Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Jeg må innrømme at jeg tidligere ikke har sett så mange trengingskamper så tidlig på vinteren før. Det jeg har sett så langt bekymrer meg litt. Det har stått i avisene at Stabæk gutta er i bedre form en noen gang tidligere... Men det de har prestert på banen så langt har ikke overbevist meg...

Er det noen som har sett våre Blaa så tidlig i sesongen før og som kan sende noen beroligende ord....

@ringo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var skikkelig bra i treningskampene for noen sesonger siden. Så vidt jeg husker snudde det fullstendig da serien begynte. Gutta skal være ute av form nå.

Men jeg synes også det er utrolig er at teknikken tilsynelatende er så fraværende. Så mye fotball som disse har spilt og spiller - de kan jo trixe over 1000 alle sammen - og så sitter ikke en 5-meters pasning. Men jeg tror ikke jeg vil tenke så mye på dette - jeg blir bare i dårlig humør. 1-3 tap for VIF og 1-2 for Skeid... Flaut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi skal selvsagt ikke dømme ettter to kamper i januar! dog...

VIF kampen er egentlig grei nok, VIF har UEFA CUP rett rundt hjørnet, de er i en annen treningsfase enn oss. Vi kom rett fra trening og sov de første minuttene av kampen, og VIF var for en gangs skyld effektive i angrep. Dessuten var forsvaret vårt totalt omrokkert før denne kampen! Det eneste jeg mislikte var at vi virker svake i lufta uten Muri. Utover i kampen synes jeg vi var best! VIF skulle ikke ha straffe og vi hadde en i liggern helt på slutten! 2-2 hadde vært et riktigere resultat (ut fra spill og sjanser) mener jeg (Helt objektiv og habil som jeg er :P )

Men jeg HATER å tape for Enga.... så det er alltid surt!

I Skeid kampen derimot synes jeg vi viste svakehetstegn. Vi tapte duellene mot ungutta i Skeid, og ble til tider stående som rundingsbøyer. Lagdelene hang ikke sammen og vi virket rådville. Som vanlig når det går tregt! Mye ble overlatt til Stenersen og han behersket ikke helt rollen som styrmann på midtbanen! Han hører helt klart hjemme i startelveren vår og jeg synes han er den spilleren som har vokst mest etter at Gaute tok over, men en Spielenführer er han ikke... men det ser ut som om han tar ansvar og prøver å ta på seg rollen når martin er borte og det skal han ha ros for! Skeid var forøvrig nærmere 3-1 enn vi var 2-2. Selv om vi hadde ei i stanga i første omgang...

Lørdag er det LSK, reiser Stabæk kjerringa???

Vet ikke..., men jeg skal avgårde for å se! SKAL DU????

@ringo

Lever i håpet, alltid uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Vinterform
  • Opprett ny...