Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Ikke mange timene igjen nå! Klar som et egg!! Skien skal bli utrygg imorgen Det høres veldig VELDIG bra ut, fy faen som jeg gleder meg ! :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Noen sa at Skagerak ikke ligger ved sjøen. Er det sant? Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Noen sa at Skagerak ikke ligger ved sjøen. Er det sant? Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? Skagerak Arena http://kart.gulesider.no/query?profile=no&mop=yp&what=map&advert_code=Z0I0M47J Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Da gjelder det bare og ikke drikke seg stupfull FØR kampen så man har litt krefter igjen til kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Stabæk-stjerner friskmeldt!!! JIPPI Supert. Da blir vel laget: ------------------Knudsen Skjønsberg - Onstad - Hulkinn - Hedenstad ------------------Hauger Mix ------- Farnerud ----------Andersson ----------------Pall- ----------------------skog Men hvem slipper først innpå hvis vi ligger ett mål over, og hvis vi ligger ett under, og ikke sliter med skader når det er 15min igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 var på nadderud i dag kl 11h00 . god stemning i laget. Nannskog i perlehumør. DE kjørte blå mot gule. laget var: JK, MMS, FO, Hulk, VH, Mix, HH, PF, JA, VPG, DN. Ingen overraskelser ut fra siste kampåer. la ikke merke til skader. Tvi tvi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? HA HA, you made my day! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? Omtrent en. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? Omtrent en. Jeg lo godt faktisk Det som er verre er at jeg brukte litt tid før jeg faktisk skjønt'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hvor langt er det igjen til Skien når vi kommer til til Ski? Omtrent en. Jeg lo godt faktisk Det som er verre er at jeg brukte litt tid før jeg faktisk skjønt'n Fa....en ta, - jeg har WARN STATUS, jeg spøker ikke!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Skikkelig vrien kamp, men uansett greit å få en pekepinn på nivået alt i premieren! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Seriestarter går som regel dårlig for vår del.. Bedre å bruke den på en vanskelig bortekamp fremfor å f.eks søle vekk 2 poeng hjemme mot Haugesund.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Seriestarter går som regel dårlig for vår del.. Bedre å bruke den på en vanskelig bortekamp fremfor å f.eks søle vekk 2 poeng hjemme mot Haugesund.. Jeg har som vanlig satt penger på Stabæk, Stabæk er forøvrig en hlet ok klubb å sette penger på for de som spiller med hjertet. - 0,14 % avkastning. Ikke bra ikke ræva. Tilbake til kampen idag, så skriker det U, men Stabæk har jogodt grep på Odd på Skagerak Arena så satser på at trenden snur seg. Noen som har peil. på antatt Odd oppstilling? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hentet fra VG for sånn ca. 2 min siden: Helt greit for min del, egentlig. Jo mindre skriblerier og press jo bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Ja det var kjapt..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Noen som forsatt syntes Skjønsberg fortjener fast plass i Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Noen som forsatt syntes Skjønsberg fortjener fast plass i Stabæk? Hva tok deg så lang tid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Var DET pent eller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bartender25 0 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Jaaaada! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 14. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2010 (endret) Spent på hva slags morsomheter Fagermo kommer med i pausen. Endret 14. Mars 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Spent på hva slags morsomheter Fagermo kommer med i pausen. Dette er helt off topic, men jeg bare MÅ få det ut: Finnes det noe eklere og sleskere enn Fagermo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Fy faen Onstad der var du dårlig i markeringa. SKJERPINGS!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Forsvaret ser ut til å fortsette der de starte forrige år, det vil si helt elendig markering og elendig hodestyrke på dødballer. Denne kampen har vi foreløpig ikke fortjent poeng i Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Fantastisk flott scoring av Espen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Fortjent eller ikke Fy så deilig, håper det betyr at mr Hoff er tilbake i slag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Faen så deilig å vinne første kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Espen Hoff matchvinner i vår første åpningskamp siden 1999. Bedre blir det rett og slett ikke! Og i en tøff bortekamp. Ahhhh... Dette lukter medalje! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Rett og slett en meget deilig seier! Det hadde ikke jeg store forhåpninger om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Nærmest perfekt dette. Mål på Nannskog, Andersson og Hoff, og Veigar med 2 assists. 3 poeng på bortebane i åpningskampen mot en annen medaljekandidat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Og ikke nok med superkamp (i gledesrusen glemmer jeg selvsagt baklengsmålene), $$ gjorde en fin innsats på mitt TV-opptak, i alle fall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå