Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For de som ville se Aase fra start. Det skjer ikke, for han er på La Manga med G19-landslaget. Det samme er Skjelvik.

Da blir det vel Nannskog-Gunnarson i 60min, og kanskje Anderson-Tømmernes eller Palmasson-Tømmernes i de siste 30min?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde vært helt enig med deg, om formålet med treningskampen ene og alene er å teste Diogo. Jeg mistenker dog at dette ikke er tilfellet.

Forklar!

Det er vel avtalt at det ikke er innbyttebegrensninger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mål Halmstad 0 - 1 Emil Salomonsson. Det starter med at Gromstad lager frispark på Halmstads venstreving. Frisparket tas kjapt inn i feltet og Joe Sise header ned til Salomonsson som er helt alene.

Spille minutt 16.

Mål Stabæk 1 - 1 Eirik Olafur Eiriksson. Frisparket fra vel 20 meter tas av Eiriksson. Skudder er ikka altfor hardt, og går via et Halmstad-bein. Utagbart for keeper Malmkvist.

Spille minutt 24.

Mål Stabæk 2 - 1 Tor-Marius Gromstad. Gunnarsson slår corneren rett på nærmeste stolpe. Der står Gromstad og stusser ballen så pass godt av den seiler over alle og detter ned like innenfor lengste stolpe.

Spille minutt 33.

Mål Halmstad 2 - 2 Joe Sise. Skyter fra 17 meter. Ballen går i bue over Iven Austbø.

Spille minutt 50.

Mål Stabæk 3 - 2 Pálmi Rafn Pálmason. Diogo slår et perfekt innleggg som skalles like perfekt inn av Pálmason.

Spille minutt 57.

Stabæk fortsetter å dominere. Selv med ti mann.

SLUTT.

602 tilskuere fikk se hjemmelaget ta en helt forjent seier her på Fornebu.

Endret av Daigo nr 10
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mål Halmstad 0 - 1 Emil Salomonsson. Det starter med at Gromstad lager frispark på Halmstads venstreving. Frisparket tas kjapt inn i feltet og Joe Sise header ned til Salomonsson som er helt alene.

Spille minutt 16.

Mål Stabæk 1 - 1 Eirik Olafur Eiriksson. Frisparket fra vel 20 meter tas av Eiriksson. Skudder er ikka altfor hardt, og går via et Halmstad-bein. Utagbart for keeper Malmkvist.

Spille minutt 24.

Eirik Olafur Eiriksson? Det skal da være Bjarni.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fremdeles slik at man må sone i serien for røde kort i sesongoppkjøringen? Eller var det bare direkte røde?

Såvidt meg bekjennt er det bare for direkte røde man må sone, til Øvrebøs forsvar var det to korrekte gule kort - desverre. Begge var forøvrig totalt unødvendige forseelser av VPG.

Jeg likte veldig godt det jeg så av Bjarni, tror JJ likte det også siden han ville fortsette å prøve Mix i den rollen. Diogo var også fin, men en dårlig straffe. Men for all del; signerer man disse og en stopper til ser dette meget bra ut for sesongen 10...

Ps: Hvorfro var ikke Nanne med? Var det avtalt at han skulle ha fri?

Endret av MSL
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fremdeles slik at man må sone i serien for røde kort i sesongoppkjøringen? Eller var det bare direkte røde?

Rødt kort i privatkamp/treningskamp: Dersom en spiller blir utvist i treningskamp og får to eller flere kampers karantene skal straffen sones i de førstkommende obligatoriske kampene for det lag spilleren ble utvist for.

eneste jeg kunne finne på kort varsel :P

er med andre ord ikke helt sikker.

Endret av magnlu
Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom nettopp fra kampen nå, og synes bjarni eriksson virket bra. veldig mye involvert, ble med opp endel. merker hvor viktig det er med en venstrebent back! jeg håper på han. diogo var også veldig frisk, men ble til tider vel hissig på grøten og tulla bort noen baller. hadde tilogmed nok selvtillit til å ta straffen vår, som han satte svakt "rett på" keeper.

artig match, jeg synes det svinger bra av angrepet vårt. litt rusk bakover, men ikke altfor gærnt. morten og tor marius gjør en god jobb synes jeg, vegar overbeviser igjen, og mix funker faktisk helt fint på venstreback i andre omgang. Iven sliter med utspill, og det er sykt irriterende å se på. Henning jobber bra som alltid, farnerud var litt opp og ned (men mest opp, du ser han er klassespiller selv når han ikke er på topp). Palmi scorer et fint mål, og er ellers ganske god. Veigar blir jævlig fort furten og setter hoftegrepet i dag. Har et par kanonskudd og noen fikserier, men er ikke veldig bra. Forbanna unødvendige kort! Hoff kommer inn og har vel et ok skudd på mål og noen gode pasninger. Tømmernes virker helt totalt naken, sliter med både touch og løp. Når han i tillegg ser ut til å ha altfor stor shorts og drakt blir det hele bare leit... Andersson er litt opp og ned, viser nopen gode løp og har et skudd (alla det mot odd) som stryker krysstanga. Var det fler da?

Bra trykk de gangene stabæk support dro på, selv med ikke altfor mye folk.

dette blir det bra år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Halmstad
  • Opprett ny...