msp 810 Del Skrevet 8. Mars 2010 Del Skrevet 8. Mars 2010 men det er ikke noe stress å kjøpe i døra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 8. Mars 2010 Del Skrevet 8. Mars 2010 men det er ikke noe stress å kjøpe i døra? Var ikke det i høst. Jeg må kjøpe i døra uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 og biletter koster sånn ca.?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 og biletter koster sånn ca.?? 170,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 Pub og sånn der nede? er det bestemt hvor vi skal? evt noen som har noen gode alternativer? askebeger har planer om å gjenta suksessen fra kristiansand, så da kan man jo rett og slett ikke si nei til å være med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 9. Mars 2010 (endret) Pub og sånn der nede? er det bestemt hvor vi skal? evt noen som har noen gode alternativer? askebeger har planer om å gjenta suksessen fra kristiansand, så da kan man jo rett og slett ikke si nei til å være med Metz er vel et greit sted. Endret 9. Mars 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 Pub og sånn der nede? er det bestemt hvor vi skal? evt noen som har noen gode alternativer? askebeger har planer om å gjenta suksessen fra kristiansand, så da kan man jo rett og slett ikke si nei til å være med Metz er vel et greit sted. Vi skal til metz. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 Kanskje litt off-topic, men VG tipper oss på 4.plass i årets sesong. 3 lag tippes foran, Odd, Molde og RBK. Kan ikke skjønne at Odd og Molde, med temposvake midtstoppere og svakere keepere, samt en (på papiret) svakere sentrallinje skal sanke mer poeng enn oss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 temposvake midtstoppere De har i det minste midtstoppere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 Metz er vel et greit sted. Vi skal til metz. Anbefaler folk å betale ølen sin foran det hvite kassaapparatet om dere vil at pengene skal gå inn i regnskapet. Hørte for noen år siden at de hadde ett sort og ett hvitt kassaapparet. Alle pengene i det hvite gikk inn i regnskapet mens pengene i det sorte gikk rett i lomma på eierne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 Kanskje litt off-topic, men VG tipper oss på 4.plass i årets sesong. 3 lag tippes foran, Odd, Molde og RBK. Kan ikke skjønne at Odd og Molde, med temposvake midtstoppere og svakere keepere, samt en (på papiret) svakere sentrallinje skal sanke mer poeng enn oss.... Odd har prestert skikkelig bra i pre-season, vant bla. La Manga I hvor de valset over VIF. Den kampen bekymret meg, men burde kanskje bekymre Martin mer enn oss. Odd har imidlertid kanskje den svakeste stallen. Men det blir nok så jevnt i toppen at vi vel kan ende opp på 2 som på 4. Dersom det skulle vise seg at RBK ikke har en erstatter klar den 1. sept. kan det muligens også påvikre dem nok til å gjøre gullkampen åpen. Men det forutsetter at en eller flere lag er i nærheten av RBK etter halvspillt sesong... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 10. Mars 2010 Del Skrevet 10. Mars 2010 Stabæk-stjerner friskmeldt!!! JIPPI Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 10. Mars 2010 Del Skrevet 10. Mars 2010 Stabæk-stjerner friskmeldt!!! JIPPI Supert. Da blir vel laget: ------------------Knudsen Skjønsberg - Onstad - Hulkinn - Hedenstad ------------------Hauger Mix ------- Farnerud ----------Andersson ----------------Pall- ----------------------skog Men hvem slipper først innpå hvis vi ligger ett mål over, og hvis vi ligger ett under, og ikke sliter med skader når det er 15min igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 10. Mars 2010 Del Skrevet 10. Mars 2010 Men hvem slipper først innpå hvis vi ligger ett mål over, og hvis vi ligger ett under, og ikke sliter med skader når det er 15min igjen? Både Hoff og Palmi kan komme inn som matchvinnere, så dette ser veldig bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 10. Mars 2010 Del Skrevet 10. Mars 2010 Har Diogo spilt seg ut av laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 10. Mars 2010 Del Skrevet 10. Mars 2010 Har Diogo spilt seg ut av laget? Diogo ble byttet inn før både Palmason og Hoff mot Molde. (Han kom inn etter førtifem minutter.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 11. Mars 2010 Del Skrevet 11. Mars 2010 Virker som Diogo ikke holder standarden desverre. Mulig mine observasjoner er feil, men etter å ha sett alle treningskampene ser det ikke ut som at han helt med på det som skjer ute på banen. Litt kjipt, men forsåvidt greit at han kun er på lån et år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 11. Mars 2010 Del Skrevet 11. Mars 2010 TV2 tekst-tv melder at kampens dommer er Per-Ivar Staberg. Noen som har noe statistikk på våre kamper med ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 11. Mars 2010 Del Skrevet 11. Mars 2010 Virker som Diogo ikke holder standarden desverre. Mulig mine observasjoner er feil, men etter å ha sett alle treningskampene ser det ikke ut som at han helt med på det som skjer ute på banen. Litt kjipt, men forsåvidt greit at han kun er på lån et år. Gi ham tid. Tid på 2.laget. Hvor lang tid ga man ikke Alan, og hvor mange kamper hadde ikke han i 2.div før det løsnet? Hvis man virkelig ønsker å sammenligne ham med Alan, så bør man for all del gjøre nettopp det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Fy faen! Nå gleder jeg meg skikkelig!! Det blir deilig å synge gutta frem til årets første 3-poenger borte mot rival Odd! 2 dager igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Virker som Diogo ikke holder standarden desverre. Mulig mine observasjoner er feil, men etter å ha sett alle treningskampene ser det ikke ut som at han helt med på det som skjer ute på banen. Litt kjipt, men forsåvidt greit at han kun er på lån et år. Gi ham tid. Tid på 2.laget. Hvor lang tid ga man ikke Alan, og hvor mange kamper hadde ikke han i 2.div før det løsnet? Hvis man virkelig ønsker å sammenligne ham med Alan, så bør man for all del gjøre nettopp det. Jeg er enig med deg og har tro på at han kan bli en meget god spiller. Problemet er at han bare er på besøk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Kan vi få en oversikt over hvor mange som har meldt seg på? Sist helg om jeg husker rett var det 50 påmeldte, har vi fått doblet det tallet eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Det er 150 påmeldte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Godt å høre, håper det blir fler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 det er nå påmeldt 162. fortsatt ledige plasser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 12. Mars 2010 Del Skrevet 12. Mars 2010 Virker som Diogo ikke holder standarden desverre. Mulig mine observasjoner er feil, men etter å ha sett alle treningskampene ser det ikke ut som at han helt med på det som skjer ute på banen. Litt kjipt, men forsåvidt greit at han kun er på lån et år. Gi ham tid. Tid på 2.laget. Hvor lang tid ga man ikke Alan, og hvor mange kamper hadde ikke han i 2.div før det løsnet? Hvis man virkelig ønsker å sammenligne ham med Alan, så bør man for all del gjøre nettopp det. Diogo er meget ballsikker, helt feil å undervurdere han. Passer bra inn i Stabæk spillemønster. Har vært helt habil i treningskampene. Er en annen spilletype enn Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hans Majestet 0 Del Skrevet 13. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2010 (endret) Enig med hosleblaa2. Diogo er en spiller som kan skape bredde. Han og Hoff er jo egentlig de eneste ordentlige kantspillerne våre. Med Mix og Johann på hver sin kant mot Molde ble det mye sentrert rundt midten. For å skape variasjon i spillet, kan Diogo (og Hoff) bidra med bredde på kantene. Og ikke bare bredde - de kan også utfordre utover i banen. Både Mix og Johann går mest innover, men sistnevnte kan finne på å gå mot siden og. Syns ikke Diogo skal undervurderes. Mot Man Utd var han etter min mening en av våre beste etter han kom inn. Og hvis han spiller bra mot Man Utd-reservene, ser jeg ikke hvorfor han ikke skal klare å prestere i TL. God innleggsfot, habile dribleferdgiheter i tillegg til at han har brukbar spilleforståelse. Tror dette kan bli bra! Endret 13. Mars 2010 av Hans Majestet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stoianator 8 Del Skrevet 13. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 13. Mars 2010 (endret) Kom an, Kom an, Kom an, Stabæk :) Endret 13. Mars 2010 av stoianator Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Enig med hosleblaa2. Diogo er en spiller som kan skape bredde. Han og Hoff er jo egentlig de eneste ordentlige kantspillerne våre. Med Mix og Johann på hver sin kant mot Molde ble det mye sentrert rundt midten. For å skape variasjon i spillet, kan Diogo (og Hoff) bidra med bredde på kantene. Og ikke bare bredde - de kan også utfordre utover i banen. Både Mix og Johann går mest innover, men sistnevnte kan finne på å gå mot siden og. Syns ikke Diogo skal undervurderes. Mot Man Utd var han etter min mening en av våre beste etter han kom inn. Og hvis han spiller bra mot Man Utd-reservene, ser jeg ikke hvorfor han ikke skal klare å prestere i TL. God innleggsfot, habile dribleferdgiheter i tillegg til at han har brukbar spilleforståelse. Tror dette kan bli bra! Gratulerer med første innlegg. Godt å ha med flere kongelige på forumet... Når det gjelder Diogo, kommer han til å ta nivået mye raskere enn Alan, men han kommer nok aldri til å bli like dominerende, eller prege kamper på samme måte som Alan gjorde. Tror det er meget fornuftig at han er på lån. Det er fortsatt usikkert hvordan han tilpasser seg spillesystem, språk og kultur framover. Skulle han slå til og bli en megahit, er jo (ifølge Ingo) pris allerede sikret i en opsjonsavtale. Med andre ord blir han ikke dyrere for oss selv om han blir en knallsuksess. Blir han en flopp; vel, vel. Ingen skjede skadd. Blir veldig spennende å se om sesongstart-spøkelset slår følge til Skagerrak. Håper ikke det har fått plass på SS-bussene! Jeg er forsiktig opimist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Ikke mange timene igjen nå! Klar som et egg!! Skien skal bli utrygg imorgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå