Gå til innhold

Skal vi fortsette som før eller prøve noe nytt?  

132 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Jeg stemte på 2000 med den heftelse at alle i gjeldende husholdning må kjøpe samme kort til 2000 hver, inkludert hund, katt, ilder, hybelboer, hybelkanin, og eventuelle fremmedarbeidere de benytter seg av i løpet av sesongen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra alternativer, la meg si det først, men siste gikk rett hjem hos meg - ta litt av (over)lønna til Austbø og Høiland (over 2 mill - går bra med 1,5 i disse tider) og la oss skape fest hver eneste gang på Fornebu (om det ikke er det fra før, så blir det herved garantert). Og jeg tror jeg jammen hadde fått med fatter'n også - tilhengeren av at man skal få tilbake penga om matchen går dårlig. Pors Grenland delte ut garanti for å spise gratis på et burgersted hvis det ikke ble tre poeng, for alle som hadde kjøpt billett og med Pors-tilknytning. Det ble naturligvis årsbeste - både på banen og tribunen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra alternativer, la meg si det først, men siste gikk rett hjem hos meg - ta litt av (over)lønna til Austbø og Høiland (over 2 mill - går bra med 1,5 i disse tider) og la oss skape fest hver eneste gang på Fornebu (om det ikke er det fra før, så blir det herved garantert). Og jeg tror jeg jammen hadde fått med fatter'n også - tilhengeren av at man skal få tilbake penga om matchen går dårlig. Pors Grenland delte ut garanti for å spise gratis på et burgersted hvis det ikke ble tre poeng, for alle som hadde kjøpt billett og med Pors-tilknytning. Det ble naturligvis årsbeste - både på banen og tribunen...

Denne tror jeg vi sikkert kunne fyra noen i markedsavdelingen med, helt seriøst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal gi sesongkort til de trengende, så de har ett sted å varme seg. De vil helt sikkert være i ekstase over å komme inn ett sted og stemningen vil bli elektrisk. Hadde tenkt til å skrive at stemningen blir til å ta og føle på, men det er jo G4S sin jobb....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tror jeg vi sikkert kunne fyra noen i markedsavdelingen med, helt seriøst...

3 poeng eller penga tilbake = Full hangar?

Kanskje vi skulle prøvd med et dyrere sesongkort, men penga tilbake hvis vi ikke tar medalje :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fenomenal poll! Og mens vi er inne på ting vi ikke kan avgjøre eller påvirke, Hva med en poll om hva prisen bør være på øl i dagligvarehandelen? Eller om vi vil ha flere skyfrie dager i Bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Spørreundersøkelse: Poll - sesongkort
  • Opprett ny...