Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når skal Øl kassa for årets beste spiller blant chicksa deles ut? Kolbotn matchen?

Og hva gjøres for at det skal bli mest mulig liv på vår siste hjemmekamp for året, siden matchen går "samtidig" med gutta i Molde?

Håper styret kan svare på dette og at alle de som ikke skal til Molde kjenner sin besøkelses tid og møter opp for chicksa våre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når skal Øl kassa for årets beste spiller blant chicksa deles ut? Kolbotn matchen?

Og hva gjøres for at det skal bli mest mulig liv på vår siste hjemmekamp for året, siden matchen går "samtidig" med gutta i Molde?

Håper styret kan svare på dette og at alle de som ikke skal til Molde kjenner sin besøkelses tid og møter opp for chicksa våre.

Du svarer vel på ditt eget spørsmål. Det som skal til for at det blir mest mulig liv på Nadderud, er jo akkurat det at alle som ikke skal til Molde kjenner sin besøkelsestid...

Og såvidt jeg har forstått, deles kassa ut i forbindelse med denne kampen (siste hjemmekamp). Håper på et storstilt arrangement på Onkel Blaa etter kampen, slik at flest mulig velger å se SFK-Kolbotn på Nadderud, før de ser Molde-Stabæk på storskjerm etterpå! Beklager at jeg svarer, selv om jeg på ingen måte representerer styret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets spiller
  • Opprett ny...