fredrik staubo 2 Del Skrevet 10. Februar 2004 Del Skrevet 10. Februar 2004 Hvordan kan jeg på min egen hjemmeside skaffe et slikt forum som dette? koster det penger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2004 Del Skrevet 10. Februar 2004 Det finnes flere løsninger for forum databaser. Hvis du har egen web server er dette mulig ved f.eks å laste ned hele oppsettet fra f.eks. phpBB Hvis du ikke har egen web server koster det faktisk ganske mye penger hvis du skal ha dette som et lite hobby-prosjekt på web siden din. De færreste firmaer som gir deg 10-20mb lagringsplass i en standardpakke støtter dette - tror faktisk ikke jeg vet om noen. Dette betyr at du antagelig må over på prof web hosting for å få mulighet til bruk av forum. Men har du bredbånd, en aldri så liten ekstra pc liggende og masse tid skal det ikke så veldig mye til før du kan sette opp din egen web server og har ditt eget forum liggende uten at det koster deg noe. Lykke til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 11. Februar 2004 Del Skrevet 11. Februar 2004 takker! dette skal gå bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg