Rich 599 Del Skrevet 18. Desember 2009 Del Skrevet 18. Desember 2009 Kan man håpe på at oppsettet blir klart i morgen, eller er det for mye forlangt. Nå vil det jo være slik at desto lenger tid det tar før den kommer lever man i håpet om at man faktisk gjør en god jobb med oppsettet bare for å bli forferdelig skuffet når man ser at det ikke stemmer. Dermed er det like greit å få det ut i morgen. Flybilletter til Tromsø må jo bestilles (snodig har ikke sett slum legge ut noe om fly i forbindelse med herrekampen der heller. Husk at den ikke vil bli flyttet til lørdag pga. E-cup. Er jo derfor jeg lever i håpet at man kunne fikse en dobbelkamp der oppe). Det kan du glemme. Fløya og TIL spiller ikke hjemme samme helg siden de har samme bane *kremt* Det var det jeg fikk opplyst tidliger ei høst. Begrunnelsen var at hvis TILs kamp flyttes til lørdag pga TV så må banen være ledig. Nå er det jo e-cup for oss torsdagen før så da er lørdag uansett utelukket. Men det kan jo bli Zebra-kamp på mandag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Hei. Vil bare informere om at en iCal-kalender for alle kamper for SFK og SFH ligger her. Den vil jevnlig bli oppdatert av meg selv personlig Hilsen Jan Fredrik. PS: Kun treningskamper og noen få seriekamper er hittil lagt inn, fint om dere melder fra om feil til meg Endret 4. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Hei. Vil bare informere om at en iCal-kalender for alle kamper for SFK og SFH ligger her. Den vil jevnlig bli oppdatert av meg selv personlig Hilsen Jan Fredrik. PS: Kun treningskamper og noen få seriekamper er hittil lagt inn, fint om dere melder fra om feil til meg Herlig Jan Fredrik! Kan jeg legge ut link fra stabak.no når du er ferdig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Hei. Vil bare informere om at en iCal-kalender for alle kamper for SFK og SFH ligger her. Den vil jevnlig bli oppdatert av meg selv personlig Hilsen Jan Fredrik. PS: Kun treningskamper og noen få seriekamper er hittil lagt inn, fint om dere melder fra om feil til meg Herlig Jan Fredrik! Kan jeg legge ut link fra stabak.no når du er ferdig? Selvfølgelig! Det blir nok imorgen ettermiddag/kveld. Husk å skrive at den jevnlig blir oppdatert Endret 4. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 5. Januar 2010 Del Skrevet 5. Januar 2010 Det kunne blitt mer oversiktlig om kvinne- og herrekampene var i forskjellige farger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2010 (endret) Det kunne blitt mer oversiktlig om kvinne- og herrekampene var i forskjellige farger. Takk for tilbakemelding. Da lager jeg heller to forskjellige kalendere. De kommer imorgen (Herrekalenderen blir den som jeg allerede har linket til, fjerner SFK derifra) Endret 5. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2010 (endret) Jeg får ikke endret forrige innlegg, så derfor blir det dobbelpost. Nå er jeg ferdig med kalenderne. Kalendere 2010: - iCal, Stabæk Fotball Herrer = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFH.ics - Utskriftsvennlig SFH + SFK - Utskriftsvennlig SFH-kalender - Utskriftsvennlig SFK-kalender Klikk for å få opp kalender, iCal må du dessverre kopiere lenke. Disse vil som sagt bli oppdatert så fort kampinformasjon endres. Det er mulig å trykke på "Oppdater" inne i iCal Utskriftsversjonene blir også oppdatert! Kom veldig gjerne med tilbakemeldinger Endret 6. Januar 2010 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Vet ikke helt hvilken tråd denne burde vært postet på, men da det er en slags terminliste før seriestart legger jeg den ved her: Aktivitetsliste SFK januar-april 2010. Treninger, kamper osv Aktivitetsplan jan-april pr 7 jan.doc Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Så flink du er blitt med vedlegg Thomas Du er den våte drømmen til Stabæk Supports IT-service. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Da er denne oppdatert: - iCal, Stabæk Fotball Kvinner = webcal://public.ical-mac.com/Stabak/calendars/SFK.ics Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Så flink du er blitt med vedlegg Thomas Du er den våte drømmen til Stabæk Supports IT-service. Hepp Hvis jeg kan fortsette å få så god hjelp i fremtiden, tror jeg ikke det finnes grenser for hva jeg skal kunne gjøre her på forumet i fremtiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Så flink du er blitt med vedlegg Thomas Du er den våte drømmen til Stabæk Supports IT-service. Hepp Hvis jeg kan fortsette å få så god hjelp i fremtiden, tror jeg ikke det finnes grenser for hva jeg skal kunne gjøre her på forumet i fremtiden Regner med at du oppdaterer ved evt. endringer. Selv kunne jeg godt tenkt meg innom for å se noen av disse "guttekampene." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Så flink du er blitt med vedlegg Thomas Du er den våte drømmen til Stabæk Supports IT-service. Hepp Hvis jeg kan fortsette å få så god hjelp i fremtiden, tror jeg ikke det finnes grenser for hva jeg skal kunne gjøre her på forumet i fremtiden Regner med at du oppdaterer ved evt. endringer. Selv kunne jeg godt tenkt meg innom for å se noen av disse "guttekampene." Klart jeg skal oppdatere. Jeg får meget detaljerte ukeplaner i tillegg, uke for uke. Så det skal nok la seg ordne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Februar 2010 Del Skrevet 4. Februar 2010 Ser at kampen mot Lillestrøm borte for herrene er flyttet til lørdag 10/4 17.00, mens kvinnene spiller borte mot Kolbotn 15.00. Noen muligheter for å få flyttet kvinnekampen enten til tidligere på dagen (13.00), eller til søndagen. Ser jo at Lillestrøms kvinnelag har hjemmekamp denne lørdagen, og antar at den vil bli flyttet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. Februar 2010 Del Skrevet 4. Februar 2010 er det nytt at det spilles lördag kl. 17.00? var det ikke kl. 16.00 eller 19.00? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Februar 2010 Del Skrevet 4. Februar 2010 er det nytt at det spilles lördag kl. 17.00? var det ikke kl. 16.00 eller 19.00? Kl. 17 er vel nytt. NRK pleide vel å ha enten 16 eller 20, mens TV2 vel hadde 19 på lørdager. Tror det fort kan variere litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Kvinnekampen mot Kolbotn blir flyttet, men pga. at det er TV-kamp, og blir dermed kun flyttet til 14. Det gjør det mulig å rekke både kvinne og herrekampen, selv om vi gjerne hadde hatt 30 minutter til å gå på. Røa 8. mai er også flyttet en time til kl. 14. Hvordan det blir med kampene hvor både kvinnene og herrene har hjemmekamp samme dag har det ennå ikke kommet noen info om. Ser gjerne at 2. påskedag kan bli bekreftet snarest mulig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Kvinnekampen mot Kolbotn blir flyttet, men pga. at det er TV-kamp, og blir dermed kun flyttet til 14. Det gjør det mulig å rekke både kvinne og herrekampen, selv om vi gjerne hadde hatt 30 minutter til å gå på. Da kan vi hvertfall ikke stå like lenge og synge etter kampen som i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Kvinnekampen mot Kolbotn blir flyttet, men pga. at det er TV-kamp, og blir dermed kun flyttet til 14. Det gjør det mulig å rekke både kvinne og herrekampen, selv om vi gjerne hadde hatt 30 minutter til å gå på. Da kan vi hvertfall ikke stå like lenge og synge etter kampen som i fjor Jepp, vi får ta det igjen ved en annen anledning. Regner med at jentene har forståelse for det. Tror det er akseptert blant dem at vi også ser herrefotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 17. April 2010 Del Skrevet 17. April 2010 Har jeg forstått det riktig at vi har hjemmekamp mot Fløya samme dag som vi spiller borte mot Viking? Det er isåfall jævlig uheldig og klønete for oss som skal til Stavanger ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Mai 2010 Del Skrevet 12. Mai 2010 Vålerenga sliter med det samme som oss angående kampkollisjoner, og manglende velvilje hos NFF til å flytte kamptidspunkt (selv om det er en avtale om det. Den skulle jeg gjerne ha sett med tanke på hvordan det virker som NFF overkjører denne). http://forum.klanen.no/showthread.php?t=23617 Positivt at det faktisk reageres. Det tyder på at det er en viss interesse for laget (selv om det strengt tatt kun var to som diskuterte dette). Nesten så jeg ønsker Enga opp, men så frykter jeg at det kan føre til at vi mister hegemoniet i Toppserien i hvertfall på tribunen, men kanskje kan skjerpet konkurranse føre til at flere folk dukker opp hos oss også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Kampen mot Amazon som skulle gått lørdag 12. juni er flyttet til tirsdag 15. juni kl. 18.00. Forøvrig et gunstig tidspunkt med tanke på VM hvor det er kamp 16.00 (Elfenbenskysten-Portugal) og 20.00 (Brasil-Nord Korea). Disse ser man selvsagt på Blaa før og etter jentenes kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Samuel Vimes 0 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 Kampen mot Amazon som skulle gått lørdag 12. juni er flyttet til tirsdag 15. juni kl. 18.00. Forøvrig et gunstig tidspunkt med tanke på VM hvor det er kamp 16.00 (Elfenbenskysten-Portugal) og 20.00 (Brasil-Nord Korea). Disse ser man selvsagt på Blaa før og etter jentenes kamp. Noen grunn til flyttinga? (Annet enn VM?) Trodde ikke det var mulig å få flytta en kamp til 4 dager før en landskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. Mai 2010 Del Skrevet 17. Mai 2010 Kampen mot Amazon som skulle gått lørdag 12. juni er flyttet til tirsdag 15. juni kl. 18.00. Forøvrig et gunstig tidspunkt med tanke på VM hvor det er kamp 16.00 (Elfenbenskysten-Portugal) og 20.00 (Brasil-Nord Korea). Disse ser man selvsagt på Blaa før og etter jentenes kamp. Noen grunn til flyttinga? (Annet enn VM?) Trodde ikke det var mulig å få flytta en kamp til 4 dager før en landskamp. Visstnok at det er Tyrvinglekene på Nadderud. Alternativet var viss å spille kampen 8. juni, som jo hadde vært ganske greit hvis det er fare for at cuprunden skulle bli flyttet til 6. juni (for da hadde ikke det gått heller). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå