Gå til innhold

Europa League 2010-2011

andersmann
 Del

Anbefalte innlegg

"Molde og Stabæk går inn i 2. kvalifiseringsrunde i Europaligaen. Molde møter enten Tobol eller Zrinjski, mens Stabæk møter Lankaran eller Olimpia Balti."

fra vg-linken. :wacko:

Det var jo bare helt feil, skjønner ikke hvor VG har fått infoen sin fra... Molde møter FK Jelgava fra Latvia, mens vi jo møter KF Laçi eller Dnepr Mogilev.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har (etter oppfordring fra Andersmann) tatt kontakt med Treffen og spurt om de kan vise Laci mot FC Dnepr Mogilev 1. og 8. juli. Det er de positive til, selv om de foreløpig ikke klarer å finne ut hvor kampene vises. De hevder å tilgang på både albanske og hviterussiske kanaler.

Så oppfordring er at den som først klarer å finne ut hvor det vises tar kontakt.

Om det blir noe av, og vi stiller opp en gjeng, kan vi nok regne med at de blant oss som ikke drar til Albania/Hviterussland har en pub som viser Stabæks bortekamp for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har (etter oppfordring fra Andersmann) tatt kontakt med Treffen og spurt om de kan vise Laci mot FC Dnepr Mogilev 1. og 8. juli. Det er de positive til, selv om de foreløpig ikke klarer å finne ut hvor kampene vises. De hevder å tilgang på både albanske og hviterussiske kanaler.

Så oppfordring er at den som først klarer å finne ut hvor det vises tar kontakt.

Om det blir noe av, og vi stiller opp en gjeng, kan vi nok regne med at de blant oss som ikke drar til Albania/Hviterussland har en pub som viser Stabæks bortekamp for oss.

De har kontaktet meg igjen fra Treffen, men kampen er foreløpig ikke på listene til liveonsat.com. De ber oss følge med om den dukker opp, de påstår de har tilgang på flesteparten av de østeuropeiske kanalene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har kontaktet meg igjen fra Treffen, men kampen er foreløpig ikke på listene til liveonsat.com. De ber oss følge med om den dukker opp, de påstår de har tilgang på flesteparten av de østeuropeiske kanalene.

Det kan også ha noe med at kamptidspunktet ennå ikke er fastsatt (gjelder fire av kampene i denne runden).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamptidspunkt fastsatt, og det er 16.30 på torsdag. Merk også at kampen spilles i Durres.

http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/matches/season=2011/round=2000124/match=2002471/index.html

Så gjenstår det om kampen blir vist på Treffen.

Hvis det er slik at også vår eventuelle kamp skal spilles i Durres krysser jeg alt jeg har på at vi skal til Albania igjen :) Durres hadde vært fett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamptidspunkt fastsatt, og det er 16.30 på torsdag. Merk også at kampen spilles i Durres.

http://www.uefa.com/...2471/index.html

Treffen er velvilligheten selv, og kampen vises der kl 16.30 i morgen. Om man finner en satelittkanal som sender den, noe som foreløpig ikke er tilfelle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.uefa.com/...2471/index.html

Treffen er velvilligheten selv, og kampen vises der kl 16.30 i morgen. Om man finner en satelittkanal som sender den, noe som foreløpig ikke er tilfelle.

Det er bra at man prøver ihvertfall, men fint om noen kan legge ut her om det blir noen sending heller ikke i løpet av morgendagen. Føler ikke for å dra til den delen av Oslo uten grunn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har fortsatt ikke kommet opp opplysninger som tilsier at dagens kamp mellom KF Laçi og FC Dnepr Mogilev vises på satelitt-tv. Dermed tror jeg det eneste man får om man drar til Treffen er muligheten til å kjøpe øl og mat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har fortsatt ikke kommet opp opplysninger som tilsier at dagens kamp mellom KF Laçi og FC Dnepr Mogilev vises på satelitt-tv. Dermed tror jeg det eneste man får om man drar til Treffen er muligheten til å kjøpe øl og mat.

Kan man frykte at det samme kan gjelde kampen vår mot et av disse lagene? (Ja, jeg er en av disse kjipe som på forhånd kan si at jeg ikke kommer til å dra til "Albarus").

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stikker jeg nok heller og ser på damene :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man frykte at det samme kan gjelde kampen vår mot et av disse lagene? (Ja, jeg er en av disse kjipe som på forhånd kan si at jeg ikke kommer til å dra til "Albarus").

Vel, vår bortekamp i fjor mot Tirana ble vist, men det var jo CL-kvalifisering. Jeg tror at en grunn til at en EL-kvalifisering mellom et albansk og et hviterussisk lag ikke vises på satelitt-tv kan være at noen syns det allerede er en del fotball på TV. Nederland - Brasil er kanskje mer spennende enn KF Laçi og FC Dnepr Mogilev for flertallet av befolkning til og med i Albania og Hviterussland.

Dette kan være litt annerledes når vi kommer to-tre uker lengre fram, og det begynner å bli noen dager siden man har sett kamp nr 64 i vuvuzelamesterskapet i Sør-Afrika.

Treffen er iallefall velvillige til å vise kamper for oss som bare det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe nytt at mange tvselskaper dropper første runde av EL-kvalik uavhenging av VM eller ikke. Og det kommer som regel oftest i siste liten, så håpet er der. Fant en hviterussisk åpen kanal på tven min. Om de viser kampen har jeg ingen aning om. Time will show.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Europa League 2010-2011
  • Opprett ny...