sexxes 3 618 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Takk Haze. Serie og cup blandet er som pølse i vaffel med syltetøy og sennep. 10 målscorere på 6 kamper i serien er imponerende. Ja det er forsåvidt 7 målscorere i én cupkamp vi vant 10-0 også... Woods later til å være årets store signering. Jeg vil nå fortsatt ta det sammen, men er enig i å ha det hver for seg også (orket bare det i natt). Ellers noterer jeg en oppsiktsvekkende god tone mellom Alzheimer og Haze her nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Mai 2010 Del Skrevet 9. Mai 2010 Woods later til å være årets store signering. Du er ikke helt alene om det synspunktet. Jeg så kampen i reprise på sumo, og kommentatorene sa at Woods må være toppseriens suverent beste spiller. Spesielt 2-0 målet hennes er det enormt høy klasse over. Ikke bare ser hun at keeper er langt ute, og legger en hard lobb som har fem centimeter klarering til tverrliggeren. Hun har faktisk ryggen mot mål et halvt sekund før hun skyter - snakk om å orientere seg kjapt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. Mai 2010 Del Skrevet 10. Mai 2010 2. laget, etter 4. serierunde: Super Mario 13 Saba Bandad Soofi 9 Martine Reina 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Jeanette A Johnsen 2 Mia Berdal 1 Sofie Dale 1 Sara Zai Munkvold 1 Ina Skaug 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 16. Mai 2010 Del Skrevet 16. Mai 2010 A-laget, serie, 7. runde: Lise Klaveness 7 Lisa-Marie Woods 5 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Mai 2010 Del Skrevet 18. Mai 2010 2. laget, etter 5. serierunde: Super Mario 15 Saba Bandad Soofi 10 Martine Reina 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Mia Berdal 1 Sofie Dale 1 Ina Skaug 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 A-laget, serie, 8. runde: Lise Klaveness 8 Lisa-Marie Woods 6 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 Det skal nevnes at flere medier utroper Solveig Gulbrandsen som målscorer av 2-0 målet i dag. Vi som var der drister oss til påstanden om at det var Lisa-Marie som scoret. I Solveigs del av verden var klokken ca 04.21 da målet ble satt inn, så det er vel heller tvilsomt om hun var våken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 24. Mai 2010 (endret) A-laget, serie, 8. runde: Lise Klaveness 8 Lisa-Marie Woods 5 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 I følge TV2 tekst-TV scoret Solveig Gulbrandsen Stabæks andre mål. Regner med at de fleste andre mener at så ikke var tilfelle. Endret 24. Mai 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 A-laget, serie, 8. runde: Lise Klaveness 8 Lisa-Marie Woods 5 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 I følge TV2 tekst-TV scoret Solveig Gulbrandsen Stabæks andre mål. Regner med at de fleste andre mener at så ikke var tilfelle. Her er vi visst ikke helt enige. VG sier Lisa-Marie scoret 2-0, og det stemmer egentlig med det mine øyne fortalte meg på kampen. Har du noen kilder på at det var Ina som sto bak 2-0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 A-laget, serie, 8. runde: Lise Klaveness 8 Lisa-Marie Woods 5 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 I følge TV2 tekst-TV scoret Solveig Gulbrandsen Stabæks andre mål. Regner med at de fleste andre mener at så ikke var tilfelle. Her er vi visst ikke helt enige. VG sier Lisa-Marie scoret 2-0, og det stemmer egentlig med det mine øyne fortalte meg på kampen. Har du noen kilder på at det var Ina som sto bak 2-0? Sikreste kilden er vel stabak.no og intervjuet med Lisa-Marie hvor hun selv sier at ballen var innom Ina Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Mai 2010 Del Skrevet 24. Mai 2010 A-laget, serie, 8. runde: Lise Klaveness 8 Lisa-Marie Woods 5 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 I følge TV2 tekst-TV scoret Solveig Gulbrandsen Stabæks andre mål. Regner med at de fleste andre mener at så ikke var tilfelle. Her er vi visst ikke helt enige. VG sier Lisa-Marie scoret 2-0, og det stemmer egentlig med det mine øyne fortalte meg på kampen. Har du noen kilder på at det var Ina som sto bak 2-0? Sikreste kilden er vel stabak.no og intervjuet med Lisa-Marie hvor hun selv sier at ballen var innom Ina Mang en god diskusjon har blitt ødelagt av fakta; også denne. Jeg legger meg flat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Vi feiret Woods Kamprapporten sier Ina TV bildene (slik jeg ser det) viser Woods. Kan ja vært borti Ina uten at det kom frem av bildene, men det er ihertfall Woods som skyter. Dette er en oppgave for SEXXES. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mai 2010 Del Skrevet 25. Mai 2010 Vi feiret Woods Kamprapporten sier Ina TV bildene (slik jeg ser det) viser Woods. Kan ja vært borti Ina uten at det kom frem av bildene, men det er ihertfall Woods som skyter. Dette er en oppgave for SEXXES. Man ser da ganske tydelig av reprisen (den siste, hvor man ser ryggen på woods) på tv2sumo at ballen styres inn av Skaug (med omtrent kneet). Jeg er ikke sikker på at den går inn uten styringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 26. Mai 2010 Del Skrevet 26. Mai 2010 2. laget, etter 6. serierunde: Super Mario 17 Saba Bandad Soofi 12 Martine Reina 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Mia Berdal Jahr 2 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Sofie Dale 1 Line Hauge 1 Line Holter 1 Ina Skaug 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mai 2010 Del Skrevet 26. Mai 2010 Vi feiret Woods Kamprapporten sier Ina TV bildene (slik jeg ser det) viser Woods. Kan ja vært borti Ina uten at det kom frem av bildene, men det er ihertfall Woods som skyter. Dette er en oppgave for SEXXES. Man ser da ganske tydelig av reprisen (den siste, hvor man ser ryggen på woods) på tv2sumo at ballen styres inn av Skaug (med omtrent kneet). Jeg er ikke sikker på at den går inn uten styringen. Målet er kreditert Ina. Både Ina og Woods er usikre på hvem sitt mål det egentlig var. Det er uansett av kun av akademisk betydning så lenge det står Ina Skaug i kamprapporten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 29. Mai 2010 (endret) A-laget, serie, 9 runder Lise Klaveness 9 Lisa-Marie Woods 7 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 2 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 Finnes det noen pålitelig kilde å sammenligne med angående toppscoreren for hele toppserien? Endret 29. Mai 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 29. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 29. Mai 2010 (endret) Jeg vet ikke om noen, så jeg lagde min egen (basert på mine wikipedia-referater fra kampene): 9 mål: Lise Klaveness, Stabæk (1 straffe) 7 mål: Tina Algrøy, Arna-Bjørnar Emilie Haavi, Røa Lisa Marie Woods, Stabæk 6 mål: Cathrine Dekkerhus, LSK 5 mål Cathrine Dyngvold, Klepp Kristin Lie, Trondheims-Ørn 4 mål Madeleine Giske, Arna-Bjørnar Gry Tofte Ims, Klepp Line Smørsgård, Kolbotn Celine Pettersen, Røa 3 mål Kristine Hegland, Arna-Bjørnar Trine Lise Åvik, Donn Rebecca Angus, Kolbotn Ida Elise Enget, LSK Mari Knudsen, LSK Elise Thorsnes, Røa Maiken Pape, Stabæk Anne Grete Storli, Trondheims-Ørn 2 mål: Tina Salmen, Amazon Grimstad Isabell Gjerde, Arna-Bjørnar Åsne Takle Eide, Arna-Bjørnar Ann Iren Trosten, Fløya Lisa Marie Karlseng Utland, Fløya Ingvild Isaksen, Kolbotn Siham Louanti, Linderud/Grei Dorte Dalum, LSK Nasra Abdullah, LSK (1 straffe) Rhian Wilkinson, LSK Marit Sandvei, LSK Guro Knutsen Mienna, Røa Kristy Moore, Stabæk Lene Bredesen, Trondheims-Ørn 1 mål: Una Nwajei, Amazon Grimstad Stine Sannæss, Amazon Grimstad Elin Gladheim, Amazon Grimstad Silje Blakstad, Amazon Grimstad Sanna Malaska, Amazon Grimstad Miia Niemi, Amazon Grimstad Maren Mjelde, Arna-Bjørnar Ingrid Ryland, Arna-Bjørnar Veronica Aasgård, Arna-Bjørnar (straffe) Shannon Smyth, Donn Gro Ingvardsen, Donn Christina Moberg, Donn Vanja Stefanovic, Donn Mari Marstrander, Fløya Anneli Giske, Fløya Hannah Bromley, Fløya Guro Motterud, Kattem Annette Herrmann, Kattem Åshild Thorrud, Kattem Martha Helvig, Kattem Kristine Haugen, Kattem Tonje Følstad, Kattem Marie Bakke, Klepp Else Vassbø, Klepp Susanne Vistnes, Klepp Hanna Haanes, Kolbotn Camilla Cristensen, Kolbotn Kamilla Lillefjære, Kolbotn Ann Mari Dovland, Kolbotn Nina Thorne, Linderud/Grei Sasha Andrews, Linderud/Grei Line Berntsen, Linderud/Grei Ellen Wang, Linderud/Grei Ane Jacobsen Bjerke, Linderud/Grei Mia Skoglund, LSK Ingrid Moe Wold, LSK Marthe Braavold Johansen, Røa Stine Andreassen, Røa Ada Finskud, Røa Siri Nordby, Røa Anette S. Nybø, Stabæk Andrea Haugstøyl, Stabæk Katrine Pedersen, Stabæk Ingrid Camilla Fosse Sæthre, Stabæk Marie W. Olsen, Stabæk Saba Soofi, Stabæk Ina Skaug, Stabæk Gunilla Forseth, Trondheims-Ørn Tina Wulf, Trondheims-Ørn Marita Eide, Trondheims-Ørn Endret 29. Mai 2010 av Two can play that game 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2010 (endret) Min feil, Lene Bredesen har 3, og ikke 2 mål. Får ikke redigert posten over. Og for øvrig var Anneli Giskes mål straffe ifølge upålitelige NRK. Endret 30. Mai 2010 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 30. Mai 2010 Del Skrevet 30. Mai 2010 Er det ikke lettere å bruke denne? http://www.nifs.no/toppscorer.php?land=&t=&u= Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Mai 2010 Del Skrevet 30. Mai 2010 Er det ikke lettere å bruke denne? http://www.nifs.no/toppscorer.php?land=&t=&u= Bortsett fra at den er helt feil. Lisa har for eksempel fått tre ekstra mål der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Mai 2010 Del Skrevet 30. Mai 2010 Og Ina Skaug har ingen. Dessverre er info om Toppserien notorisk upålitelig, også NRKs. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Mai 2010 Del Skrevet 30. Mai 2010 A-laget, serie, 9 runder Lise Klaveness 9 Lisa-Marie Woods 7 Maiken Pape 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Kristy Moore 2 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 Finnes det noen pålitelig kilde å sammenligne med angående toppscoreren for hele toppserien? Det finnes kun 1 politelig kilde, det er Rich som bruker kamprapportene som grunnlag. Uansett hvem som putta (f.eks. Woods eller Ina) er kamprapporten fasiten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2010 (endret) Tydelig at det er midtbanen som skal gjøre det i denne sesongen. Lisa og Lise er jo i en egen liga i SFK. Lise er vel en av de mest uegoistiske personene, også på banen. Men har hun mulighet til å putte selv, ja da skyter hun 11 av 10 ganger. Men i går spilte hun Woods på blank kasse når hun kunne ha putta selv. HVASKJERA? Endret 30. Mai 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2010 (endret) 2. laget, etter 7. serierunde: Super Mario 20 Saba Bandad Soofi 12 Martine Reina 5 Mia Berdal Jahr 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Sofie Dale 2 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Line Hauge 1 Elise Hjermann 1 Anniken Hofgaard 1 Line Holter 1 Ina Skaug 1 Endret 31. Mai 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 31. Mai 2010 (endret) Del Skrevet 31. Mai 2010 (endret) 2. laget, etter 6. serierunde: Super Mario 20 Saba Bandad Soofi 12 Martine Reina 5 Mia Berdal Jahr 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Sofie Dale 2 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Line Hauge 1 Elise Hjermann 1 Anniken Hofgaard 1 Line Holter 1 Ina Skaug 1 Er vel 7. serierunde, ikke 6? Sånn går det når man kopierer direkte av, også glemmer man å oppdatere runden. Endret 31. Mai 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Juni 2010 Del Skrevet 1. Juni 2010 2. laget, etter 6. serierunde: (...) Er vel 7. serierunde, ikke 6? Sånn går det når man kopierer direkte av, også glemmer man å oppdatere runden. Hvis det først skal pirkes, er det strengt tatt 8. serierunde. Ettersom vi ikke hadde noen kamp i 4. runde, er dette dog bare vår 7. kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2010 (endret) Cup, 3. runde (2 kamper): Lise Klaveness 4 Super Mario 2 Lisa-Marie Woods 2 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 2 Kristy Moore 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Saba Bandad Soofi 1 Endret 7. Juni 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 . laget, etter 10. serierunde: Super Mario 20 Saba Bandad Soofi 13 Martine Reina 5 Mia Berdal Jahr 4 Ingrid Bakke 3 Andrea Haugstøyl 3 Sofie Dale 2 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Maia Daasvand 1 Line Hauge 1 Elise Hjermann 1 Anniken Hofgaard 1 Line Holter 1 Emilie Marley 1 Ina Skaug 1 Skulle noen savne seks mål har det med WO i runde 8 og 9. Begge kampene satt til 3-0 til Stabæk, men vanskelig å kreditere noen for de målene. Om noen har en kreativ løsning på det kan de skrive det her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Juni 2010 Del Skrevet 15. Juni 2010 Jeg venter fortsatt i spenning mål oversikten med Mål Målgivende Total For å kåre "Årets servitrise" må vi jo vite hvem som har flest assist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2010 (endret) A-laget, serie, 10 runder Lise Klaveness 9 Lisa-Marie Woods 7 Maiken Pape 4 Kristy Moore 3 Ingrid Camilla Fosse Sæthre 1 Anette Nybø 1 Katrine Pedersen 1 Ina Skaug 1 Saba Bandad Soofi 1 Andrea Haugstøyl 1 Super Mario 1 Endret 15. Juni 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Juni 2010 Del Skrevet 21. Juni 2010 2. laget, etter 11. serierunde: Super Mario 23 Saba Bandad Soofi 19 Ingrid Bakke 5 Martine Reina 5 Mia Berdal Jahr 4 Andrea Haugstøyl 3 Sofie Dale 2 Jeanette A Johnsen 2 Sara Zai Munkvold 2 Maia Daasvand 1 Line Hauge 1 Elise Hjermann 1 Anniken Hofgaard 1 Line Holter 1 Emilie Marley 1 Kristine B Nilsen 1 Ina Skaug 1 Skulle noen savne seks mål har det med WO i runde 8 og 9. Begge kampene satt til 3-0 til Stabæk, men vanskelig å kreditere noen for de målene. Om noen har en kreativ løsning på det kan de skrive det her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå