fantomet 299 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 Hvem er fremdeles på skadelisten? Er det signalisert noen prøvespillere det er et poeng å komme og ta en titt på? Hvem starter, er spesielt interessert i forsvarsrekka, og om det her gis sterke signaler til disposisjoner ved seriestart? Er denne kampen en del av "Tømmernes-avtalen"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 Klokkeslett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 1600 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 går den på sumo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 STABÆK-TV: Bend it like Jan Banan snakker om Asker-kampen som også går på SUMO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 1. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2010 (endret) går den på sumo? Takk, men det var jo "feil" svar(mitt i arbeidstiden). Edit: Feil reply. (skulle vært til klokkeslettet) Endret 1. Mars 2010 av hoffisking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 NFF ser ut til å ha gjort et innhogg i Stabæks tilgjengelige spillermateriale ved sine landslagsuttak til treningskamper som spilles i perioden 2.mars - 4.mars. A-lag: Jon Knudsen og Henning Hauger G-19: Jørgen Skjelvik og Vegar Eggen Hedenstad G-17: Andreas Leirvik Er noen av våre islendinger og svensker også på tur? I så fall går det vel mot Askerseier hvis brassen og amerikanerne også har fått en telefonoppringning. Tømmernes må vite at det er av sine egne man skal ha det. Hva betyr det egentlig? Hvem vinner da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 Må du være "flåsete" i alle innlegg? Denne kampen blir som en treningsøkt å regne, en gjennomkjøring for å terpe på bevegelser og stabæk mønsteret vil jeg tro. Det blir en mulighet for de unge spillerne til å spille en kamp med noen av de mer etablerte og forhåpentligvis vil de dra nytte av dette hvis de senere i sesongen blir kastet til ulvene i en TL match. Med så tidlig kampstart legges det ikke for stor vekt på oss supportere og det er i for seg greit med tanke på motstanden, spillere borte og kvaliteten tatt i betraktning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 Jepp, både herre og kvinnelaget vil vel i morgen spille kamper hvor det vel helst kan regnes som forsterkede 2. lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 1. Mars 2010 Del Skrevet 1. Mars 2010 Må du være "flåsete" i alle innlegg? Denne kampen blir som en treningsøkt å regne, en gjennomkjøring for å terpe på bevegelser og stabæk mønsteret vil jeg tro. Det blir en mulighet for de unge spillerne til å spille en kamp med noen av de mer etablerte og forhåpentligvis vil de dra nytte av dette hvis de senere i sesongen blir kastet til ulvene i en TL match. Med så tidlig kampstart legges det ikke for stor vekt på oss supportere og det er i for seg greit med tanke på motstanden, spillere borte og kvaliteten tatt i betraktning. Hvilke unge spillere sikter du til? Meg bekjent er det ikke noen slike med A-kontrakt tilgjengelig. Eller tenker du på juniorer uten lisenskontrakt? Og blir kvaliteten dårlig hvis resten av laget IKKE er på diverse landslagsoppdrag? Jeg spør i det minste om hvem som er tilgjengelig. Du synser, og du synser også om hva som er flås "og stabæk mønsteret vil jeg tro." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 1. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 1. Mars 2010 (endret) Hvilke unge spillere sikter du til? Meg bekjent er det ikke noen slike med A-kontrakt tilgjengelig. Eller tenker du på juniorer uten lisenskontrakt? Leikvang, Benjaminsen, Aase, Mix, (Gromstad) Dette vet du... Edit: quotingtrøbbel...? Endret 1. Mars 2010 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Hvilke unge spillere sikter du til? Meg bekjent er det ikke noen slike med A-kontrakt tilgjengelig. Eller tenker du på juniorer uten lisenskontrakt? Leikvang, Benjaminsen, Aase, Mix, (Gromstad) Dette vet du... Edit: quotingtrøbbel...? ??? 1. Leikvang og Benjaminsen har ikke lisenskontrakt (er ikke i A-stallen, og kan ikke "kastes innpå til ulvene i TL") 2. Aase var tatt ut i til G-19 landslagstroppen men meldte forfall pga skade, og er derfor uaktuell 3. Lenge siden Gromstad var junior, og han og Mix (to med erfaring fra tilsammen 50 A-kamper) gjenstår da som de to eneste liksom uerfarne spillere som denne kampen i hovedsak er myntet på i fall de plutselig blir "kastet innpå til ulvene i TL" Så igjen, jeg er usikker på hvem den opprinnelige post'n var myntet på? (men den var kanskje mest flås) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Hvilke unge spillere sikter du til? Meg bekjent er det ikke noen slike med A-kontrakt tilgjengelig. Eller tenker du på juniorer uten lisenskontrakt? Leikvang, Benjaminsen, Aase, Mix, (Gromstad) Dette vet du... Edit: quotingtrøbbel...? ??? 1. Leikvang og Benjaminsen har ikke lisenskontrakt (er ikke i A-stallen, og kan ikke "kastes innpå til ulvene i TL") 2. Aase var tatt ut i til G-19 landslagstroppen men meldte forfall pga skade, og er derfor uaktuell 3. Lenge siden Gromstad var junior, og han og Mix (to med erfaring fra tilsammen 50 A-kamper) gjenstår da som de to eneste liksom uerfarne spillere som denne kampen i hovedsak er myntet på i fall de plutselig blir "kastet innpå til ulvene i TL" Så igjen, jeg er usikker på hvem den opprinnelige post'n var myntet på? (men den var kanskje mest flås) Mix og Gromstad er da fortsatt unge. Ikke vet jeg hvordan du opererer, men i mitt hode er det stor forskjell på en 20-åring og en 29-åring (til tross for at førstnevnte ikke lenger er junior). Ei heller ser jeg noe problem ved å la Leikvang og Benajminsen prøve seg, kanskje kan de spille seg aktuelle til en a-lagskontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fred 4 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Noen som ved hva de siste resultatene ble mellom Stabæk og Asker, de spilte vell treningskamp mot hverandre i 2009 ogsp hvis jeg ikke husker feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Noen som ved hva de siste resultatene ble mellom Stabæk og Asker, de spilte vell treningskamp mot hverandre i 2009 ogsp hvis jeg ikke husker feil. Vi vant 4-0. Endret 2. Mars 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henkih 22 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Kom inn i kampen nå. Er mannen på venstrebacken vår jiress suka ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Nope.. Er en ivorianer på prøvespill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Kom inn i kampen nå. Er mannen på venstrebacken vår jiress suka ? Nei, Gires fra Elfenbenkysten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Flere som opplever at Sumo plutselig er nede? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Noen andre som har problemer med stor pågang på tv2 sine servere og dermed ikke får sett kampen direkte??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Noen andre som har problemer med stor pågang på tv2 sine servere og dermed ikke får sett kampen direkte??? Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Pussig nok skjer dette hver eneste gang jeg ser kamp via TV2 Sumo.. Edit: Men, de legger vel skylden på Stabæk. Tar jeg ikke mye feil går denne gratis på "Stabæk-TV". Endret 2. Mars 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
troma 39 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Definitivt TV2-trøbbel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Pussig nok skjer dette hver eneste gang jeg ser kamp via TV2 Sumo.. Edit: Men, de legger vel skylden på Stabæk. Tar jeg ikke mye feil går denne gratis på "Stabæk-TV". Disse kampene er tydligvis populære Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 2. Mars 2010 (endret) Gjelder forøvrig hele serveren til tv2 nå EDIT: Tømmernes 3-1. (2assist til Hoffern) Endret 2. Mars 2010 av Mr.Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
EspenKS 42 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Forøvrig 3-1 ved Jan Banan nå. liveupdates kan følges her: http://live.budstikka.no/fotball/live/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Synd at Hoff (og forsåvidt Nannskog) virker vaksinert mot å score. Når Espen ikke en gang greier å sette ballen i åpent mål med høyrefoten fra 5 meter i en treningskamp Stabæk vinner komfertabelt er jeg usikker på om han noen gang vil bli kvitt forbannelsen. Håper også Nannskog skjerper seg når alvoret begynner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Flere som opplever at Sumo plutselig er nede? Hele kampen har lagget hos meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bartender25 0 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Fikk ikke sett kampen dessverre.. Noen som fikk noe inntrykk av ivorianeren som er på prøvespill? Signerbar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Fikk ikke sett kampen dessverre.. Noen som fikk noe inntrykk av ivorianeren som er på prøvespill? Signerbar? Stabæk-TV med sammendrag fra kampen. Intervju med Janne kommer snart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå