Slum 12 842 Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Jan Jönsson forsvinner fra Stabæk. Kanskje allerede i år, men forhåpentligvis ikke før om mange år. Men hvem ønsker vi skal ta over jobben hans når den tid kommer? StabækSatyren ramset for kort tid siden opp noen trenere de mener bør være aktuelle og overhodet ikke aktuelle for landslaget. Kan noen av dem være aktuelle for Stabæk? Endret 3. November 2011 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Det her er så jinx at det er skummelt.. Kan vi ikke ta det når det er litt mer hold i ryktene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Nei Nei Nei Janne skal IKKE slutte, det får han ikke lov til, håper det er maaange år til dette blir aktuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Jeg vil ha Jonevret... eller Lars Lagerbeck. Eventuelt kanskje Trond Sollied. Endret 14. Oktober 2009 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jeg vil ha Jonevret... eller Lars Lagerbeck. Eventuelt kanskje Trond Sollied. Jeg vil ha en blå sesong! Neste år. Med Janne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Har ikke hørt om veldig mange av de som er på listen må jeg innrømme. En Backeretur er vel kanskje ikke for ille, men den gamle Chelseasupporteren i meg hadde rett og slett omkommet av å få Vialli Ikke spesielt sannsynlig dog. Men selvfølgelig, det beste er jo om denne tråden er overflødig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jan Jönsson forsvinner fra Stabæk. Kanskje allerede i år, men forhåpentligvis ikke før om mange år. Men hvem ønsker vi skal ta over jobben hans når den tid kommer? StabækSatyren ramset for kort tid siden opp noen trenere de mener bør være aktuelle og overhodet ikke aktuelle for landslaget. Kan noen av dem være aktuelle for Stabæk? Synes du fortjener en advarsel for den tråden. Hjertet gjorde noen ekstra hopp nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jan Jönsson forsvinner fra Stabæk. Kanskje allerede i år, men forhåpentligvis ikke før om mange år. Men hvem ønsker vi skal ta over jobben hans når den tid kommer? StabækSatyren ramset for kort tid siden opp noen trenere de mener bør være aktuelle og overhodet ikke aktuelle for landslaget. Kan noen av dem være aktuelle for Stabæk? Kanskje du får rett......Janne i Norge-samtaler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Jeg vil ha tilbake Hasse, men helst vil jeg beholde Janne. Og det 2-mill snakket er visst bare tull, ifølge Ingo på budstikkas webside. Endret 14. Oktober 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Janne forever!!! Kan noen være så snille å stave navnet hans riktig i trådtittelen?? Edit: takk Endret 14. Oktober 2009 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 613 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Etter å ha tenkt meg litt om kunne jeg kanskje tenke meg Katrine, men regner med at hun skal spille noen år til, og å være spiller for kvinnelaget/trener for herrelaget lar seg dårlig kombinere. Det ser vi jo på lørdag (f... i h......). Hun har vel litt av æren for noen av våre unge spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Og det 2 mill. snakket er visst bare tull, ifølge Ingo på budstikkas webside. Nei, det er vel 0,-.... Vi må jo for all del ikke stå i veien for noen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jinx, slett tråden med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 14. Oktober 2009 (endret) DB: Jönsson i samtaler med Semb Det vil koste rundt to millioner kroner å løse svensken fra kontrakten med bæringene, men Stabæk vil ikke legge hindringer i veien dersom Jönsson får tilbud om landslagsjobben. GRØSS Endret 14. Oktober 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jeg er seriøst redd nå. Fy faen dette er uhyggelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Jeg blir trist når jeg ser topicen, kan vi ikke vente med denne tråden til det eventuelt skulle skje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Håper denne tråden dør rimelig kjapt. Feil trådtittel til feil tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Slik jeg ser det er Hasse Backe et meget godt alternativ, men hvor mulig det er vet jeg ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Det blir vel Belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 En kombinasjon av ekstrem metthet og denne trådtittelen gjør at jeg virkelig har lyst til å kaste opp nå. Og å bytte ut Jönsson med Hasse Backe??? Her snakker vi den kjedeligste fotballen vi har spilt siden Stig Mathisens dager...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Jeg vil ha tilbake Hasse, Vil man det? Så vidt jeg husker oste det ikke akkurat det som idag er Stabækfotballen av den mannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) For min del kan vi gjerne spille gampefotball saa lenge vi tar 3 poeng Men tenkte vel Hasse pga hans store erfaring. Endret 15. Oktober 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 15. Oktober 2009 (endret) Jeg vil ha tilbake Hasse, Vil man det? Så vidt jeg husker oste det ikke akkurat det som idag er Stabækfotballen av den mannen. Hepp, Det var mer possesionorientert enn det er i dag kanskje. Jeg kan uansett ikke si at jeg husker det som kjedelig... Men, men hukommelse er noe drit! Uansett, med mindre Backe blir landslagssjef i Sverige så synes jeg han et greit alternativ. Top of mind og uavhengig av egne preferanser kan jeg tenke med 5-6 ulike trenere (inkl. Backe) som jeg tror kunne gjort en bra jobb... og det da uten å grave litt i materien. Jeg må innrømme jeg synes det her er mer spennende enn skummelt... @ringo Endret 15. Oktober 2009 av @ringo Backe med k Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Hva med @ringo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Hva med @ringo? Støttes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Del Skrevet 15. Oktober 2009 Hva med @ringo som analysesjef? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Arven etter Jönssson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Arven etter Jönssson JJ har aldri slått oss som typen som kunne finne på å bli i en klubb i overskuelig fremtid, og de aller fleste trenere er på sett og vis ferskvare. Det motsatte har slått meg. Janne var i Halmstad fra 1978 - 1992, så han er typen til å være et sted ganske lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Arven etter Jönssson JJ har aldri slått oss som typen som kunne finne på å bli i en klubb i overskuelig fremtid, og de aller fleste trenere er på sett og vis ferskvare. Det motsatte har slått meg. Janne var i Halmstad fra 1978 - 1992, så han er typen til å være et sted ganske lenge. Ja, åsså er'n kompis med Wenger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Arven etter Jönssson JJ har aldri slått oss som typen som kunne finne på å bli i en klubb i overskuelig fremtid, og de aller fleste trenere er på sett og vis ferskvare. Det motsatte har slått meg. Janne var i Halmstad fra 1978 - 1992, så han er typen til å være et sted ganske lenge. Nå tenker vel Satyren på Janne som trener, og ikke som spiller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå