Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 31. Oktober 2009 Del Skrevet 31. Oktober 2009 Er de to sølvmedaljene i dag et tegn på at det også blir sølv etter morgendagens kamper? Neeeei Det er et tegn på at vi ikke er bedre en 2 og 3 plass iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Har egentlig ingen magefølelse før denne kampen. Det er vel første kampen at gutta ikke føler noe press av noe art. De må ikke vinne for å unngå bunnstrid, og de må ikke vinne for å sikre medalje. Sandefjord har mer å spille om, da resultatet får innvirkning på sluttresultatet, men de forblir uansett middelhavsfarer på årets tabell. Jeg håper at ingen press kan resultere i lave skuldre og champagnefotball fra våre blaa helter. Det hadde vært morsom om Nannskog opplevde ketchupeffekten og tok toppscorertittelen, han mangler "bare" 3 mål for å tangere Prica. Nannskog er en av få spisser i TL som kan klare det... Mitt tips, 1-3. 3x Nannskog Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Vrien kamp, klarer gutta å mobilisere her er det sterkt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Håper gutta klarer å mobilisere! De burde gjøre alt for at Nannskog tar toppscorer tittelen - dvs. alle baller må innom Nannskog før nettkjenning. Han trenger vel 4-5 mål. Når han har klart det, kan han score noen til for å ta sølvmedaljen. Molde tenker jo helt sikkert kun på cup-finalen om dagen og LSK vil klatre på tabellen, så Molde ryker nok på et skikkelig tap! Det er håp! Alltid, Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Er det mulig for oss og synge skjønner du nå, før kampstart? Det hadde vært fint med en sang vi kunne synge fast før hver kamp! Hadde vært så fint og gjøre det til en vane. Hvalene har planlagt en fest etter kampen og jeg gleder meg til og knuse dem totalt! De sier også at de gleder seg til og stoppe kjeften på nannskog og co. Så her er det bare og komme seg til sandefjord alle man! Husk at det bare ligger ca 90 minutter her ifra! Sandefjord har solgt 4673 billetter for øyeblikket, er ikke helt sikker på om det innebærer det stabæk har solgt men uansett, det ekke mange! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Sandefjord suger og blåhvalene suger mer. Er jo litt klapping før kampen så er de som stille mus resten av kampen. De må gjene glede seg til en fest med litt rar smak etter et tap Sandefjord er ca 60min unna, ikke 90. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Hvis det er noen som ikke har kjøpt billett til kampen så har jeg en til overs, fordi broren min er syk og derfor ikke drar allikevel. Send meg en melding på 45 40 37 50. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Sandefjord er ca 60min unna, ikke 90. Ifølge Google Maps, er det 107.2km eller 1t og 24 min kjøring fra Sandvika til komplett.no. See you there. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Kommer man seg til Sandefjord fra Bærum på 60 min er jeg imponert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lysnes 1 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Kommer man seg til Sandefjord fra Bærum på 60 min er jeg imponert. Tok meg 70 minutter fra Fornebu til Larvik i går kveld. Så jo, det går helt fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Er det flere enn meg som ikke får inn tv-signalene fra Sandefjord? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Faen som det smeller da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 JA! 7 mål til nå og en lsk seier så er sølvet vårt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Får dere sett kampen på Sumo? Her er skjermen bare svart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Får dere sett kampen på Sumo? Her er skjermen bare svart... Ja jeg ser på sumo - Helt ok Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Det er i hvert fall bilder på TV2sport2. Fantastisk jobbing av Johan - kunne fort vært tre mål på 15 minutter. Litt av en revansj fra utvisningen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 To bytter i første omgang kan da umulig være spesielt gunstig.. Gunstig er det heller ikke at Modle leder over lsk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Smoken 0 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 hvorfor koba og stenvoll ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 hvorfor koba og stenvoll ut? så ikke helt hva som skjedde, men fikk seg sikkert en trøkk. Tom var litt hard i en takling, og måtte ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen Jaha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen Jaha? Skjønsberg og Stenvoll på hver sin kant, Andersson som spiss og Berglund på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 MMS årets forsvarer 2008... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 MMS årets forsvarer 2008... hehe... den så klønete ut. Sånt skjer, ikke noe å mase over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen Synes den var veldig spennende! Fungerte jo veldig bra de 20 første også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 MMS årets forsvarer 2008... hehe... den så klønete ut. Sånt skjer, ikke noe å mase over. Det var aldri straffe! Dommerstanden må virkelig rydde opp i dette tullet. Han hadde armen i en naturlig posisjon etter at en har vridd seg for å prøve å klarerer en ball. Prøv å vri overkroppen uten å ta armene ut, det er unaturlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Jeg reagerer egentlig mest på startoppstillingen Synes den var veldig spennende! Fungerte jo veldig bra de 20 første også. Angrepet virket ihvertfall brukbart. Kan hende vi får se Andersson som spiss neste sesong, hvis Berglund forsvinner og det ikke blir kjøpt noen andre (Veigar)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Det var aldri straffe! Dommerstanden må virkelig rydde opp i dette tullet. Han hadde armen i en naturlig posisjon etter at en har vridd seg for å prøve å klarerer en ball. Prøv å vri overkroppen uten å ta armene ut, det er unaturlig... Problemet var vel det at han tok armen tilbake igjen, og da smelte han ballen ut til corner. Klar straffe. Og hadde Hauge dømt hadde Skjønsberg blitt vist ut også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Mitt tips, 1-3. 3x Nannskog Nærmere kommer man ikke, om man ikke treffer innertier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå