Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Den treningskampen bør komme inn i kalenderen på stabak.no. Der bør også kamptidspunktet for første seriekamp rettes opp. Kampen går 15,00, ikke 18,00.

Info er sendt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den treningskampen bør komme inn i kalenderen på stabak.no. Der bør også kamptidspunktet for første seriekamp rettes opp. Kampen går 15,00, ikke 18,00.

Man skal vel ikke gå bort i fra at det kan bli et tidligere tidspunkt enn 15 også siden herrene har kamp 18. Var vel noe snakk om at kampen kunne flyttes av arrangementmessige grunner. For oss som skal se kampene går jo 15 og 18 relativt greit.

Ellers vet jeg ikke om den siste setningen i kommentarfeltet burde vært med i ukesplanen, selv om vi synes det er greit å vite :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer oversikten for uke 10.

Høydepunktene

Tirsdag - treningskamp

Lørdag - treningskamp

Lørdag - Kick-Off kl.18:00 Blaa

Vil bare trekke fram siste punkt på ukens gjøremål: nachspiel hos Mario (etter kick-off-festen på Onkel Blaa).

Det var jo generøst, men man bør vel nesten oppgi en adresse hvis man skal ha håp om å få fyllt kåken med stabæksupportere... :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at siste setningen i ukeplanen er mer info enn strengt tatt nødvendig. Vurderte derfor først å fjerne den.

Etter å ha tenkt meg om valgte jeg å beholde info.

Noe av det beste med SFK er den nærheten vi har til spillere, trenere og støtteapparatet. Når denne infoen sendes meg, ja hvorfor ikke la det stå.

Det viser jo litt av den unike settingen supportere og spillere har på damesiden.

Regner med at SEXXES vil arr. noe etter kl 03:00

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at siste setningen i ukeplanen er mer info enn strengt tatt nødvendig. Vurderte derfor først å fjerne den.

Noe av det beste med SFK er den nærheten vi har til spillere, trenere og støtteapparatet. Når denne infoen sendes meg, ja hvorfor ikke la det stå.

Det viser jo litt av den unike settingen supportere og spillere har på damesiden.

For all del, ikke noe sensur nødvendig. Er bare artig å se at chixa har vett til å seg en ordentlig fest innimellom alle kveldstreningene.

Og er helt enig med dette med den fantastiske nærheten vi opplever. Hvis herrelaget kan sammelignes med en god fetter vi liker å omgås, blir damelaget den perfekte søster*!

* skribenten er enebarn, og aner ikke hva han snakker om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel? Det spørs vel om man er i stand til å arrangere noe etter 03:00. Vi får se.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel? Det spørs vel om man er i stand til å arrangere noe etter 03:00. Vi får se.

Er det ikke noen som kan arrangere noe mellom 16 og 18 da?? litt langt å reise hjem for oss som bor utabygds, for så kort tid
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar vel rett på Blaa etter kampen. Dessuten er det vel noen som skal sørge for at vi får litt fast føde også (det er nok en nødvendighet9. Forøvrig oppmøte på kunstgresset 13.30.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi drar vel rett på Blaa etter kampen. Dessuten er det vel noen som skal sørge for at vi får litt fast føde også (det er nok en nødvendighet9. Forøvrig oppmøte på kunstgresset 13.30.

Bare et lite tips

Hvis du holder "shift" nede mens du trykker på "9" får du en ) :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor blir det av ukeplanen Bendix?

Jeg har prøvd å få tak i den.

Regner med at Roger sender den i morgen.

Jeg beklager på det sterkeste, men kan ikke trylle opp en egen plan

Her er jo et utgangspunkt:

Mandag 16.30 - 18.00

Tirsdag 18.00 - 19.30

Torsdag 16.30 - 18.00

Fredag 8.30 -10.00

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 16.30 - 18.00

Tirsdag 18.00 - 19.30

Torsdag 16.30 - 18.00

Fredag 8.30 -10.00

Ha, da har jeg nettopp fått mer info enn deg :D

Skal være møte før treningen i morgen kl. 17.00. Deretter vanlig trening 18.00 Torsdag er det kamp mot et guttelag. Det samme er det mandag om en uke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 16.30 - 18.00

Tirsdag 18.00 - 19.30

Torsdag 16.30 - 18.00

Fredag 8.30 -10.00

Skal være møte før treningen i morgen kl. 17.00.Der er vi ikke invitert, utgår, Deretter vanlig trening 18.00 Torsdag er det kamp mot et guttelag. Totalt unyttig info hvis du ikke sier tid og sted. Det samme er det mandag om en uke. Totalt unyttig info hvis du ikke sier tid og sted

...så det så.

Ellers hadde jeg gyldig grunn til å ikke være på dagens trening (kun SS arbeid og bryllup er gyldig)

Skrev svaret rett i innlegget ditt, håper du ikke ser på det som ufint :P

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 16.30 - 18.00

Tirsdag 18.00 - 19.30

Torsdag 16.30 - 18.00

Fredag 8.30 -10.00

Skal være møte før treningen i morgen kl. 17.00.Der er vi ikke invitert, utgår, Deretter vanlig trening 18.00 Torsdag er det kamp mot et guttelag. Totalt unyttig info hvis du ikke sier tid og sted. Det samme er det mandag om en uke. Totalt unyttig info hvis du ikke sier tid og sted

...så det så.

Ellers hadde jeg gyldig grunn til å ikke være på dagens trening (kun SS arbeid og bryllup er gyldig)

Skrev svaret rett i innlegget ditt, håper du ikke ser på det som ufint :P

Selvfølgelig ser jeg det som ufint. At vi ikke er invitert til møtet tok jeg egentlig som en selvfølge at folk skjønte. Synes uansett det var greit å ta med så folk faktisk får med seg at det er mer enn bare å gå utpå der å drive fysisk trening. Kan jo da nevne at man på møtet skulle gå gjennom hva mna gjør når man møter lag som spiller som Amazon. Det er jo det man vil møte i svært mange kamper.

Har faktisk ikke fått oppgitt tid og sted, men regner med at det er i den normale treningstiden på Nadderud 16.30. Får sikkert vite det på treningen i morgen uansett. Gidder ikke å gå ned og forstyrre nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandag 16.30 - 18.00

Tirsdag 18.00 - 19.30

Torsdag 16.30 - 18.00 - Kamp mot Gutter 16 bredde (igjen) kampstart 16:45 nye kunstgresset.

Fredag 8.30 -10.00

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger har vært i Alta

Usikker på når i morgen han kommer. Skriver derfor neste ukes oppsett manuelt

Mandag Trening 16.30 - 18.00

Tirsdag SFK - Manglerud/Star Sparebank 1-banen tirsdag Kl: 18:00

Håper og tror de tar påskeferie etter tirsdagens treningskamp. Det kan vi unne dem :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min frykt for å ikke motta ukeplan var totalt feilslått.

Stakkars jenter, her blir det ikke mye ferie, 2 dager fri i påsken :o

Ukens høydepunkt morgendagens treningskamp kl 18:00

Påskens høydepunkt, seriestart 5.april kl 15:00 Nadderud

Kom hjem fra hytta i tide, vi skal "sprenge" feltet vårt 5. april

SFK ukeplan uke 13.pdf

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med tanke på kamp 2. påskedag, og at man gjerne vil få et par treninger med hele laget er det vel naturlig at det ikke blir mer fri enn dette (trodde egentlig det var egentrening onsdag, og fri torsdag/fredag, men skjønner dette). Merk ellers det som står i parantes 1. april. Treningstiden påskeaften er vel heller ikke den alle jubler mest for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hva skjer denne uken
  • Opprett ny...