Johnny 47 Del Skrevet 28. Oktober 2009 Del Skrevet 28. Oktober 2009 I morgen kommer Norges heiteste på Onkel Blaa! Fra klokken 2000 skal presenteres den nye sangen deres, og det er hyggelig om flest mulig dukker opp. Etterpå er det jamsession med husbandet. For de av oss som har vært med på dette før, vet at dette er en fantastisk måte å bruke torsdags kveld, uke etter uke. Håper jeg ser deg der! Du ser meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 686 Del Skrevet 29. Oktober 2009 Del Skrevet 29. Oktober 2009 I morgen kommer Norges heiteste på Onkel Blaa!Fra klokken 2000 skal presenteres den nye sangen deres, og det er hyggelig om flest mulig dukker opp. Etterpå er det jamsession med husbandet. For de av oss som har vært med på dette før, vet at dette er en fantastisk måte å bruke torsdags kveld, uke etter uke. Håper jeg ser deg der! Du ser meg! Nå vet jeg i hvertfall hvem du mener er Norges heiteste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå