MortenHS 12 Del Skrevet 30. Juli 2010 Del Skrevet 30. Juli 2010 Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst. Millionærer kan være en ressurs for fotballklubber. Mange fotballklubber har kapret dem. Hvorfor ikke oss? Hvorfor ikke milliardærer. Noen av dem betaler ufattelige beløp for å få gjøre ufattelige ting. Eksempelvis; en tur i verdensrommet, kjøre B-747 i hagen, knulle og gifte seg med H&M piker, leke statsminister i mafialand, skyte elefant- og nesehornhoder til å ha på veggen. Felles for denne gruppen ekstrembemidlede er at de vil og søke spenning ved å "gjøre selv" og "klare selv". Hvorfor ikke da annonsere og avertere med "VÆR DIN EGEN TIPPELIGA MANAGER I 2011". Pris: 50 mill, hvorav 30 mill du kan bruke til egne spillerkjøp. Haha, det værste er at jeg tror det kunne funka.. Er bare å henge opp et ark med den teksten og telefonnummer til SF på nærbutikken i Dubai! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 30. Juli 2010 Del Skrevet 30. Juli 2010 Haha, det værste er at jeg tror det kunne funka.. Er bare å henge opp et ark med den teksten og telefonnummer til SF på nærbutikken i Dubai! Det verste er at hadde de rikeste av dem gått inn med 100 mill ville de ikke merket det på kontoen engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. Juli 2010 Del Skrevet 30. Juli 2010 Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst. Millionærer kan være en ressurs for fotballklubber. Mange fotballklubber har kapret dem. Hvorfor ikke oss? Hvorfor ikke milliardærer. Noen av dem betaler ufattelige beløp for å få gjøre ufattelige ting. Eksempelvis; en tur i verdensrommet, kjøre B-747 i hagen, knulle og gifte seg med H&M piker, leke statsminister i mafialand, skyte elefant- og nesehornhoder til å ha på veggen. Felles for denne gruppen ekstrembemidlede er at de vil og søke spenning ved å "gjøre selv" og "klare selv". Hvorfor ikke da annonsere og avertere med "VÆR DIN EGEN TIPPELIGA MANAGER I 2011". Pris: 50 mill, hvorav 30 mill du kan bruke til egne spillerkjøp. Haha, det værste er at jeg tror det kunne funka.. Er bare å henge opp et ark med den teksten og telefonnummer til SF på nærbutikken i Dubai! Atleten, anse deg som oppfordret. Jeg kan lage plakat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst. Mulig det ikke er noe i det, men etter hva jeg har hørt er ny trener klar (mens man venter på riktig tidspunkt til å offentliggjøre det). Håper det kommer en ny svenske inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst. Mulig det ikke er noe i det, men etter hva jeg har hørt er ny trener klar (mens man venter på riktig tidspunkt til å offentliggjøre det). Håper det kommer en ny svenske inn. Riktig tidspunkt var i sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Det går rykter om at noe er i ferd med å skje. Håper vi snart kan få noen gode, sportslige, nyheter. Noe skjer uansett alltid. Det er så innlysende at det knapt kan kalles en trøst. Mulig det ikke er noe i det, men etter hva jeg har hørt er ny trener klar (mens man venter på riktig tidspunkt til å offentliggjøre det). Håper det kommer en ny svenske inn. Riktig tidspunkt var i sted. Med tanke på hvor feil SF-ledelsen valgte tidspunktet for å offentliggjøre Jannes kontrakt med RBK, håper jeg de har lært noe. Med det mener jeg at de skjønner at avtaler må offentliggjøres så fort de er klare. Å utsette offentliggjøringen skaper ofte mer skade enn gavn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 1. August 2010 (endret) Del Skrevet 1. August 2010 (endret) Hvor lenge skal vi holde på uten trener egentlig? Endret 1. August 2010 av hoffisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 1. August 2010 Del Skrevet 1. August 2010 Riksklovnen Tom Nordlie var overbevist om at Jörgen Lennartsson var klar for Stabæk i fotballxtra idag. Man kan jo håpe det er første gangen mannen har rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. August 2010 Del Skrevet 1. August 2010 Riksklovnen Tom Nordlie var overbevist om at Jörgen Lennartsson var klar for Stabæk i fotballxtra idag. Man kan jo håpe det er første gangen mannen har rett. Ellers må jo tiden snart være inne for å hyre inn Nordlie for å redde stumpene av sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. August 2010 Del Skrevet 1. August 2010 Selv Tom Nordlie kunne vært en bedre løsning. Men det er helt uaktuelt, så det er ingen vits i å diskutere engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 1. August 2010 (endret) Del Skrevet 1. August 2010 (endret) Jeg kom enkelt til CL med Stabæk på FM09. Kan umulig gjøre det værre enn Judas Jønsson for tiden:P Endret 1. August 2010 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 2. August 2010 Del Skrevet 2. August 2010 Da kan vi endelig legge denne saken død! Kjipt at det ikke er før neste år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 2. August 2010 Del Skrevet 2. August 2010 steng tråden kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 2. August 2010 Del Skrevet 2. August 2010 Tom Nordlie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 2. August 2010 Del Skrevet 2. August 2010 Bare vi ikke begynner som Bartemafiaen, og allerede nå diskuterer hvem som skal overta etter Jörgen Lennartsson... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. August 2010 Del Skrevet 3. August 2010 Bare vi ikke begynner som Bartemafiaen, og allerede nå diskuterer hvem som skal overta etter Jörgen Lennartsson... Tror Solskjær kunne vært en fin mann, men med førsteinntrykket til JL ser jeg ikke bort ifra at jeg ønsker at JL skal forlenge kontrakten sin om 2 år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. August 2010 Del Skrevet 3. August 2010 Bare vi ikke begynner som Bartemafiaen, og allerede nå diskuterer hvem som skal overta etter Jörgen Lennartsson... Tror Solskjær kunne vært en fin mann, men med førsteinntrykket til JL ser jeg ikke bort ifra at jeg ønsker at JL skal forlenge kontrakten sin om 2 år... Men hvem skal ta over etter Solskjær? Hedenstad, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. August 2010 (endret) Del Skrevet 3. August 2010 (endret) Bare vi ikke begynner som Bartemafiaen, og allerede nå diskuterer hvem som skal overta etter Jörgen Lennartsson... Tror Solskjær kunne vært en fin mann, men med førsteinntrykket til JL ser jeg ikke bort ifra at jeg ønsker at JL skal forlenge kontrakten sin om 2 år... Men hvem skal ta over etter Solskjær? Hedenstad, kanskje? Jeg har fasiten på våre hovedtrenere de neste tolv årene: 03/08/10 - 08/08/10 Jan Jönsson 09/08/10 - 31/12/10 Geir Bakke 01/01/11 - 31/12-13 Jørgen Lennartsson 01/01/14 - 31/12/16 Morten Tveit 01/01/17 - 31/12/19 Andrè Wilsgård 01/01/20 - 31/12/22 Kenneth Wilsgård Endret 3. August 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 3. August 2010 Del Skrevet 3. August 2010 Tråden bør snart avsluttes! Med mindre alvorlig sykdom, konkurs eller dødsfall inntreffer er rett svar på spørsmålet enten JØRGEN LENNARTSSON eller GEIR BAKKE. Er det noen som mener sannsynligheten for GEIR BAKKE er så høy at tråden bør leve videre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 3. August 2010 Del Skrevet 3. August 2010 Hvis alle slutter å skrive i den, så vil den dø ut av seg selv. Dette blir da mitt siste innlegg i denne tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 8. August 2010 (endret) Del Skrevet 8. August 2010 (endret) Denne begynner vel å bli aktuell igjen. At Jönsson har en strategi for overgangen til RBK hjelper oss fint lite når han ikke har en strategi for hvordan laget skal ta poeng. Og hvor mye har Geir Bakke å si med Jönsson som hovedtrener? Edit: Kanskje like greit å fortsette i denne tråden her istedet http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=2258&st=2840 Endret 8. August 2010 av Ølriksen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Hehe.. Tom Nordlie har plutselig fått for mye å gjøre til høsten.. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10035731 Skal han redde Stabæk fra nedrykk nå.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Hehe.. Tom Nordlie har plutselig fått for mye å gjøre til høsten.. http://www.vg.no/ram...?artid=10035731 Skal han redde Stabæk fra nedrykk nå.... og så kan jo XX melde seg på skal vi danse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Hehe.. Tom Nordlie har plutselig fått for mye å gjøre til høsten.. http://www.vg.no/ram...?artid=10035731 Skal han redde Stabæk fra nedrykk nå.... og så kan jo XX melde seg på skal vi danse. Akkurat det jeg tenkte også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Hehe.. Tom Nordlie har plutselig fått for mye å gjøre til høsten.. http://www.vg.no/ram...?artid=10035731 Skal han redde Stabæk fra nedrykk nå.... og så kan jo XX melde seg på skal vi danse. Akkurat det jeg tenkte også! Grøss og gru hvis det hadde vært sant!? Kan ikke fordra den mannen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Hehe.. Tom Nordlie har plutselig fått for mye å gjøre til høsten.. http://www.vg.no/ram...?artid=10035731 Skal han redde Stabæk fra nedrykk nå.... og så kan jo XX melde seg på skal vi danse. Akkurat det jeg tenkte også! Grøss og gru hvis det hadde vært sant!? Kan ikke fordra den mannen! Enig! Håper TV2 klarer å fiske frem en litt bedre kandidat 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Enig! Håper TV2 klarer å fiske frem en litt bedre kandidat Tja, tar heller en Nordlie som virkelig har et ønske om å bevise noe, enn en XX med hodet i Trondheim. Derimot har Keiko vist seg dyr i drift, så tror neppe vi får se han på TA med det aller første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Enig! Håper TV2 klarer å fiske frem en litt bedre kandidat Hahaha! Made my day! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Enig! Håper TV2 klarer å fiske frem en litt bedre kandidat Hahahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. November 2011 (endret) Del Skrevet 3. November 2011 (endret) På tide å dra frem denne igjen. Lennartsson forlater Stabæk etter sesongen i følge Fotbollskanalen.se. Hvem bør ta over trenerjobben i Stabæk? Endret 3. November 2011 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå