Nye Stabaek.no
Brukerevaluering av gamle Stabaek.no
54 stemmer
-
1. Unwanted workload, reduksjon av usikkerhet, sammenslåing av data
-
Stabaek.no gir et overveldende antall alternativer på forsiden, og jeg sliter med å finne fram til det jeg leter etter.8
-
Stabaek.no har et stort antall alternativer på forsiden, men jeg trenger det for å finne fram til det jeg er ute etter.8
-
Stabaek.no gir en passe mengde alternativer på forsiden, og jeg finner stort sett fram med de alternativene som finnes.20
-
Stabaek.no har for få alternativer på forsiden, og jeg finner ikke alltid det jeg leter etter.4
-
Jeg føler det kommer klart fram hva som er hva, og hvor lenker leder hen.16
-
Jeg opplever forsiden som rotete og jeg vet ikke hvor jeg skal klikke for å finne det jeg leter etter.10
-
Jeg synes mange lenker leder samme sted, eller at samme sak blir gjentatt flere steder på siden.6
-
Jeg synes sidestrukturen (nyheter, innhold,) kunne vært delt inn i flere kategorier.6
-
Jeg synes sidestrukturen (nyheter, innhold,) bør forenkles ned til enda færre kategorier.11
-
-
2. Språkbruk, grafikk, bilder
-
Jeg synes språket på Stabaek.no (artikler, skjemaer, innhold, mail) er godt og fritt for misforståelser.26
-
Jeg mener det er et forbedringspotensiale for profesjonaliteten enkelte steder. (Skrivefeil, tekstformatering, formulering av budskap)14
-
Jeg synes artiklene og innholdssidene har gode og illustrerende bilder.10
-
Jeg mener Stabaek.no kan bli bedre på å ha oppdatert og bedre billedbruk i artikler.16
-
Jeg ønsker meg en fungerende gallerifunksjon der supporterne kan sende inn bilder fra kamper og turer. (Til nå har vi 3-4 spredt organiserte sider)25
-
Jeg mener hovedmenyen er kjedelig og uinspirerende, og jeg bruker unødvendig tid på å lese meg ned til det jeg er ute etter. (Jeg ønsker meg en mer grafisk innbydende meny)12
-
Jeg mener hovedmenyen er kjedelig og uinspirerende, men føler den må være slik for å ta hånd om alternativene vi har.3
-
Jeg mener hovedmenyen er fin som den er.17
-
Jeg synes vi har unødvendig mange moduler på Stabaek.no og ønsker å ha det så rent som mulig.10
-
Jeg synes det er ok å reklamere for Blaa/medlemskort 2010, men vi bør fjerne resten.4
-
Jeg mener vi har plass til å bruke mer bannere, for eksempel for turer og relaterte arrangementer.12
-
-
3. Header, kommentarfelt, andre issues
-
Jeg synes det har fungert bra de gangene vi har brukt headeren på Stabaek.no til å reklamere for kamper og turer.32
-
Jeg ønsker meg en konstant header som ikke forandrer seg.5
-
Jeg ønsker meg et kommentarfelt under artiklene som skrives.11
-
Jeg synes det holder med forumet, vi trenger ikke kommentarfelt.29
-
Jeg mener Stabaek.no er klar for en strukturell og designmessig oppgradering.24
-
Jeg liker sidene slik de er nå. (Bare uten sikkerhetsrisiko)12
-
Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer
- Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
Nye Stabaek.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå