25 4 27

Larvik 18 6 7 5 25-21 4 25

Grand Bodø 18 7 3 8 39-47 -8 24

Orkla 18 5 2 11 26-47 -21 17

Haugar 18 4 4 10 15-34 -19 16

Voss 18 3 4 11 18-34 -16 13

Gjøvik FK 18 3 4 11 16-48 -32 13

Like jevnt som det pleier, og dermed er det neppe noe som tyder på at lagene som rykker opp her kommer til å prege Toppserien, men hvilke lag blir det? Kan vel se ut som om fem lag kjemper om opprykk, og gjenstående kampprogram for lagene er følgende:

Linderud/Grei:

Fart B

Grand Bodø H

Manglerud/Star H

Alta B

Fart:

Linderud/Grei H

Manglerud/Star B

Alta H

Voss B

Alta:

Donn B

Gjøvik H

Fart B

Linderud/Grei H

Donn:

Alta H

Voss B

Haugar H

Orkla B

Manglerud/Star:

Medkila B

Fart H

Linderud/Grei B

Grand Bodø H

De tre øverste lagene har altså tre av fire kamper mot opprykkskonkurrenter, mens Donn på fjerdeplass kun har Alta, og det på hjemmebane. Det er derimot ingen lag i denne divisjonen som er kasteball (i hvertfall etter at Voss begynte å score mål), og tre lag som kjemper mot nedrykk er nødvendigvis ikke så enkelt. Således kan det være lettere for Manglerud/Star som har to lag som er i ingenmannsland.

Nesten umulig å tippe dette, men tror at Linderud/Grei eller Alta er et av opprykkslagene, og at Manglerud/Star ikke rykker opp. Dessuten kan Voss og Orkla sin posisjon foran siste runde ha mye å si (Voss ødela jo opprykket til Medkila i fjor i siste runde, og sikkert lysten på å gjenta det mot Fart). Blir ikke forundret om det kun er to-tre poeng som skiller de fem-seks beste (Medkila kan faktisk også komme opp der, men ikke nær nok til å få opprykk). Faktisk kan man risikere å få et lag som rykker opp med mindre enn 40 poeng (tror dog man må ha minst 40). Til sammenligning kan man jo nevne at allerede nå har treeren i Toppserien 44 poeng.

Vet ikke helt hva jeg ønsker opp, men går for Linderud/Grei og Alta (hadde selvsagt vært morsomst om også herrene kom opp, men det ser ikke slik ut lenger nå). Fart er vel ikke laget jeg ønsker opp. Ellers hadde jeg håpet at Medkila og Larvik hadde vært der oppe.

Tar en ny oppdatering etter neste runde.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg ønsker opp, men går for Linderud/Grei og Alta (hadde selvsagt vært morsomst om også herrene kom opp, men det ser ikke slik ut lenger nå). Fart er vel ikke laget jeg ønsker opp.

Er enig med deg på Linderud/Grei. Bortekamp med kort vei, borte"tribuner" med god utsikt og ikke minst vafler i kiosken :) Sjansen for at vi får dem opp er også ganske stor.

Fart viste jo i fjor at de er enda mer ubrukelige enn Fortuna og fikk vel totalt 1 poeng gjennom hele sesongen. Hadde i grunnen blitt 6 enkle poeng, men ville blitt morsommere dersom HamKam ikke hadde ligget og kavet rundt nedrykksstreken i 1. divisjon, så vi kunne samkjørt.

Hadde vært gøy hvis Manglerud/Star kom opp, siden de også er er nær bortekamp.

Litt kjipt dog at vi mister 2 lag som teoretisk sett kunne betydd doble kamper på borteturer. Bra at vi i alle fall får et lokalderby tilbake :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Linderud-Grei får vi to lokale Grønlier for den som kanskje må til Bergen. Fart (populære på den engelskspråklige diskusjonsgruppen) vil nok ha nok erfaring til å gjøre en litt bedre sesong, men de vil neppe true Amazon Grimstad, Ørn og Fløya til neste år. 

Imidlertid var det jevnt i 2007 mellom Larvik og Fart (som vant), og i 2008 var Larvik ganske nær sikker plass mens Fart var helt på trynet. Så det er ikke sikkert at det er en sammenheng mellom innsats i 1. divisjon og neste sesong. Her er Kattem et utfyllende eksempel. Men store utskifitingen er det jo ikke. 

Donn gir jo mulighet til doble kamper, da (eller triple). Om NFF får seg en hjerne til neste sesongoppsett, kan jo kampene mot Donn, Start og Amazon plasseres nær i tid. 

Personlig synes jeg det er på tide å få opp et Oslolag til. Oslo øst har ikke blitt representert siden Bøler dukket under i 1997. Det kan være veldig bra for rekrutteringen om det skjer, pluss at det kan skape litt ekstra splid mot Kolbotn og LSK, dersom de greier å utnytte det. Pluss at vi får Øst mot Vest både i forhold til Stabæk og Røa. På tross av optimisme fra Enga, tror jeg ikke vi skal holde pusten i påvente av dem.

Fart - L/G  avgjør egentlig det meste. Deretter møter Grei Grand Bodø, som har mistet flere spillere siden sommerferien. De er vel det nærmeste man nå kan kalle en pushover. Med andre ord er mye gjort for Grei om de vinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Linderud-Grei får vi to lokale Grønlier for den som kanskje må til Bergen. Fart (populære på den engelskspråklige diskusjonsgruppen) vil nok ha nok erfaring til å gjøre en litt bedre sesong, men de vil neppe true Amazon Grimstad, Ørn og Fløya til neste år. 

Imidlertid var det jevnt i 2007 mellom Larvik og Fart (som vant), og i 2008 var Larvik ganske nær sikker plass mens Fart var helt på trynet. Så det er ikke sikkert at det er en sammenheng mellom innsats i 1. divisjon og neste sesong. Her er Kattem et utfyllende eksempel. Men store utskifitingen er det jo ikke. 

Donn gir jo mulighet til doble kamper, da (eller triple). Om NFF får seg en hjerne til neste sesongoppsett, kan jo kampene mot Donn, Start og Amazon plasseres nær i tid. 

Personlig synes jeg det er på tide å få opp et Oslolag til. Oslo øst har ikke blitt representert siden Bøler dukket under i 1997. Det kan være veldig bra for rekrutteringen om det skjer, pluss at det kan skape litt ekstra splid mot Kolbotn og LSK, dersom de greier å utnytte det. Pluss at vi får Øst mot Vest både i forhold til Stabæk og Røa. På tross av optimisme fra Enga, tror jeg ikke vi skal holde pusten i påvente av dem.

Fart - L/G  avgjør egentlig det meste. Deretter møter Grei Grand Bodø, som har mistet flere spillere siden sommerferien. De er vel det nærmeste man nå kan kalle en pushover. Med andre ord er mye gjort for Grei om de vinner.

L/G og Alta er mine ønsker. Vi har fortsatt rekort i bortefølge til Alte med 160 i Adeccoligaen i 2005. Husker det som en kanonhelg. Donn er ikke så viktig. Det holder med dobbeltkamp Amazon/Start. Med den nye motorveien mellom Kristiansand og Grimstad tar de bare 30 minutter å komme seg mellom de byene. Vi testet det på vei til Klepp sist helg og vi brukte 23 minutter med bil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å banne litt i kjerka, skulle vi ta andreplassen, vil det kanskje skje ved at både vi og Røa slår Kolbotn, og så tar Røa poeng hjemme mot oss i siste kamp. Vi vil da ha 17 seire og tilsammen 5 uavgjorte og tap (enten 3-2 eller 4-1). Da kan vi jo sammenligne med hva som har krevdes for å klare andreplassen tidligere:

år - s u t - målforskjell

2008 14 4 4 44-22

2007 16 2 4 71-18

2006 13 3 2 47-10

2005 12 3 3 44-22

2004 13 4 1 46-18

2003 13 0 5 63-28

2002 14 2 2 81-23

2001 15 0 3 55- 20

2000 15 2 1 64- 20

1999 12 4 2 85- 19

1998 12 4 2 58-24

1997 11 4 3 48-23

1996 12 2 4 43-19

Vi vil da ha en av de beste andreplassene noensinne, men ikke den aller beste (jfr. 2000). Men vi vil ha levert den beste poengsummen som har gitt andreplass i 12-lagsserien.

Egentlig synes jeg det er veldig synd at Norge har falt ut av gruppen med land som får to plasser til WCL, da jeg var iferd med å godta at vi kan ta en andreplass i år (for så å komme sterkere tilbake neste år, selvfølgelig). Men nå har det blitt litt gull eller ingenting. Og jeg vil jo ha noe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å banne litt i kjerka, skulle vi ta andreplassen, vil det kanskje skje ved at både vi og Røa slår Kolbotn, og så tar Røa poeng hjemme mot oss i siste kamp. Vi vil da ha 17 seire og tilsammen 5 uavgjorte og tap (enten 3-2 eller 4-1). Da kan vi jo sammenligne med hva som har krevdes for å klare andreplassen tidligere:

år - s u t - målforskjell

2008 14 4 4 44-22

2007 16 2 4 71-18

2006 13 3 2 47-10

2005 12 3 3 44-22

2004 13 4 1 46-18

2003 13 0 5 63-28

2002 14 2 2 81-23

2001 15 0 3 55- 20

2000 15 2 1 64- 20

1999 12 4 2 85- 19

1998 12 4 2 58-24

1997 11 4 3 48-23

1996 12 2 4 43-19

Vi vil da ha en av de beste andreplassene noensinne, men ikke den aller beste (jfr. 2000). Men vi vil ha levert den beste poengsummen som har gitt andreplass i 12-lagsserien.

Egentlig synes jeg det er veldig synd at Norge har falt ut av gruppen med land som får to plasser til WCL, da jeg var iferd med å godta at vi kan ta en andreplass i år (for så å komme sterkere tilbake neste år, selvfølgelig). Men nå har det blitt litt gull eller ingenting. Og jeg vil jo ha noe...

Hvorfor alle disse tallene?

Vi går da ikke for noen 2. plass uansett. Jentene gjør i hvert fall ikke det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite knippe med høyst subjektive vurderinger:

1. Vi går altfor mye i offside. Dommerne er dårlig til å se det når vi er akkurat på linje, men det er jaggu spillerne også. En del ganske åpenbart korrekte offsideavblåsninger i dag. Det er nesten så jeg mistenker at vi gjør jentene en bjørnetjeneste ved å insistere på at det alltid er linjemannen som vinker feilaktig.

2. Forsvaret vårt surrer for mye - heldigvis har vi Ingrid bakerst. Det blir vi sannsynligvis straffet for i de to siste kampene (hvertfall den aller siste).

3. Vi kan bare glemme at det blir plassproblemer mot Røa i siste runde. Når vi bare drar 250 tilskuere hjemme, kommer det neppe flere borte heller.

4. Vi er tildels ganske effektive foran mål - hvertfall så lenge kampen er jevn. Vi scorer vel på våre to første sjanser i en periode hvor fortuna er spille- og sjansemessig i ferd med å komme inn i kampen.

5. Det er utrolig stor forskjell på hvor målfarlige spissene våre er. Jeg skal ikke nevne navn, men noen er omtrent bankers alene med keeper, og andre virker helt ufarlige på slike 100%-sjanser.

6. Jeg tror faktisk ikke vi klarer å ta gullet. Vi slår Kolbotn, men taper for Røa i siste runde.

7. På tross av punkt 1 er det ikke til å skyve under en stol at dommerne i Toppserien ikke akkurat høyner verdien på produktet. De kan umulig ha respekt hos noen andre enn hverandre, og knapt nok det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Vi går altfor mye i offside. Dommerne er dårlig til å se det når vi er akkurat på linje, men det er jaggu spillerne også. En del ganske åpenbart korrekte offsideavblåsninger i dag. Det er nesten så jeg mistenker at vi gjør jentene en bjørnetjeneste ved å insistere på at det alltid er linjemannen som vinker feilaktig.

2. Forsvaret vårt surrer for mye - heldigvis har vi Ingrid bakerst. Det blir vi sannsynligvis straffet for i de to siste kampene (hvertfall den aller siste).

3. Vi kan bare glemme at det blir plassproblemer mot Røa i siste runde. Når vi bare drar 250 tilskuere hjemme, kommer det neppe flere borte heller.

4. Vi er tildels ganske effektive foran mål - hvertfall så lenge kampen er jevn. Vi scorer vel på våre to første sjanser i en periode hvor fortuna er spille- og sjansemessig i ferd med å komme inn i kampen.

5. Det er utrolig stor forskjell på hvor målfarlige spissene våre er. Jeg skal ikke nevne navn, men noen er omtrent bankers alene med keeper, og andre virker helt ufarlige på slike 100%-sjanser.

6. Jeg tror faktisk ikke vi klarer å ta gullet. Vi slår Kolbotn, men taper for Røa i siste runde.

7. På tross av punkt 1 er det ikke til å skyve under en stol at dommerne i Toppserien ikke akkurat høyner verdien på produktet. De kan umulig ha respekt hos noen andre enn hverandre, og knapt nok det.

Jeg holder meg selv for å være kritisk og pessimistisk. Jeg har imidlertid møtt min overmann. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet.

Om vi vinner gull?

Da må vi vinne samtlige av de 3 siste kampene. Det er fullt mulig. Det er opp til spillerne. Så får vi støtte som best vi kan på tribunen. Jeg tror faktisk med seriefinale i siste serierunde at vi trekker flere folk enn mot tabelljumbo i øsende regnvær i høstferien. Hva skulle resonnementet ditt være?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ett forslag, men hva med buss til Røa kampen. Det er jo der serien mest sannsynelig avgjøres. Avreise 2 t før kampstart. Og så tar vi hele tribunen og litt til! Hadde vært deilig å knuse de kjerringene til Røa!

Gjør ett lite forsøk i Photoshop, men kanskje litt tidlig med "Jakten på Gullet"?

Røa%20-%20SFK%20copy.jpg

Endret av Maan95
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi vinner gull?

Da må vi vinne samtlige av de 3 siste kampene. Det er fullt mulig. Det er opp til spillerne. Så får vi støtte som best vi kan på tribunen. Jeg tror faktisk med seriefinale i siste serierunde at vi trekker flere folk enn mot tabelljumbo i øsende regnvær i høstferien. Hva skulle resonnementet ditt være?

Angående gull: jeg er altså enig med deg i at vi sannsynligvis vinner de to første kampene våre, men Røa har i imponerende mange kamper denne sesongen henta inn tre poeng mot slutten av kampen - de har nå 12 strake seire, og jeg frykter av både vi på tribunen og våre spillere ikke har den erfaringen med å dra i land toppseriegull og jevne toppseriekamper som Røa har. Derfor frykter jeg at Røa tar sitt tredje strake seriegull. Men jeg møter selvfølgelig opp på Røabanen og støtter på chixa, samme hva. Selvfølgelig.

Angående publikum: greit nok at kampen er mer spennende og at det kanskje er bedre vær om tre uker, men det innebærer samtidig at folk må flytte på seg. Tilskuertallene på kvinnekampene på Fornebu tyder vel på at mange ikke er så veldig flinke til akkurat det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ett forslag, men hva med buss til Røa kampen. Det er jo der serien mest sannsynelig avgjøres. Avreise 2 t før kampstart. Og så tar vi hele tribunen og litt til! Hadde vært deilig å knuse de kjerringene til Røa!

Jeg begynner kanskje å bli litt bortskjemt med at det alltid settes opp buss(er), men jeg tar det som en selvfølge at det settes opp buss. Det kan også være viktig for å få alle til Fornebu i tide. Feiringene tar vi på Onkel Blaa fra ca. klokken 19 og utover...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart at vi må få organisert en skikkelig transportpakke. Underholdningsmessig blir dette stort, med to kamper der - etter all sannsynlighet - kun seier er godt nok og seier betyr mesterskap.

Men Fløya borte og Kolbotn hjemme er ikke noe walk over, akkurat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røa har vel faktisk erfaring med at ingen kamper er walkover. Utrolig nok slet de seg til etmålsseier hjemme både mot Sandviken og Fortuna (utrolig for de man måtte slite). Laget virker derimot til å ha en veldig fighterevne, som gjør at kamper snus på slutten. Dermed skal ingenting tas for gitt i møtet med dem, men først skal Fløya og Kolbotn slås, og et bittelite håp om hjelp fra Bergen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så er det en klar for en ny oppdatering av 1. divisjon:

Fart-Linderud/Grei 2-2

Donn-Alta 3-0

Medkila-Manglerud Star 2-2

Dermed har vi følgende tabell:

Linderud-Grei 19 10 6 3 40-18 22 36

Fart 19 9 8 2 39-21 18 35

Donn 19 10 4 5 42-20 22 34

Alta 19 11 1 7 38-26 12 34

Manglerud Star 19 8 7 4 37-23 14 31

Medkila 19 8 4 7 31-27 4 28

Grand Bodø 19 8 3 8 43-48 -5 27

Larvik 19 6 7 6 27-25 2 25

Orkla 19 6 2 11 30-49 -19 20

Voss 19 4 4 11 21-35 -14 16

Haugar 19 4 4 11 16-37 -21 16

Gjøvik FK 19 3 4 12 17-52 -35 13

Haugar er visstnok frattatt et poeng, og skal i såfall kun ha 15 poeng uten at det gir noen endring på tabellsituasjonen. Dessuten er det toppen og ikke bunnen vi følger.

Ikke uventet uavgjort i toppgjøret. Donn er dermed med igjen etter seieren over Alta, mens Manglerud Star med uavgjort borte mot Medkila ikke greide å nærme seg topplagene.

Donn har som sagt fordelen av å ikke ha noen topplag igjen, men samtidig gjør det laget avhengig av hjelp fra andre for å komme på opprykksplass.

Neste runde har Linderud/Grei kamp mot Grand hjemme, mens Alta har Gjøvik hjemme. Dette er vel det nærmeste man kan komme sikre kamper. Donn får det tøft borte mot et Vossalag som har hevet seg betraktlig etter en katastrofal sesongåpning, mens Fart møter Manglerud Star borte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart at vi må få organisert en skikkelig transportpakke. Underholdningsmessig blir dette stort, med to kamper der - etter all sannsynlighet - kun seier er godt nok og seier betyr mesterskap.

Men Fløya borte og Kolbotn hjemme er ikke noe walk over, akkurat.

Vi jobber selvfølgelig med dette.

Det er også i SF/SFK sin interesse at vi får en god løsning her.

Derfor uvist hva den endelige løsningen blir.

Men den skal bli bra og den skal komme fort slik at flest mulig får med seg begge kampene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilbake til 1. divisjon:

Med to kamper igjen er det fire lag igjen, og stappfullt med toppoppgjør dem imellom.

Linderud/Grei (39 poeng):

Manglerud/Star H

Alta B

Alta: (37)

Fart B

Linderud/Grei H

Fart: (36)

Alta H

Voss B

Donn (35):

Haugar H

Orkla B

Donn har grei skuring og er en outsider, og Fart skal slå vanskelige Voss borte om de fortjener Toppseriespill. Ellers er Altas program det vanskeligste, men med litt flaks kan det gå. Ulempen er at herrene ikke er i nærheten av å rykke opp, så det blir lite med kombinasjoner der i gården (Tromsø er en evighet unna).

Endret av Two can play that game
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nå avgjøres sesongen
  • Opprett ny...