sexxes 3 602 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 Med EL både før og etter er det selvsagt idiotisk, men fullt mulig, å flytte kampen til mandag. Tromsø-Stabæk er dog ikke kampen det lukter mest Zebra av. I såfall må nok begge lag ha en kanonsesong. Det er jo heller ikke gunstig med mandagskamp i Tromsø mandag hvis man har bortekamp i Europacupen torsdag. Man rekker for eksempel ikke hjem med rutefly mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 Med EL både før og etter er det selvsagt idiotisk, men fullt mulig, å flytte kampen til mandag. Tromsø-Stabæk er dog ikke kampen det lukter mest Zebra av. I såfall må nok begge lag ha en kanonsesong. Det er jo heller ikke gunstig med mandagskamp i Tromsø mandag hvis man har bortekamp i Europacupen torsdag. Man rekker for eksempel ikke hjem med rutefly mandag. Denne kampen blir nok ikke flyttet. Tok derfor sjansen og bestilte nettopp flybilleter. Oslo - Tromsø klokken 08:00 lørdag 31/07-2010 med Norwegian Tromsø - Oslo klokken 20:45 søndag 01/08-2010 med Sas. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 En annen ting Frode: Onsdag 5. mai. Bortekamp mot Rosenborg. Denne matchen blir vel ikke flyttet annet enn at det blir hoved- og kveldskampen samme dag? (Som er klokken 21:00 på midtukekamper) Molde - Aafk er den eneste andre kampen i denne runden som er interessent for tv-selskapene. Da er det vel ingen grunn til ikke å kjøpe flybilletter allerede idag? De ligger på 900 kroner nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 Vel, ifjor ble et par kamper flyttet til torsdag, og det kan fort skje hvis TV2 velger revansjeoppgjøret for cupfinalen. Regner med at jeg tar buss til denne kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 Vel, ifjor ble et par kamper flyttet til torsdag, og det kan fort skje hvis TV2 velger revansjeoppgjøret for cupfinalen. Regner med at jeg tar buss til denne kampen. Så skal vel Nrk ha en kamp også, fort to kamper som spiles torsdag i denne runden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 19. Desember 2009 Del Skrevet 19. Desember 2009 I og med at det er kunstgress på Alfheim, så er det jo ikke noe i veien for å ha 2 kamper rett etter hverandre. Kunne de ikke da flytte SFH til Lørdag kl 18, så får vi 2 kamper på samme kvelden. Det kan jo ikke på noen måte være negativt for tilskuertallet på Fløya-SFK kampen. Vi rekker jo å gå ned i sentrum å spise pizza på de 70 minuttene som vil være mellom kampene. Med 2 lørdagskamper vil det vel bli lønnsomt for SF med chartret fly på dagstur. Før terminlisten kom, så hadde jeg bestemt meg for at i 2010 skulle jeg få med Alfheim på banehoppern, men så har de klart å legge kampen mellom 2 kamper i EL kvalik. men, nå når det er 2 kamper for prisen av en, så har det pluttselig blitt mye mere aktuelt igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sta 40 Del Skrevet 24. Desember 2009 Del Skrevet 24. Desember 2009 Noen som har laget en Outlook-fil med alle Tippeliga- og Toppseriekamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 27. Desember 2009 Del Skrevet 27. Desember 2009 noen insidere som vet hvor mange sesongkort som er solgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 2. Januar 2010 Del Skrevet 2. Januar 2010 Noen som har laget en Outlook-fil med alle Tippeliga- og Toppseriekamper? x2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Hei. Vil bare informere om at en iCal-kalender for SFK og SFH ligger her. Den vil jevnlig bli oppdatert av meg selv personlig Hilsen Jan Fredrik. PS: Kun treningskamper og noen få seriekamper er hittil lagt inn, fint om dere melder fra om feil til meg Endret 4. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Jeg får ikke endret forrige innlegg, så derfor blir det dobbelpost. Nå er jeg ferdig med kalenderne. Kalendere 2010: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Disse vil som sagt bli oppdatert så fort kampinformasjon endres. Det er mulig å trykke på "Oppdater" inne i iCal Utskriftsversjonene blir også oppdatert! Kom veldig gjerne med tilbakemeldinger Endret 6. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Jeg får ikke lov å endre forrige innlegg, så derfor blir det dobbelpost. Kalendere 2010: - Stabæk Fotball Herrer - Stabæk Fotball Kvinner Klikk for å få opp kalender. Bra initiativ, men er vi ikke i 2010 nå? Jeg får også kun opp RBK borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) ... Bra initiativ, men er vi ikke i 2010 nå? Jeg får også kun opp RBK borte. Hva mener du? Screenshot? Prøv med nye lenker: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Endret 6. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Outlook skal jo kunne åpne iCal-filer, men det er mulig jeg tar feil? Edit: Fikk nå opp treningskampen mot Moss, med riktig dato. Da jeg åpnet linken isted kom det opp RBK borte med 2009-dato. Endret 6. Januar 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Outlook skal jo kunne åpne iCal-filer, men det er mulig jeg tar feil? Edit: Fikk nå opp treningskampen mot Moss, med riktig dato. Da jeg åpnet linken isted kom det opp RBK borte med 2009-dato. Det er nok fordi det er den første kampen. Så at RBK-kampen i kalenderen min fra ifjor hang igjen, dermed var det tidligere den første kampen. Jeg vil tro at du har noen innstillinger som gjør at den kun viser første kamp i rekka. Aner ikke hvorfor... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Samme kan det være, det dukker vel opp en for Outlook etterhvert og. Mener å huske jeg opplevde det samme i fjor da det kom en iCal-variant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Jeg lasta begge kalendrene direkte inn i Outlook. Ser ut til å funke helt perfekt (at SFH ble rosa og SFK grønn får man vel leve med...). Takk, JF. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Jeg lasta begge kalendrene direkte inn i Outlook. Ser ut til å funke helt perfekt (at SFH ble rosa og SFK grønn får man vel leve med...). Takk, JF. Leve med? Jan Fredrik er eksepsjonelt politisk korrekt. Jeg synes det er strålende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Jeg lasta begge kalendrene direkte inn i Outlook. Ser ut til å funke helt perfekt (at SFH ble rosa og SFK grønn får man vel leve med...). Takk, JF. Morsomt at SFH ble rosa og SFK grønn. Jeg hadde nemlig satt SFH som blå og SFK som rosa. Jaja, fargen er ikke det viktigste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Har mistanke om at det styres av hvor mange kalendere man har fra før, og hvilke farger de har. Kan sikkert endres av brukeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. Januar 2010 Del Skrevet 6. Januar 2010 Bra jobba JF, men Hønefosskampen har feil dato. Den er vel flyttet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Bra jobba JF, men Hønefosskampen har feil dato. Den er vel flyttet? Til når/hvor? Tok dato, tid og sted fra stabak.no. Flyttet den nå til 21. april med grunnlag i denne artikkelen. Endret 6. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 12. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2010 (endret) Er det bare meg, eller er dette det samme? - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics jeg får hvertfall bare herrekampene! =( Endret 12. Januar 2010 av Luguber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 12. Januar 2010 Del Skrevet 12. Januar 2010 Hadde samme problemet selv, men sånn webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK blir riktig (byttet ut SFH på slutten med SFK) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Hadde samme problemet selv, men sånn webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK blir riktig (byttet ut SFH på slutten med SFK) Takk, litt flau nå da dette er noe jeg burde klart å tenke meg til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Nye lenker: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Nye lenker: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Er det mulig å få en nedlastbar versjon? Google Calendar krever nemlig at man laster opp filen fra sin egen pc, og de linkene du poster klarer ikke jeg å få lastet ned... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Nye lenker: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Er det mulig å få en nedlastbar versjon? Google Calendar krever nemlig at man laster opp filen fra sin egen pc, og de linkene du poster klarer ikke jeg å få lastet ned... Nedlastbare: iCal, Stabæk Fotball Herrer = http://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = http://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Gode nyheter ang. tv-kamper. Medieavtalen ga i fjor medieselskapene muligheten til å vente tre uker før den aktuelle serierunden før de valgte hvilke kamper som skulle spilles lørdag, søndag og mandag. Nå er NTF og NFF enige med rettighetshaverne om fire ukers varslingsfrist. Kilde: vif-fotball.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Gode nyheter ang. tv-kamper. Medieavtalen ga i fjor medieselskapene muligheten til å vente tre uker før den aktuelle serierunden før de valgte hvilke kamper som skulle spilles lørdag, søndag og mandag. Nå er NTF og NFF enige med rettighetshaverne om fire ukers varslingsfrist. Kilde: vif-fotball.no Hurra for NFF! Jeg vet ikke om dette er deres fortjeneste, men de får jo skylden for alt som er galt uavhengig av om de er ansvarlige, så jeg velger å rose dem for dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå