Hofbräu 0 Del Skrevet 1. November 2009 Del Skrevet 1. November 2009 Rart ingen døde eller ble alvorlig skadet i det Daniel kastet drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Mulig vi ble mikket opp av tv2, men jeg synes uansett stort sett bare det er oss vi hører. Stolt! VGs sammendrag av kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 2. November 2009 (endret) Del Skrevet 2. November 2009 (endret) Rart ingen døde eller ble alvorlig skadet i det Daniel kastet drakta! Man må ofre litt. Så lenge drakta endte opp godt skjult i buksen min til slutt, så er ihvertfall jeg godt fornøyd. Endret 2. November 2009 av Tonna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Rart ingen døde eller ble alvorlig skadet i det Daniel kastet drakta! Man ofre litt. Så lenge drakta endte opp godt skjult i buksen min til slutt, så er ihvertfall jeg godt fornøyd. Tenker det var godt med litt Nannskogsvette på pungen ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 2. November 2009 Del Skrevet 2. November 2009 Rart ingen døde eller ble alvorlig skadet i det Daniel kastet drakta! Man ofre litt. Så lenge drakta endte opp godt skjult i buksen min til slutt, så er ihvertfall jeg godt fornøyd. Tenker det var godt med litt Nannskogsvette på pungen ja Fikk plutselig noen veldig ubehagelige bilder... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 24. November 2009 (endret) Del Skrevet 24. November 2009 (endret) EDIT: Ordnet Endret 24. November 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå