stabakpettersen 212 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Kommer det ett sammendrag fra kampen på stabækTV, med intervjuer o.l. ??? ligger iallefall et lite referat ute på budstikka-nett. (PS: hvem i all verden er de to vanvittige typene i videovinduet under?? har ikke helt oversikt virker det som...) http://www.budstikka.no/sec_sport/article281046.ece Ligger referat med høydepunkter på www.tv2sporten.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marthe91 63 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Syns det er noe som mangler når ikke Berglund er på Stabæk lengere .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Endret 22. Januar 2010 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Som tidligere knuser vi motstandere på slutten, men likte ikke helt hvor godt de hang med i første omgang. Positivt fremover, men litt bekymringsfull bakover. Gromstad er ikke alltid raskt nok opp i presset, og Onstad sto ikke frem som noen forsvarsklippe selv om han gjorde en ok jobb. Det at Palmason spiller midtstopper 50 minutter viser vel det vi visste på forhånd. Vi er tynne bakover. Det er heldigvis lenge til seriestart. Fremover var Diogo en stor overasskelse. Banens beste i andre omgang, og om han fortsetter slik bør han være en sikker signering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Diogo, Henning, Hoff, Daniel og Veigar leverte en særdeles god match i dag. Mix gjorde seg heller ikke bort. Skjelvik viser gode takter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Diogo, Henning, Hoff, Daniel og Veigar leverte en særdeles god match i dag. Mix gjorde seg heller ikke bort. Skjelvik viser gode takter. Veldig enig. Hvis Anderson får sving på sakene så kan han og Diogo bli meget bevegelige på kantene. Savnet Farnerud litt på midten. Men vi er så tynne bakover at her må det snart dukke opp noen nye fjes. Kanskje Palmi må omskoleres? (Fatter bare ikke at Rogne valgte en benk i Skottland fremfor en fast plass i tippeligaen.....). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Syns det er noe som mangler når ikke Berglund er på Stabæk lengere .. En ekstremt lite treffsikker og fantastisk lite effektiv spiss mener du? ........synd Kim Holmen signerte for kongsvinger. Endret 22. Januar 2010 av lefsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Diogo var god! Blir spennede fremover. ingen tvil om det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Syns det er noe som mangler når ikke Berglund er på Stabæk lengere .. En ekstremt lite treffsikker og fantastisk lite effektiv spiss mener du? ........synd Kim Holmen signerte for kongsvinger. Tja vi har Hoff da. Han traff vel ikke på alt han prøvde på i dag, kan bli en god erstatter for Berglund. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Diogo, Henning, Hoff, Daniel og Veigar leverte en særdeles god match i dag. Mix gjorde seg heller ikke bort. Skjelvik viser gode takter. Veigar har vel enda litt å gå på, ikke samme aksjonsradie på ham nå som det var i velmaktsdagene. Gi ham så mye spilletid frem til seriestart så er vel mye gjort. Synes Vegar var flott idag, angrepsvillig og sunn mengde med selvtillit. Gromstad viste vel også at savnet etter Rogne ikke blir så stort. Synes også Thømt-Jensen var spennende, ja han spilte kanskje for fremtiden sin, men en venstrebent back som også kan spille stopper hadde ikke drept noen... Endret 22. Januar 2010 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Kommer det ett sammendrag fra kampen på stabækTV, med intervjuer o.l. ??? ligger iallefall et lite referat ute på budstikka-nett. (PS: hvem i all verden er de to vanvittige typene i videovinduet under?? har ikke helt oversikt virker det som...) http://www.budstikka.no/sec_sport/article281046.ece Morsomme typer! Gøy å høre på gammlinger snakke ball, håper det blir fast:) Spilte Veigar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Kommer det ett sammendrag fra kampen på stabækTV, med intervjuer o.l. ??? ligger iallefall et lite referat ute på budstikka-nett. (PS: hvem i all verden er de to vanvittige typene i videovinduet under?? har ikke helt oversikt virker det som...) http://www.budstikka...ticle281046.ece Morsomme typer! Gøy å høre på gammlinger snakke ball, håper det blir fast:) Spilte Veigar? Han var på banen, og spilte bra. Virket litt stillestående og tung, men regner med at det kommer seg innen seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 22. Januar 2010 (endret) Morsomt å se Diogo vise seg frem i dag. Så lenge han holdt seg til høyrekanten, vel og merke... Et par fine detaljer og fine innlegg... Bak derimot.... hmmmm Der ble jeg vel ikke beroliget.... men det var jo bare første kampen.... kan være mye som kommer på plass med bedre kommunikasjon Endret 22. Januar 2010 av Kane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Det er godt å komme i gang. Ballen går til tider fort hvilket er bra. Tydelig at det er tydelig i sesongen men med et par forsterkninger så kan dette bli ganske så bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Hva var greia med de svarte sokkene idag? Forandringer i draktsettet eller bare de blå på vask? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Syns det er noe som mangler når ikke Berglund er på Stabæk lengere .. Ja vi scorer mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 22. Januar 2010 Del Skrevet 22. Januar 2010 Syntes diogo gjorde en god jobb i dag, pasningsikker, god spillforståelse, bra teknikk, mens plasseringen hans var mindre god.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. Januar 2010 Del Skrevet 23. Januar 2010 Likte "Lisandro Lopez" skjegget til Hoff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marthe91 63 Del Skrevet 23. Januar 2010 Del Skrevet 23. Januar 2010 Berglund har da ikke vært så ubrukelig for oss..Scort et par viktige mål trossalt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 23. Januar 2010 Del Skrevet 23. Januar 2010 Syntes diogo gjorde en god jobb i dag, pasningsikker, god spillforståelse, bra teknikk, mens plasseringen hans var mindre god.. Noen som vet om han får kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 23. Januar 2010 Del Skrevet 23. Januar 2010 Berglund har da ikke vært så ubrukelig for oss..Scort et par viktige mål trossalt! Tar du alle 100% sjansene han hadde med i beregningene er ikke akkurat "et par viktige mål" spesielt tilfredsstillende til spiss å være. Kan minne litt om effektiviteten til Berbatov, en sykt kul spillertype, men scorer ikke mål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 23. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2010 (endret) Det var godt å være tilbake på kamp i går, og innse hvilke fantastiske fasiliteter vi har fått oss. Vi sitter inne, gutta spiller under perfekte forhold, så langt fra Nordre Åsen som det kan bli. Jeg synes det var mye positivt i går, ikke minst offensivt. Janne har sagt at det defensive prioriteres på trening om dagen, og sett i lys av det var det offensive veldig positivt. Jeg har en følelse av at vi kommer til å skape mye sjanser, og score mange mål, den kommende sesongen. Det gjelder med andre ord å tette igjen bakover. Akkurat forsvaret var ikke spesielt betryggende i går, men vi stilte med en kliss ny firer bak, og da kan en ikke forvente allverden. Av spillere så synes jeg Henning var solid, som vanlig. Ved siden av seg har han en spiller jeg har stor tro på; Det virker som Mix kommer til å ta nye steg fra fjoråret. Jeg synes Mix gjennomfører solid, og viser prov på kreativitet, god spilleforståelse, og bra avslutningsegenskaper. Ingen døgnflue, denne Mix. Sentralt er vi veldig god besatt nå, med tanke på Pontus sitt landslagsopphold, og Palmis forsvarsvikariat. I tillegg til unge Hedenstad da, selvsagt. Hedenstad leverer også solid, nær sagt som vanlig. Har vi noen gang hatt en bedre ung spiller, enn Hedenstad? Jeg kommer ikke på noen. Mix og Hedenstad sentralt i 2011? Hoff leverer en ok match, mens Johan var ganske usynlig. Brassen gjorde sakene sine bra, han var bevegelig og viste prov på fart og teknikk, og relativt bra spilleforståelse. Plasseringsevnen kommer på sikt, men jeg tror neppe han evt. vil bruke like lang tid som Alan på å komme inn i det. Jeg ser ingen grunn til at dette ikke skal være den flankespilleren vi trenger, men det trengs kanskje flere treninger, og kamper mot bedre motstand for å få den riktige bekreftelsen. Daniel og Veigar - tja, samarbeidet kommer til å bli bra. Jeg tror ikke det bli like markant som før, ikke fordi de ikke kan, men fordi vi spiller på flere strenger, og resepten deres er relativt godt kjent. Veigar har ikke mistet blikket eller touchen, men han har nok litt å gå på toppformen. Daniel virker på hugget. Utover det, så synes jeg innhoppet til Skjelvik var positivt. Han hadde en del bra innvolveringer, og timingen hans var bedre enn hva jeg så i fjor. Benjaminsen hadde en fin pasning til Hoff assist på Henning sitt første, og ellers gjorde han ingen feil. Alt i alt var det mye positivt, spesielt til å være sent januar. Moss var relativt bra, og gav oss motstand stort sett frem til siste kvarteret. SB Endret 23. Januar 2010 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 23. Januar 2010 Del Skrevet 23. Januar 2010 Deilig å være i gang igjen. Vi har vel gjort en bedre jobb på tribunen før, men det blir nok annerledes om en ukes tid, tenker jeg. Synes kampen var helt grei til å være en treningskamp på et såpass tidlig tidspunkt. Gøy å se pallskog-kombinasjonen så kjapt, og jeg er ikke engstelig for at det skal skapes prestasjonspress rundt disse to. De verste presset legger de nok på seg selv. Savner helt klart noen forsvarsspillere, men det jobbes jo med det, og det er fortsatt lenge til seriestart. Håper Diogo blir. Litt bekymret over at Benjaminsen spilte med drakt nummer 6. Håper ikke dette betyr at det er slutt for Tom. Regner med vi hadde hørt noe om det var tilfellet, så vi får fortsette å krysse fingrene (i den grad det gjør noe fra eller til). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Diogo, Henning, Hoff, Daniel og Veigar leverte en særdeles god match i dag. Mix gjorde seg heller ikke bort. Skjelvik viser gode takter. Gromstad viste vel også at savnet etter Rogne ikke blir så stort. du og jeg kan ikke ha sett samme kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 TMG gjorde vel ingen dårlig kamp.... Jeg har ikke fulgt med på junior-lag, men det virker som en offensiv stoppertype som heller går frem og bryter ballbanen før den kommer frem til motstander istedenfor å takle i duell. Noen ganger misser man her, og da er man veldig avhengig av sikring fra andre forsvarsspillere. DER manglet det vel litt, men det kan jo være mangel på kommunikasjon mellom forsvaret, og forståelsen mellom KFO og TMG.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 TMG gjorde vel ingen dårlig kamp.... Jeg har ikke fulgt med på junior-lag, men det virker som en offensiv stoppertype som heller går frem og bryter ballbanen før den kommer frem til motstander istedenfor å takle i duell. Noen ganger misser man her, og da er man veldig avhengig av sikring fra andre forsvarsspillere. DER manglet det vel litt, men det kan jo være mangel på kommunikasjon mellom forsvaret, og forståelsen mellom KFO og TMG.... personlig syntes jeg han var svak i duellene, ikke spesiellt posisjonsterk og ikke overdrevent god med ballen i beina heller.. Men det kan skyldes som du sier at forsvaret ikke er satt helt enda.. Men at han beviste at vi ikke kommer til å savne Rogne, det syntes jeg er direkte feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 TMG gjorde vel ingen dårlig kamp.... Jeg har ikke fulgt med på junior-lag, men det virker som en offensiv stoppertype som heller går frem og bryter ballbanen før den kommer frem til motstander istedenfor å takle i duell. Noen ganger misser man her, og da er man veldig avhengig av sikring fra andre forsvarsspillere. DER manglet det vel litt, men det kan jo være mangel på kommunikasjon mellom forsvaret, og forståelsen mellom KFO og TMG.... personlig syntes jeg han var svak i duellene, ikke spesiellt posisjonsterk og ikke overdrevent god med ballen i beina heller.. Men det kan skyldes som du sier at forsvaret ikke er satt helt enda.. Men at han beviste at vi ikke kommer til å savne Rogne, det syntes jeg er direkte feil Nå er det vel strengt tatt fjerdevalget på stopperplass vi snakker om. Bak MMS, JIH og KFO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 TMG gjorde vel ingen dårlig kamp.... Jeg har ikke fulgt med på junior-lag, men det virker som en offensiv stoppertype som heller går frem og bryter ballbanen før den kommer frem til motstander istedenfor å takle i duell. Noen ganger misser man her, og da er man veldig avhengig av sikring fra andre forsvarsspillere. DER manglet det vel litt, men det kan jo være mangel på kommunikasjon mellom forsvaret, og forståelsen mellom KFO og TMG.... personlig syntes jeg han var svak i duellene, ikke spesiellt posisjonsterk og ikke overdrevent god med ballen i beina heller.. Men det kan skyldes som du sier at forsvaret ikke er satt helt enda.. Men at han beviste at vi ikke kommer til å savne Rogne, det syntes jeg er direkte feil Enig. Og selvfølgelig kommer vi til å savne Rogne. Men TMG var da vel så god i denne førsteomgangen som Onstad? Henning og Mix bra sammen på midten, mens Daniel og Veigar dabbet av en del utover i kampen etter gåsehudstart. Hoff begynte svakt men ble sterkere og bedre og bedre og utover i kampen inntil helfrisk. Superjon feilfri. Resten pari. Noen som har karakterboken klar og tilgjengelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Hedenstad var best bak der, i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Hedenstad var best bak der, i mine øyne. Uten tvil. Han har jo blitt en av våre mest stabile. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå