Bendix 64 Del Skrevet 14. Juni 2010 Del Skrevet 14. Juni 2010 Her kommer huskelisten for ukens viktigste gjøremål Still på kampen på tirsdag. Du trenger ikke velge mellom SFK og fotball VM denne dagen. Om du vil se Portugal og Brasil rekker du det før og etter SFK kampen. SFK ukeplan uke 24.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Juni 2010 Del Skrevet 21. Juni 2010 Noen ukeplan snart klar? Kristy stakk akkurat avgårde til trening så vet det er det nå, men resten av uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Juni 2010 Del Skrevet 22. Juni 2010 Her kommer den... SFK ukeplan uke 25.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Juni 2010 Del Skrevet 22. Juni 2010 Så man trente med guttene i går. Lurte en stund på hvordan den treningen kunne vært med syv på landslagsoppdrag, seks med 2. laget og to ute med skader. Da sto man vel igjen med kun Anette, Ina, Kristy, Line Holter og Siri. Lørdagstreningen kom tydeligvis også overraskende på noen som skal jobbe den dagen. Slik er det når man ikke er heltidsspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Juni 2010 Del Skrevet 23. Juni 2010 Noen ukeplan snart klar? Kristy stakk akkurat avgårde til trening så vet det er det nå, men resten av uken? Hvorfor mase om den. Du var jo ikke på gårsdagens trening uansett Og nei, de trente ikke med guttene i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Juni 2010 Del Skrevet 23. Juni 2010 Noen ukeplan snart klar? Kristy stakk akkurat avgårde til trening så vet det er det nå, men resten av uken? Hvorfor mase om den. Du var jo ikke på gårsdagens trening uansett Og nei, de trente ikke med guttene i går. Hvis du hadde lest litt nøyere hadde du sett at det var i går jeg skrev det, og mandag trente de med guttene. Det sto i planen, og har også fått det bekreftet (var jo kun fem stykker som var disponible til den treningen). Og selv om jeg ikke var på treningen i går, og neppe er der på torsdag heller betyr det ikke at jeg ikke kommer til å stille på trening denne uken. Forøvrig var det en annen som var raskere ute enn deg da jeg maste så fikk ukeplanen tilsendt på mail Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Juni 2010 Del Skrevet 24. Juni 2010 jaja du har vel uansett treningstidene i hodet (evt i et annet hode i huset) Tirsdagens trening var bra selv om en del av de beste spillerne manglet. Roger tok en Maradona (med unntak av kyss klapp og klem). Treningen var full av latter, godt humør og positiv relasjonsbygging. Han er veldig flink til å få noe bra av alle treninger, uansett utgangspunkt. Jeg vet du kan få planen tidligere, men den jeg legger ut er endelig. Den du har tilgang på tiligere er ikke alltid oppdatert på annet enn tid og sted Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 29. Juni 2010 (endret) Her kommer siste ukeplanen før SFK tar en liten sommerferie. Høydepunktet, hjemmekamp mot Klepp 3/7 kl 15:00 Nå kan du vise hva som er viktigst for deg; Stabæk eller å få med seg starten av en VM kamp. PS: Det går greit å se SFK først, så den avgjørende 2.omgangen +evt ekstraomganger fra VM etterpå. SFK ukeplan uke 26.pdf Endret 29. Juni 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. August 2010 Del Skrevet 11. August 2010 Her kommer ukeplanen litt sent (la den ut i feil tråd). Vil bare si at sånn som situasjonen er nå for herrelaget hvor det meste går galt unner jeg alle å komme innom treningene og kampene til SFK. Det fyller i hvert fall meg opp med nødvendig positiv energi. Dette selvfølgelig i tilleg til SFH (men der trener de når jeg er på jobb). SFK ukeplan uke 32.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 Her kommer ukens høydare.... PS: Det er i dag du burde stille på trening for å vise at vi ikke bare vinner, men også taper sammen SFK Ukeplan uke 33.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. August 2010 (endret) Del Skrevet 24. August 2010 (endret) . Endret 24. August 2010 av sexxes Slettet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. September 2010 Del Skrevet 8. September 2010 Da ukeplaner ikke ble lagt ut når jeg har vært en del bortreist, legger jeg inn nå, dog veeeldig forsinket. Tar selvkritikk og beklager i håp om at vi kan akseptere og legge glippen bak oss Uansett her kommer forrige og nåværende ukes ukeplaner: SFK ukeplan uke35.pdf SFK ukeplan uke36.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Denne uken er det ikke mindre enn 4 høydepunkter utenom de vanlige treningene. SFK ukeplan uke 37.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. September 2010 Del Skrevet 29. September 2010 Her kommer ukeplanen, forsinket. Ser ikke noe stort poeng i å mase på Roger nå på slutten av ferien. De som ønsker å se en trening vet nå når treningstidene er. Skal dog ikke legge ned tråden, Denne uken har spillerne fri i helgen. Nesten sensasjon SFK ukeplan uke39.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Her kommer ukens ukeplan. Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud SFK ukeplan uke 40.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Her kommer ukens ukeplan. Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken. Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Her kommer ukens ukeplan. Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken. Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden. Det finnes noen sexxes-tråder også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Del Skrevet 5. Oktober 2010 Her kommer ukens ukeplan. Hold av søndagen. 2 kamper på Nadderud Noterer meg at det er fri på fredag. Er vel naturlig siden det er kamp først på søndag, og dermed tar man fredagstreningen på lørdag. Katrine og Maiken er vel heller ikke tilbake før fredag ettermiddag. Tar en tur innom torsdag, og evt. lørdag om jeg er våken. Dette har jo blitt den reneste Bendix-tråden. Det finnes noen sexxes-tråder også... Hva? Hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. Oktober 2010 Del Skrevet 6. Oktober 2010 Når tråden går ut på at jeg skal legge ut info er det greit at det ikke er så mange andre innlegg da det vel ofte (og med god grunn) er purring på ukeplanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. Oktober 2010 Del Skrevet 10. Oktober 2010 Egentrening i morgen, så ingen vits å stille på Nadderud 16.30. Derimot spiler 2. laget sesongens siste kamp 20.15 på Nadderud Kunstgress 2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Del Skrevet 25. Oktober 2010 HOLD AV LØRDAG SFK ukeplan uke43.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Del Skrevet 25. Oktober 2010 HOLD AV LØRDAG Denne uken og neste, mener du selvfølgelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 HOLD AV LØRDAG Denne uken og neste, mener du selvfølgelig. Har hørt så mye snakk om en kamp av gangen, men ja, gleder meg til Grimstad tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Har hørt så mye snakk om en kamp av gangen, men ja, gleder meg til Grimstad tur. Det gjelder åpenbart ikke for supportere - vi kan synge om seriegull lenge før noe er avklart, om seks poeng på to kamper hvorav ingen er avgjort og så videre. Vi kan ha flere tanker i hodet på en gang, kan vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. November 2010 Del Skrevet 9. November 2010 Spent nå? Det som skjer denne uken er at spillere og trenere har møte hvor de blir enige om ferie. Jeg kommer tilbake så snart jeg er informert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. November 2010 Del Skrevet 11. November 2010 Er du ikke informert ennå? Ser ut som det blir egentrening ut året, men spillerne har fått sitt tilrettelagte program. Fellestreninger igjen fra 3. januar. Dette ble jo ikke akkurat bare denne uken, men kan nevne at det er kommet treningsprogram ut februar. Ingen treningsleir i den perioden annet enn for landslagspillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. November 2010 Del Skrevet 17. November 2010 Ikke helt riktig det jeg kom med. Blir trening i Bobla på Kadettangen? kl. 17.00 tirsdagene 30/11, 7 og 14/12. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 18. November 2010 Del Skrevet 18. November 2010 Det viktigste denne uken er signering av 2 nye spillere i dag på TA i 4. etg kl 14:30 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Desember 2010 Del Skrevet 1. Desember 2010 13 stykker tilstede på gårsdagens trening. Dog bare ni som var med for fullt. Ingen av de nye var tilstede. For de som tenker at det er innendørstrening så føltes det ikke slik. Nesten samme temperatur som utendørs. Var mest spilling, og Tom Stenvoll imponerte i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. Desember 2010 Del Skrevet 1. Desember 2010 13 stykker tilstede på gårsdagens trening. Dog bare ni som var med for fullt. Ingen av de nye var tilstede. For de som tenker at det er innendørstrening så føltes det ikke slik. Nesten samme temperatur som utendørs. Var mest spilling, og Tom Stenvoll imponerte i mål. Tom var helt utrolig god i mål. Han reddet alt mulig og umulig i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå