Gå til innhold

Poll - trommer

Slum
 Del

Trommer i Stabæk Support  

204 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Stem i vei.

Resultatet av avstemningen vil ikke ha noen påvirkning i avgjørelsen om det skal innføres trommer i SS eller ikke. Vi bruker ikke tråden til debatt, da denne er kun for avstemning. Fortsett debatten i tråden "Mer liv fra $$".

For the record, jeg er veldig imot trommer.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stem i vei.

Resultatet av avstemningen vil ikke ha noen påvirkning i avgjørelsen om det skal innføres trommer i SS eller ikke. Vi bruker ikke tråden til debatt, da denne er kun for avstemning. Fortsett debatten i tråden "Mer liv fra $$".

Men debatt om pollen kan vel kjøres her?

Savnet sårt et slags "vet ikke"-standpunkt. At det midterste alternativet begynner med "Ja" gjorde at hvertfall jeg ikke kunne stemme på det. Dog er jeg ikke imot at vi kan vurdere det nøye (og forhåpentligvis kaste tromma) etter et par forsøk.

Edit: på den andre side er jo ikke denne pollen rådgivende engang, så det er kanskje ikke så nøye?

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stem i vei.

Men debatt om pollen kan vel kjøres her?

Savnet sårt et slags "vet ikke"-standpunkt. At det midterste alternativet begynner med "Ja" gjorde at hvertfall jeg ikke kunne stemme på det. Dog er jeg ikke imot at vi kan vurdere det nøye (og forhåpentligvis kaste tromma) etter et par forsøk.

Edit: på den andre side er jo ikke denne pollen rådgivende engang, så det er kanskje ikke så nøye?

Hva med å bare la være å stemme..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor inhabil denne pollen anklages for å være, kan man jo ikke komme unna at den faktisk gir en viss kompassretning...

Joda. Tar man med i betraktningen at et mindretall bruker forumet, et mindretall av dem igjen stemmer, og at det ikke er noe som taler for at mindretallet av mindretallet er representative for noen andre enn de som stemmer i en sånn poll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg, så er det ca4 jenter/kvinner/damer som har deltatt i debatten om mer liv fra $$ de utgjør da ca 5% av de som har deltatt og de har skrevet ca 10 av snart 400 innlegg eller ca 2,5% av inleggene. Hva er andelen kvinner på feltet?? ca 33%? Dette er en anledning for dem til å gi sin mening anonymt, uten at man må argumentere frem og tilbake, eller bli hengt ut for skrivefeil og andre baggateller.

Forøvrig savner jeg en større deltakelse fra jentene på forumet, om de ikke deltar så mye i evigvarende diskusjoner om nye spillere, så er det andre diskujoner de helt klart burde bidratt mere i. Ellers er holdningen dems, "Vi leser og følger med, men vi skriver ikke noe"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg har fått med meg, så er det ca4 jenter/kvinner/damer som har deltatt i debatten om mer liv fra $$ de utgjør da ca 5% av de som har deltatt og de har skrevet ca 10 av snart 400 innlegg eller ca 2,5% av inleggene. Hva er andelen kvinner på feltet?? ca 33%? Dette er en anledning for dem til å gi sin mening anonymt, uten at man må argumentere frem og tilbake, eller bli hengt ut for skrivefeil og andre baggateller.

Forøvrig savner jeg en større deltakelse fra jentene på forumet, om de ikke deltar så mye i evigvarende diskusjoner om nye spillere, så er det andre diskujoner de helt klart burde bidratt mere i. Ellers er holdningen dems, "Vi leser og følger med, men vi skriver ikke noe"

Ok Busk1, får vel skrive ett svar på innlegget ditt jeg da...

Tror at mye av grunnen til vi jenter/kvinner i $$ ikke skriver på forumet er at enten blir vi hengt ut, ellers så synes vi vel kanskje at mange av diskusjonene er totalt meningsløse!!!

Vi har vel feks alle alltid ment at trommer er for bønder, og nå skal plutselig vi begynne å diskutere om vi skal få oss ei tromme på feltet...

Dette blir bare feil feil feil!!!

Men for 90% av jentene i $$ er holdningen som du sier: Vi leser og følger med, men vi orker ikke bli dissa med for våre meninger, derfor gir vi faen i å skrive!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan tenkes at fler enn de som deltar aktivt på forumet (=skriver innlegg) stemmer på en poll som dette, kanskje fordi terskelen er noe lavere. Likevel er det langt igjen til at man kan si at det er noe representativitet i forhold til den totale medlemsmassen... Kanskje vi hadde nærmet oss en fornuftig avstemming om det hadde blitt benyttet samme system som for avstemming av ølkassa? Antar at det systemet innebærer en viss kontroll i forhold til dobbeltstemmer og faktisk medlemskap - det bør i alle fall ha det.

For ordens skyld.. Jeg tilhører de som leser langt, langt fler innlegg enn jeg skriver (og jeg er sterkt i mot trommebruk).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ta den litt lenger enn en viss kjernen kar tidligere i år:

Barn og kvinner har ikke noe på fotballkamp å gjøre.

haha

Self-righteous, self-centered, brain dead "blærete" Bærum's men and boys har ikke noe på en fotballkamp å gjøre - men jeg har faktisk møtt ganske mange av dem på Stabæk kamper!

hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess! La alle beslutninger tas i form av en poll som ikke omfatter SS-medlemmer engang.

Jeg lager en poll om det bør koste noe å være medlem i SS, og deretter lager jeg en poll om sesongkortet skal være gratis.

Demokrati ruler!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess! La alle beslutninger tas i form av en poll som ikke omfatter SS-medlemmer engang.

Jeg lager en poll om det bør koste noe å være medlem i SS, og deretter lager jeg en poll om sesongkortet skal være gratis.

Demokrati ruler!

Er det ikke mye smartere om det koster penger å IKKE være medlem i SS? Da ville vi fått inn masse penger!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demokrati ruler!

Eller er det fordi du ikke liker resultatet av hva medlemmene av dette forumet mener om trommer?

En avstemning her inne har selvsagt ingen binding, men det er jo ganske interessant å se at 10-15 sider med jevn debatt gir et så soleklart flertall mot å bruke trommer noen som helst gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter det er mest fordi mange tror en tromme ville blitt brukt i hver eneste sang.

Dette lukter vel debatt på årsmøtet lang vei?

Og der kan vi debattere like mye som her inne, men jeg tror uansett at så lenge forsangere, tifogruppa og sentrale personer er FOR å prøve tromme vil det bli utfallet uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter det er mest fordi mange tror en tromme ville blitt brukt i hver eneste sang.

Det har ikke falt deg inn at noen faktisk ikke liker lyden av en tromme?

Men, jeg satser på at akustikken i TA løser denne saken kjapt. Vi husker jo hvor slitsomt det var når Karanba var på besøk.. og de sto i andre enden av hallen.

(ja jeg vet de trommet masse og høyt, og vi skal visstnok tromme lite) :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Poll - trommer
  • Opprett ny...