Buss1 Marius 854 Del Skrevet 28. Desember 2009 Del Skrevet 28. Desember 2009 har det kommet noen bot fra NFF på vår ekstremt uanstendige oppførsel i forbindelse med denne kampen?? Jeg ser så veldig frem til Bøte-Fest på Blaa, da trenger jo hverken daglig leder, eller trener være klart, eller spillerkontrakter være signert, det eneste som må være klart er boten fra NFF, sukk:-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. Desember 2009 Del Skrevet 29. Desember 2009 Ryktet sier at den først dukker opp på nyåret. Du vet her må det gås nøye igjennom, og alle detaljer må med. Slikt tar fort en to-tre måneder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Desember 2009 Del Skrevet 29. Desember 2009 Er ikke denne kampen ferdigspilt for lenge siden Både SFK (dvs SS) og Røa er forespeilet bøter. Saken er under behandling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Pyro-bot til Stabæk Blir denne vedtatt da? ble jo blusset utenfor tribunen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Pyro-bot til Stabæk Blir denne vedtatt da? ble jo blusset utenfor tribunen?? folk sto jo faktisk utenfor banen ja, og flere hadde ikke løst bilett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hjelper det på saken om dere innrømmer at deres supportere ikke betalte billett når de sto og sendte pyroeffekter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hjelper det på saken om dere innrømmer at deres supportere ikke betalte billett når de sto og sendte pyroeffekter? Det hjelper vel ikke på saken til Røa engang - man kan ikke bare sett opp et slags gjerde midt i en skråning ned mot banen og slippe all kontroll på det som måtte skje utenfor der. Tipper vel at det blir et litt annet system når vi skal besøke Røabanen i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Det hjelper såvisst ikke på saken til Røa heller. Men å leke petimeter i forhold til hvor banen begynner og slikt er å løpe fra ansvar. Uansett er det ikke noe tvil om at NFF er mer enn litt firkantet. Hva gjelder neste år, tror jeg det var lurt å legge kampen midt i sesongen, slik at det ikke blir slik som i fjor. Dere gidder vel neppe å kjøre pyroeffekter borte mot Amazon Grimstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Det hjelper såvisst ikke på saken til Røa heller. Men å leke petimeter i forhold til hvor banen begynner og slikt er å løpe fra ansvar. Uansett er det ikke noe tvil om at NFF er mer enn litt firkantet. Hva gjelder neste år, tror jeg det var lurt å legge kampen midt i sesongen, slik at det ikke blir slik som i fjor. Dere gidder vel neppe å kjøre pyroeffekter borte mot Amazon Grimstad? 1. Nei, fysj vi vil jo ikke ha en spennende sisterunde, det blir liksom ikke ordentlig toppserie da. 2. Og hvorfor kan man ikke kjøre pyroeffekter midt i sesongen, mon tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 1. Hør her: Toppserien prøver å emulere Tippeligaen. Tippeligaen er stort sett avgjort ti runder før slutt. Og ettersom NFF forlanger at Toppserien skal ha like godt vakthold som Tippeligaen, bør vi vel også kontre med å få like mange penger for TV-rettighetene til kampene våre? Eller kanskje vi skal sikte på å gå med mange millioner i underskudd, vi også? 2. Still gjerne med pyro-effekter. Jeg stiller med brannslukkingsapparat og sikter på forebyggende tiltak. Kanskje også vannballonger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 1. Hør her: Toppserien prøver å emulere Tippeligaen. Tippeligaen er stort sett avgjort ti runder før slutt. Derfor hater man rosenborg. Utover det antar jeg at du er sarkastisk. Og ettersom NFF forlanger at Toppserien skal ha like godt vakthold som Tippeligaen, bør vi vel også kontre med å få like mange penger for TV-rettighetene til kampene våre? Eller kanskje vi skal sikte på å gå med mange millioner i underskudd, vi også? Jeg har vært portvakt på noen av hjemmekampene til SFK på Nadderud, det har ikke kostet SFK en krone i lønn. Riktignok fikk jeg kaffebong, men jeg drikker ikke kaffe, så jeg tar heller med bongen hjem og kildesorterte den. Det handler ikke om å leie inn en haug med G4S-nazier, men om å ikke inkludere skogen utafor "stadion" som en del av sin tribune. Hadde man fått alle inn, til en pris på 100 kroner per pers hadde man vel dratt ca. 80.000 mer i inntekt en vanlig. Pluss kiosksalg. Det bør det ikke bli underskudd av? Masse bøter, derimot... 2. Still gjerne med pyro-effekter. Jeg stiller med brannslukkingsapparat og sikter på forebyggende tiltak. Kanskje også vannballonger? Jeg sto et par meter fra der alle kinaputtene landa, og har fått avsmak for slikt (ikke all pyro, men slik bruk av pyro). Men noen kommer vel til å prøve en reprise fra i fjor, hvis ingenting endres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Sarkastisk? Moi? Ellers bør jeg kreve en kaffebong til kildesortering selv, ettersom jeg skriver hjemmesiden for Røa. Skal ta det med til neste møte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Regner med at Røa blir degradert til 2. divisjon pga mangel på kompetanse innen arr. En annen ting; ikke for å fyre oppunder, MEN skal Røa stille lag i 2010? Stallen blir jo svekket hver eneste uke 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Pyro-bot til Stabæk Blir denne vedtatt da? ble jo blusset utenfor tribunen?? folk sto jo faktisk utenfor banen ja, og flere hadde ikke løst bilett! Jeg fikk bot fra NFF i går, for blussinga vi hadde på Bekkestua sist helg. Vi hadde tross alt supportereffekter på oss, og vi var bare noen hundre meter fra Nadderud. Og verst av alt, det stod Ultras på skjerfene. Jeg stusser likevel litt over at det telte i skjerpende retning for Røa at de ikke grep inn da det ble brukt pyro. Jeg kan ikke se for meg et verre scenario enn vakter som kommer stormende inn i en folkemengde full av fyrverkeri i en glatt skråning. Det å ikke gripe inn synes jeg var den beste løsningen. Endret 29. Januar 2010 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Jeg fikk bot fra NFF i går, for blussinga vi hadde på Bekkestua sist helg. Vi hadde tross alt supportereffekter på oss, og vi var bare noen hundre meter fra Nadderud. Og verst av alt, det stod Ultras på skjerfene. Jeg stusser likevel litt over at det telte i skjerpende retning for Røa at de ikke grep inn da det ble brukt pyro. Jeg kan ikke se for meg et verre scenario enn vakter som kommer stormende inn i en folkemengde full av fyrverkeri i en glatt skråning. Det å ikke gripe inn synes jeg var den beste løsningen. Fikk du bot fra NFF for å blusse på bekkestua?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Hvor er det eminente ironitegnet når man trenger det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) En annen ting; ikke for å fyre oppunder, MEN skal Røa stille lag i 2010? Stallen blir jo svekket hver eneste uke Nja, vi kan jo gjøre som dere å se om det er noen som var veteraner i 2003 som vil spille for oss. Men vi har mistet to førstelagsspillere fra 2009. Hvor mange har dere mistet? Vi har fått forsterkninger fra Fløya, dere? Pyroboten skjønner ingen av oss noe av. Vi får bare skrive det på regningen til NFF. Endret 30. Januar 2010 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Vi har gjort den kanskje viktigste enkeltsigneringen for et lag. Vi har signert en meget god trener. Sist sesong tapte vi noen poeng på manglende taktikk samt utslitte spillere grunnet mangel på evne og vilje til å tilpasse treningene til terminliste og skadesituasjonen i troppen. Den tiden er forbi. Vi kan godt sette opp en oversikt over spillere inn og ut av Røa og SFK, den kommer vi helt greit ut av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Vi har gjort den kanskje viktigste enkeltsigneringen for et lag.Vi har signert en meget god trener. Godt poeng. Vi har alltid hatt en meget god trener. Det er derfor en uvant problemstilling for oss. Vi kan godt sette opp en oversikt over spillere inn og ut av Røa og SFK, den kommer vi helt greit ut av Du mener at det er andre enn meg som synes at Marie Knutsen er en bedre fotballspiller enn Sola? Endret 30. Januar 2010 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Vi kan godt sette opp en oversikt over spillere inn og ut av Røa og SFK, den kommer vi helt greit ut av Du mener at det er andre enn meg som synes at Marie Knutsen er en bedre fotballspiller enn Sola? Ja du er da vel ikke den eneste Røasupporteren. Eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Nei, ikke engang her er jeg den eneste. Men Bendix kom som en overraskelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 3. Februar 2010 Del Skrevet 3. Februar 2010 Håper faktisk serien blir jevn, gjerne med Røa hengende et hestehode bak oss, helt fra start til mål. Er litt usikker på om flere lag vil henge med i toppen i år. Sist sesong var det 3 lag, men nå er jo Kolbotn kraftig svekket.... litt trist egentlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Får vel grave frem denne gamle tråden igjen da... Røa krever 15 000,- fra SS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Får vel grave frem denne gamle tråden igjen da... Røa krever 15 000,- fra SS Jeg bare hater Røa.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Får vel grave frem denne gamle tråden igjen da... Røa krever 15 000,- fra SS Jeg bare hater Røa.. Hvordan stiller styret seg til kravet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Får vel grave frem denne gamle tråden igjen da... Røa krever 15 000,- fra SS Jeg bare hater Røa.. Hvordan stiller styret seg til kravet? Stabæk Support er jo en skikkelig pådriver for kvinnefotball og har brukt masse penger på dette, så da er det helt naturlig å betale denne boten med glede og smil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Den videoen er fremdeles en høydare, særlig når kamerafører skvetter som faen av et par eksplosjoner. Herlig moro! Naturtribune uten inngangskontroll - JA TAKK! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 http://www.ultras1912.no/Nyheter/roa-med-krav-pa-15-000-til-ss 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. Mai 2010 Del Skrevet 8. Mai 2010 Den videoen er fremdeles en høydare, særlig når kamerafører skvetter som faen av et par eksplosjoner. Herlig moro! Kamerafører gjorde så godt han kunne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Styret i Stabæk Support - i alle fall jeg - har ikke mottatt noe krav fra Røa. Jeg har hørt at et slik krav skal ha vært rettet mot SFK før saken var avgjort, men altså ingen henvendelse til meg. Vi fikk en bot for blussing etter Røakampen i fjor. Den er jeg faktisk stolt av. Kult at den førte boten vi betalte var - så vidt jeg vet - den første boten mot supportere i toppserien. La det være soleklart: Vi syns boten mot Røa var helt fortjent, og argumenterte for at det var deres skyld at vi ble innstilt til bot... Om man skal ha kontroll, må vi som tilreisende supportere ha et samarbeid med lokal sikkerhetskontroll. Den hadde de gitt f**n på Røa. De har vært arrogante, oppført seg som de er bedre enn alle andre, og har kunnet bestemme alt selv. Når de så får beskjed om at regelverket faktisk gjelder dem også, forsøker de å sende boten til Stabæk. La det være soleklart: Jeg mener Røa fortjente boten. Stabæk Support kommer ikke til å betale den med meg som leder. Det eneste jeg beklager med Røakampen i fjor, var at noen hadde tagget på banen. Men selv det klarte Røa å gjøre til en negativ sak for seg selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå