Marco 98 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Hepp, Kåre er bookmakerenes favoritt til å ta over etter Lennartsson. Det er ikke tatt helt ut av løse luften, Ingebrigtsen er interessert. Personlig er jeg litt skeptisk til han, synes ikke jobben som ble gjort i Glimt over tid var spesielt imponerende. Men, men - helt uinteressant er han vel ikke. Jeg tror det som Løken sier blir vrient å finne en trener, men i en annen kontekst. Jeg tror vi kommer til å ha mange å velge i mellom, det blir derimot vrient å velge rett person. @ringo Synes Kåre alltid har vært en fantastisk kul fyr. Men resultatene han har vist som trener er mer medioker. Men åpen for Kåre. Ellers har jeg troa på Bjørkan som trener, han er min mørke hest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Iflg samme artikkel står Lasse Bo også høyt på listen. Hva tenker du om det @ringo? Endret 30. November 2011 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Iflg samme artikkel står Lasse Bo også høyt på listen. Hva tenker du om det @ringo? Hepp, Lasse Bo er nepp aktuell. Kvalifisert, men ikke aktuell... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Balla 23 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Husker ikke om det var budstikka men Petter Belsvik ble også lansert... Hva tycker folket om han? Kjenner klubben og fått smaken på å bli hovedtrener. Har han de rette kvalitetene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Husker ikke om det var budstikka men Petter Belsvik ble også lansert... Hva tycker folket om han? Kjenner klubben og fått smaken på å bli hovedtrener. Har han de rette kvalitetene? Nei takk. Belsvik vekker ingen entusiasme hos meg. Gammel helt og full cred for hans innsats for oss som spiss, men ikke nok å vise til av resultater. Gi meg heller Olaby, Perry eller Skullerud. Sistnevnte nok mest aktuell. Endret 30. November 2011 av Wilmar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Husker ikke om det var budstikka men Petter Belsvik ble også lansert... Hva tycker folket om han? Kjenner klubben og fått smaken på å bli hovedtrener. Har han de rette kvalitetene? Ble ikke akkurat han veid og funnet for lett til å trene chixa? Er nok en grunn til det.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Husker ikke om det var budstikka men Petter Belsvik ble også lansert... Hva tycker folket om han? Kjenner klubben og fått smaken på å bli hovedtrener. Har han de rette kvalitetene? Han har fortsatt pene bein, da...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Sentrale personer i Stabæks ledelse tar nok heller sitt eget liv enn å ansette Lars Bohinen, som jeg mener burde være en SÆRDELES sterk kandidat. Hva som ligger bak dette vet jeg ikke, kan være uoverenstemmelser eller prestisje. Petter Belsvik har vel akkurat tegnet seg for nye år som assistent i LSK, og chixa valgte Øyvind Eide i stedet. Det kan man jo legge hva man vil i, men vi trenger en som vi vet kan få mye ut av lite. Da bør vi kanskje kikke på trenere som har klart å holde klare nedrykkskandidater i Tippeligaen med etter forholdene gode resultater. Der finner vi ikke nødvendigvis de mest sexy navnene, men vi finner kandidater vår trange økonomi tåler, og som (hvis vi finner den rette) kan skape suksess over noen år, som JL klokt konkluderte i sitt avskjedsintervju. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 30. November 2011 Del Skrevet 30. November 2011 Sentrale personer i Stabæks ledelse tar nok heller sitt eget liv enn å ansette Lars Bohinen, Hva har jeg gått glipp av her???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Del Skrevet 30. November 2011 (endret) Sentrale personer i Stabæks ledelse tar nok heller sitt eget liv enn å ansette Lars Bohinen, som jeg mener burde være en SÆRDELES sterk kandidat. Det er jo ikke sentrale personer i klubben engang. Dette blir jo helt på nivå med Bærums "vi vil ikke ha med noe med Stabæk å gjøre"-policy. En grinete gubbe er tydeligvis nok til å hindre mye godt samarbeid... Endret 30. November 2011 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. Desember 2011 Del Skrevet 1. Desember 2011 Lars sin kontrakt med TV2 går vel ut i år og? Personlig ser jeg på han som en god kandidat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 1. Desember 2011 Del Skrevet 1. Desember 2011 Det spørs vel om Bohinen ikke er avhengig av romslige budsjetter for å kunne gjennomføre det han står for. Jeg har sansen for han, men han slår meg ikke som en type som trives på lavbudsjett. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. Desember 2011 Del Skrevet 1. Desember 2011 Ingebrigtsen som hovedtrener, Jalland og Knudsen som assistenttrenere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. Desember 2011 Del Skrevet 1. Desember 2011 Ble på ingen måte imponert over det Ingebrigtsen fikk til i B/G. Håper vi finner en annen løsning. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 1. Desember 2011 Del Skrevet 1. Desember 2011 1322745598[/url]' post='281764']Det spørs vel om Bohinen ikke er avhengig av romslige budsjetter for å kunne gjennomføre det han står for. Jeg har sansen for han, men han slår meg ikke som en type som trives på lavbudsjett. Hvis det blir Bohinen melder jeg meg rett ut... Erfaring som spiller er det eneste den mannen har! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Er vel på tide å prioritere denne tråden nå som det nærmer seg 2012 og vi er uten trenere!? IOA har nevt i flere intervjuer at noe er på gang og at ting kan skje nokså raskt... Hvilke kanditater har vi? Brutter`n Tørum Nilsen ??? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Desember 2011 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2011 (endret) . Tror listen ser ut som den jeg nevner over her.... Endret 19. Desember 2011 av Mortimer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Eggen jr hadde vært spennende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Eggen jr hadde vært spennende! Ikke snakk om! Han kommer aldri ut av skyggen til faren sin og har ikke det som skal til mentalt for å takle presset ved å være eliteserietrener.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Hvis Tørum er motivert for jobben ønsker jeg han velkommen tilbake. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Hvis Tørum er motivert for jobben ønsker jeg han velkommen tilbake. Er faktisk en mann jeg kunne sett for meg i Stabæk-jakka nå.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Oddan79 154 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Hvis Tørum er motivert for jobben ønsker jeg han velkommen tilbake. Er faktisk en mann jeg kunne sett for meg i Stabæk-jakka nå.. Tørum? All inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Men for f***! Vi må jo snart få en trener på plass! Dette er tungt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Hepp, Dette kommer til å svinge mellom himmel og helvete en stund til fremover, både med tanke på trener og spillertropp... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Men for f***! Vi må jo snart få en trener på plass! Dette er tungt... Pytt, hva skal vi med trenere, cash i klubben, ledere utenfor fengselsmurene eller elleve mann på banen så lenge vi har sesongkort? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Men for f***! Vi må jo snart få en trener på plass! Dette er tungt... Pytt, hva skal vi med trenere, cash i klubben, ledere utenfor fengselsmurene eller elleve mann på banen så lenge vi har sesongkort? DET er sant, Geirti! Jeg er fortsatt glad for sesongkortet mitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Men for f***! Vi må jo snart få en trener på plass! Dette er tungt... Pytt, hva skal vi med trenere, cash i klubben, ledere utenfor fengselsmurene eller elleve mann på banen så lenge vi har sesongkort? haha den setningen er fantastisk egnet til et stab. sup. banner under förste hjemmekamp eller trykk den paa t-skjortet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Desember 2011 Del Skrevet 21. Desember 2011 Men for f***! Vi må jo snart få en trener på plass! Dette er tungt... Pytt, hva skal vi med trenere, cash i klubben, ledere utenfor fengselsmurene eller elleve mann på banen så lenge vi har sesongkort? haha den setningen er fantastisk egnet til et stab. sup. banner under förste hjemmekamp eller trykk den paa t-skjortet. Vil ha sånn t-skjorte!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Desember 2011 Del Skrevet 27. Desember 2011 Noen som fikk en ny Stabæk-trener til jul? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. Desember 2011 Del Skrevet 27. Desember 2011 Nope, Julenissen sviktet, vi får feste lit til påskeharen! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå