MSL 215 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Hvordan var Gires? Og måtte JIH ut med skade etter 20 min som friskmeldt eller var det bare føre var? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bartender25 0 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Fikk ikke sett kampen dessverre.. Noen som fikk noe inntrykk av ivorianeren som er på prøvespill? Signerbar? Stabæk-TV med sammendrag fra kampen. Intervju med Janne kommer snart Fint og flott med sammendrag, men spurte om ivorianeren Gires.. Fikk ikke noe inntrykk av å se på sammendraget, derfor jeg lurte på om noen reaksjoner eller synspunkter om han er signerbar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Fikk ikke sett kampen dessverre.. Noen som fikk noe inntrykk av ivorianeren som er på prøvespill? Signerbar? Stabæk-TV med sammendrag fra kampen. Intervju med Janne kommer snart Fint og flott med sammendrag, men spurte om ivorianeren Gires.. Fikk ikke noe inntrykk av å se på sammendraget, derfor jeg lurte på om noen reaksjoner eller synspunkter om han er signerbar? Jeg føler det er for tidlig å si noe om signerring eller ikke. Han var bra delaktig i andre omgang og han behandlet ballen på en trygg måte, men løpefarten var litt lav. Han ble fort tatt igjen av Askerspillere, men det var han ikke alene om på plastgressmatten. At han vil komme seg over tid tror jeg. Håper han ikke er dyr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 2. Mars 2010 Del Skrevet 2. Mars 2010 Gires spilte for Stabæk G19 mot Sandefjord G19 i en treningskamp lørdag for litt over en uke siden. Til tross for flere minusgrader enn hva han er vant med, og sur vind som blåste over banen i tillegg til snøvær, så klarte han seg veldig bra. Han er siste års junior, så det kan jo kanskje være at Stabæk velger å gi ham en "juniorkontrakt" ut året for å se om han utvikler seg videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Svært så stor aktivitet det var her da... Noen som så kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gøistein 1 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Hvorfor er det ingen som har fokusert på at Stabæk spilte utrolig dårlig i store deler av denne matchen! Greit vi vinner 4-1, men dette var mot et 2div lag. Daniel scorer ikke på to 100prosent sjanser. Hoff bommer på åpent mål. Utenom tømemrnes så kan jeg nesten ikke huske sist en av spissene scoret. Tror det var mot Moss!Farnerud gjør mye bra, men har også utrolig høy feilprosent. Han spiller best når tempoet blir skrudd opp, men det kan han jo ikke gjøre alene. Hoff viste positive takter før målet til Johan, men sliter fortsatt med første touchen i flere situasjoner. Vanskelig å vurdere resten av midtbanen, både mix og Johan gjør det bra. Diogo synes jeg virker litt veik, men jobber bra. forsvaret ser vedligsvakt ut. Bjarni blir viktig, men utrolig at du tippeligastoppere ikke klarer å falle av riktig på et billig Asker mål. Morten er på hell. han er ikke i nærheten av å ha tempo i kroppen. Blir godt å få Vegar tilbake der. Sorry at det ble mye negativt. Ble overrasket over at Janne beskriver en god kamp. Virket ikke som resten av de som var på telenor var enige i det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Svært så stor aktivitet det var her da... Noen som så kampen? Jepp, Gires så anonym ut, men han har vistnok vist endel good stuff på treningsfeltet... Jeg synes vel ikke det så særlig interessant ut, men fyren er ung! Ellers... Onstad taper duellen ved Asker scoringen. Synes det ofte blir i overkant mye ballwatching fra den kanten, omtrent som om tannhjula går litt tregt om du forstår hva jeg mener. Gromstad kommer inn og scorer... Valget er soleklar spør du meg! Hoffern fortsetter der han slapp i fjor høst og vi er tidvis litt uryddige i pasningsspillet, men har jevnt over god kontroll på Asker.I sum en vel gjennomført treningsøkt. Verken mer eller mindre. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 3. Mars 2010 (endret) Svært så stor aktivitet det var her da... Noen som så kampen? Onstad taper duellen ved Asker scoringen. Synes det ofte blir i overkant mye ballwatching fra den kanten, omtrent som om tannhjula går litt tregt om du forstår hva jeg mener. Akkurat det inntrykket jeg satt igjen med etter å ha spilt med han også... desverre. Når det gjelder Gires, syns jeg det var tendeser til mye spennende. Rask de første meterene med ballen i beina og alltid interessert i å bli med fremover. Men var vanskelig å bli klok på fyren utover det. Endret 3. Mars 2010 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 ++ Dommertrioen + Austbø, Hoff, Mix, Andersson, Gromstad, Tømmernes 0 Skjønsberg, Hulkinn, Farnerud, Diogo, Høiland, Benjaminsen, Prøvespillende Ivorianer - Onstad, Nannskog -- INGEN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Askers mål er like mye Bjarni sin skyld. Han feilberegner totalt oppspillet og stussen ballen bakover. Ellers greide Mix seg brukbart i Hauger-rollen. Betryggende å vite at vi har en spiller som Mix som naturlig arvtager til enten Hauger eller Farnerud en gang i fremtiden. Viktig at Andersson er tilbake i kampform han tilfører det offensive spillet veldig mye. Krysser fingrene for at han holder seg skadefri sesongen igjennom. Selvom Hoff har en del dårlige førsteberøringer, så er det den glimrende førsteberøringen foran 2-0 målet som skaper hele sjansen. Gires er det nesten umulig å si noe om. Han gjorde det han skulle hverken mer eller mindre og spilte i en periode der begge lagene var noe umotiverte. Synd vi har satt noe forsvar ennå. Alle kombinasjoner fungerer like godt/dårlig. Det eneste som virker sikkert er at Hedenstad og Bjarni blir en del av den faste forsvarsfireren. I hvilke roller er derimot usikkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gøistein 1 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 ++ Dommertrioen + Austbø, Hoff, Mix, Andersson, Gromstad, Tømmernes 0 Skjønsberg, Hulkinn, Farnerud, Diogo, Høiland, Benjaminsen, Prøvespillende Ivorianer - Onstad, Nannskog -- INGEN Diogo var jo ikke bra da! 1 metersmål ellers helt unsynlig! Skjønsberg?? han bidrar ikke med noen ting! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Synd vi har satt noe forsvar ennå. Alle kombinasjoner fungerer like godt/dårlig. Det eneste som virker sikkert er at Hedenstad og Bjarni blir en del av den faste forsvarsfireren. I hvilke roller er derimot usikkert. Jeg må si jeg blir veldig overrasket hvis ikke Jon Inge blir fast i forsvarsrekka vår i år igjen. Synd med skadetrøbbelet han har vært gjennom, men hans ferdigheter og rutine blir gull verdt for oss fra seriestart og framover. En såpass god spiller er forhåpentligvis omstillingsdyktig, og vi kan håpe han ikke trenger lange tiden på å få et bra samspill med de øvrige spillerne i den nye forsvarskonstellasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Du har et poeng der. Men tenkte mer på hvilke svar treningskampene har gitt oss så langt og hvem som blir staset på mot Odd og VIF. Jon Inge er som kjent ute mot Molde også. Håper så inderlig at Jon Inge blir frisk snart og at han fungerer bra i tospann med enten Onstad eller Gromstad. Det vi har sett av Bjarni sålangt har vært bra på både stopperplass og venstreback, men viser det seg at vi blir nødt til å bruke han på stoppeplassen har vi igjen et venstrebackproblem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Du har et poeng der. Men tenkte mer på hvilke svar treningskampene har gitt oss så langt og hvem som blir staset på mot Odd og VIF. Jon Inge er som kjent ute mot Molde også. Håper så inderlig at Jon Inge blir frisk snart og at han fungerer bra i tospann med enten Onstad eller Gromstad. Det vi har sett av Bjarni sålangt har vært bra på både stopperplass og venstreback, men viser det seg at vi blir nødt til å bruke han på stoppeplassen har vi igjen et venstrebackproblem. Med det forbehold at jeg ikke har sett Asker-kampen, ønsker jeg meg faktisk (av alle ting) følgende firer foran Jon Knudsen; VEH - TMG - BE - TS. Jeg legger til grunn at JIH er skadet. Vi mister en offensiv dimensjon med Stenvoll vs. Bjarni på venstrebacken, men Bjarni er rutinert og trygg, samtidig som han har god fysikk, vi trenger det sårt i midten. Tom er idet minste relativt trygg, jeg er aldri redd når Stenvoll er på banen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 3. Mars 2010 Del Skrevet 3. Mars 2010 Du har et poeng der. Men tenkte mer på hvilke svar treningskampene har gitt oss så langt og hvem som blir staset på mot Odd og VIF. Jon Inge er som kjent ute mot Molde også. Håper så inderlig at Jon Inge blir frisk snart og at han fungerer bra i tospann med enten Onstad eller Gromstad. Det vi har sett av Bjarni sålangt har vært bra på både stopperplass og venstreback, men viser det seg at vi blir nødt til å bruke han på stoppeplassen har vi igjen et venstrebackproblem. Sånn jeg ser på årets sesong i forhold til hvilke spillere vi har i stallen, kan det se ut som om de to mest faste spillerne i forsvarsrekka faktisk blir Jon Inge på stopperplass og Vegar på høyre back. Jeg ser det også som et naturlig valg å ha Bjarni på venstre back, men med mulighet til å kunne ta midtstopperplass dersom det kreves. I så fall vil sannsynligvis Tom overta venstre back. Da gjenstår tre alternativer til å ta plassen ved siden av Jon Inge i midten; Morten, Kristian og Tor Marius. Dessverre ser jeg for øyeblikket på Morten som et annetvalg på høyre back, og et femtevalg som midtstopper. Kan hende han får en positiv utvikling utover sesongen og når 08-standard igjen, men foreløpig føler jeg meg utrygg på ham når han er i stopperposisjon. Han fungerer bra på høyre back defensivt, mens det blir mye "kælking" når angrepene bygges opp fra hans side. Alt i alt ser det faktisk veldig bra ut på papiret, med Vegar, Jon Inge og Bjarni som klare førstevalg (la oss håpe de unngår skader og karantener), mens Kristian og Tor Marius vil konkurrere om den siste stopperplassen. Dette blir bra, det!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 4. Mars 2010 Del Skrevet 4. Mars 2010 <br>Sånn jeg ser på årets sesong i forhold til hvilke spillere vi har i stallen, kan det se ut som om de to mest faste spillerne i forsvarsrekka faktisk blir Jon Inge på stopperplass og Vegar på høyre back. Jeg ser det også som et naturlig valg å ha Bjarni på venstre back, men med mulighet til å kunne ta midtstopperplass dersom det kreves. I så fall vil sannsynligvis Tom overta venstre back. Da gjenstår tre alternativer til å ta plassen ved siden av Jon Inge i midten; Morten, Kristian og Tor Marius. Dessverre ser jeg for øyeblikket på Morten som et annetvalg på høyre back, og et femtevalg som midtstopper. Kan hende han får en positiv utvikling utover sesongen og når 08-standard igjen, men foreløpig føler jeg meg utrygg på ham når han er i stopperposisjon. Han fungerer bra på høyre back defensivt, mens det blir mye "kælking" når angrepene bygges opp fra hans side.<br>Alt i alt ser det faktisk veldig bra ut på papiret, med Vegar, Jon Inge og Bjarni som klare førstevalg (la oss håpe de unngår skader og karantener), mens Kristian og Tor Marius vil konkurrere om den siste stopperplassen. Dette blir bra, det!!<br><br><br>Jeg liker at du er opptimist, men JIH blir tilsynelatende aldri helt frisk og det begynner å haste med å bygge relasjoner i de bakre rekker. Kunne vært spennende å se hvordan Diogo fungerte på backen, med Bjarni og Tor Marius i midten og Vegar på venstre. Om ikke i en tellende kamp så kunne det vært fint å se hvordan han fungerte på backen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå