fredrik staubo 2 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 Hvis det er sant at vi skal være med i denne nordiske ligaen,når starter den og når trekkes grupper?? Kjempe fett det her ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 hva er dette for noe da... det er jo ikke lagene fra i år som er kal... det står det ganske klart i vg.. Hadde årets serie dannet grunnlaget for den norske representasjonen i ligaen hadde Rosenborg, Bodø/Glimt , Stabæk og Odd Grenland blitt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 16. Februar 2004 Del Skrevet 16. Februar 2004 tja, høres ut som om det kunne være en ekstra motivasjon til våre gutter... i alle fall, jeg gleder meg til denne royal ligaen! hihi, kanskje vi spiller virkelig mot örgryte...gleder meg til det og gleder meg til å se tryggvi igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. Februar 2004 Del Skrevet 17. Februar 2004 jeg tror uefa cup er nok motivasjon jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Februar 2004 Del Skrevet 17. Februar 2004 hm, hvis man bare klarer to runder er det jo ikke så en stor motivasjon...kanskje guttene trenger litt mer etter sesongen? det er en svært lang tid fra november til april... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 19. Februar 2004 Del Skrevet 19. Februar 2004 Trodde Stabæk Support var imot dette jeg? http://www.stabaek.no/nyhetsarkiv2001.lass...D=35410&-search Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Februar 2004 Del Skrevet 19. Februar 2004 Men dette er snakk om en Skandinavisk Liga, ikke en Nordisk Liga som du refererer til. Det er nemlig to svært forskjellige saker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. Februar 2004 Del Skrevet 19. Februar 2004 En Nordisk liga blir vel mer utgifter enm inntekter for Stabæk? Bane leie,lyskastere,varmekabler koster vel flesk og etter hva jeg forstår er det ikke store summene man får hvis man da ikke havner i toppen av ligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Februar 2004 Del Skrevet 19. Februar 2004 nå må man ikke blande kortene: Iskremligaen kommer i TILLEGG til den hjemlige serien Den skandinaviske liagen var ment og komme ISTEDET for Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 20. Februar 2004 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2004 (endret) Den skandinaviske liagen var ment og komme ISTEDET for [den hjemlige serien] Noe slikt har da aldri Rosenborg gått inn for. Endret 20. Februar 2004 av Pi_Meson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Februar 2004 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2004 (endret) Hvem bryr seg om Rosenborg? Endret 20. Februar 2004 av atleten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 kom meg i forkjøpet der gitt.. hva bartekompaniet vil og ikke vil er for meg helt ubetydelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 Jepp. Det gjelder å være kjapp på avtrekkern når pi_meson er logget på. Bedre lykke neste gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 det blir garantert ikke fler utgifter enn inntekter! tenk på publikummstallene,sponsorene og bare å være med i turneringen gir oss 2 mill!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 ...problemet ligger i at vi må klare en 4de plass. Det makter vi ikke med dagens mannskap, vi kommer til å at våre vanlige 4 poeng mot Rosenborg og så taper vi mot Sogndal & co... svarte#%#¤ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pi_Meson 0 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 Grunnen til at jeg trakk inn Rosenborg var selvfølgelig at artikkelen fra stabaek.no som jeg lenket til over her kritiserte Rosenborg for å støtte planene om en slik turnering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Februar 2004 Del Skrevet 20. Februar 2004 Men var det ikke da snakk om at RBK, (som fortsatt skulle spille i Tippeligaen), ville prioritere ned den norske serien og heller satse mest på Nordisk Liga? Egentlig greit for meg, kanskje det er det som skal til for at Stabæk skal vinne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg