Mikkel 1 800 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Morten var sjef! Faen for noen taklinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Morten surrer jo som kjønnsforvirra bie. Han må spille midstopper eller kanskje prøve han lenger opp på banen? Men i dag spilte Morten ikke særlig bra. Har sett han spille mye bedre. Hoffern derimot smelte til med en deilig goll! Godt å se hoff endelig putte! En kamp vi liksågodt kunne tapt, men takketvære litt flaks og mye fint angrepsspill så tok vi 3 deilige poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 "Kampen sto og vippet da banens mest kreative spiller, Veigar Pall Gunnarsson, måtte gå ut med skade etter en drøy times spill. " ( http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article163668.ece ) Noen som vet noe? Regner med at det ikke fører til forfall mot enga?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Er Forsvaret som har problemer. Skulle likt å se Vegar - Onstad - Høiland - Bjarni Tror det kunne vært ett fint oppsett bak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Er Forsvaret som har problemer. Skulle likt å se Vegar - Onstad - Høiland - Bjarni Tror det kunne vært ett fint oppsett bak. Mere keen på Vegard-Høiland-NY!-Bjarni Det Onstad viste i dag var rett og slett for dårlig til å være fast innvetar på et medaljejagende lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Mere keen på Vegard-Høiland-NY!-Bjarni Det Onstad viste i dag var rett og slett for dårlig til å være fast innvetar på et medaljejagende lag! Én dårlig kamp på en knallfersk spiller og så er det rett ut? Hvis det virkelig var noen som skuffet bak i dag, var det Knudsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 "Kampen sto og vippet da banens mest kreative spiller, Veigar Pall Gunnarsson, måtte gå ut med skade etter en drøy times spill. " ( http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article163668.ece ) Noen som vet noe? Regner med at det ikke fører til forfall mot enga?! Vet ikke om han var skadet, men JJ sa før kampen at han ikke er 100% matchfit, så det kan være grunnen til at han ble tatt av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Morten var sjef! Faen for noen taklinger. Du er borte, ser du ikke hva som skjer? Morten er bra som motivator fotball kan han desverre ikke,.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Faen hva er det med dere? Kan ikke folk drite i å henge ut egne spillere på dette forumet? Her begynner det å bli barnehagenivå. Vi vant mot en av medlajekandidatene borte. Piss om Stabækspillere kan skrives på vgdebatt. Skjerpings! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Mere keen på Vegard-Høiland-NY!-Bjarni Det Onstad viste i dag var rett og slett for dårlig til å være fast innvetar på et medaljejagende lag! Én dårlig kamp på en knallfersk spiller og så er det rett ut? Hvis det virkelig var noen som skuffet bak i dag, var det Knudsen. Hvis ingen ser at problemet i Stabæk er Morten Skjønsberg så har vi store problemer. JJ er Norges utvilsomt den beste trener og det er et mysterium at han lar Morten få jobben på høyre back. Han skaper usikkerhet i midtbanen og hele forsvaret! Pokker heller hadde vi hatt en forsvarsfirer som fungerer så hadde vi liggi på topp resten av sesongen! Onstad fortjener mange sjanser men Morten har brent alle! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Faen hva er det med dere? Kan ikke folk drite i å henge ut egne spillere på dette forumet? Her begynner det å bli barnehagenivå. Vi vant mot en av medlajekandidatene borte. Piss om Stabækspillere kan skrives på vgdebatt. Skjerpings! Tiltredes! Gutta vant første åpningskamp på 11 år mot en meget sterk motstander. Målene i mot kommer på dødball og via keeper - og selv om vi får sjanser i mot synes jeg ikke det ferske forsvaret vårt bør avskrives etter denne kampen. Et svært hissig angrepslag vi møter. Med tanke på hva vi har sett i åpningskamper tidligere (som f.eks. Molde borte i 08) er jo dette aldeles nydelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gøistein 1 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Mere keen på Vegard-Høiland-NY!-Bjarni Det Onstad viste i dag var rett og slett for dårlig til å være fast innvetar på et medaljejagende lag! Én dårlig kamp på en knallfersk spiller og så er det rett ut? Hvis det virkelig var noen som skuffet bak i dag, var det Knudsen. Hvis ingen ser at problemet i Stabæk er Morten Skjønsberg så har vi store problemer. JJ er Norges utvilsomt den beste trener og det er et mysterium at han lar Morten få jobben på høyre back. Han skaper usikkerhet i midtbanen og hele forsvaret! Pokker heller hadde vi hatt en forsvarsfirer som fungerer så hadde vi liggi på topp resten av sesongen! Onstad fortjener mange sjanser men Morten har brent alle! der sa du det.!! vegar, onstad, jon inge, bjarni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Hvis ingen ser at problemet i Stabæk er Morten Skjønsberg så har vi store problemer. JJ er Norges utvilsomt den beste trener og det er et mysterium at han lar Morten få jobben på høyre back. Han skaper usikkerhet i midtbanen og hele forsvaret! Pokker heller hadde vi hatt en forsvarsfirer som fungerer så hadde vi liggi på topp resten av sesongen! Onstad fortjener mange sjanser men Morten har brent alle! Vet du hva Morten? JEG synes at DU er et jævla stort problem! Det er verken morsomt, hyggelig eller konstruktivt den måten du hetser en av våre egne spillere på. Det tok deg ca 3 minutter av årets sesong til å starte drittslengingen mot MMS igjen. Jeg og alle andre på forumet vet hva du mener - og vi glemmer det ikke - så kan du ikke være så snill å holde kjeft om det resten av denne sesongen? Vi hørte alt i fjor!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Nettavisen om VPG: PS! I kampen mot Odd pådro Veigar Páll Gunnarsson seg en smell på innside av låret, og ble byttet ut midtveis i den andre omgangen. Til Nettavisen forteller islendingen at han skal undersøkes på mandag, men at han ikke tror det dreier seg om en alvorlig skade. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2858537.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Dersom noen savner en cap etter denne turen, send meg en pm eller ring meg. 46488600. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaasa 0 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Dagbladet mener det var en "heldig" seier til Stabæk:rolleyes: http://www.dagbladet.no/2010/03/14/sport/fotball/tippeligaen/stabek/odd_grenland/10852229/ De av dere som var på første mætsjen i fjor mot LSK er vel enige med meg i at dette var en absolutt godkjent serieåpning? 3 poeng borte mot en medaljekandidat er sterkt. Synes også at MMS så bedre ut enn på lenge, håper det fortsetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Første seier i serieåpningen siden 1999. Første seier i en serieåpning på bortebane siden 1993(skal dog sies at vi har hatt nesten dobbelt så mange serieåpninger hjemme som borte). Fjerde gang med seier i serieåpningen i TL. Kun i 98 greide vi å følge opp med seier i neste runde. Ellers verdt å merke seg at vi nå to år på rad har fått oppleve Tippeligaaens scoring i en kamp med Stabæk. Bare synd det er det andre laget som sto for scoringen ved begge anledninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Morten var sjef! Faen for noen taklinger. Du er borte, ser du ikke hva som skjer? Morten er bra som motivator fotball kan han desverre ikke,.... Latterlig. Han glapp på én takling før førstemålet, som forøvrig - desverre, kan klandres SuperJon. At han ikke kan fotball er svada, og direkte usmakelig å høre fra en Stabæk Supporter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Det må vel være lov å komme med KONSTRUKTIV kritikk, også av egne spillere. Men jeg er helt enig i at det er måter å kritisere på som ikke hører hjemme, egentlig noe sted. Morten selger seg på det første målet og er desverre langt unna det han gjorde i 08. Han kom seg noe utover kampen, med et par veldig gode sklitaklinger på Bentley. Dessuten var han heldig som ikke lagde straffe for ODD, men hvis alt skulle vært perfekt, hadde jo Kovacs vært utvist for albue imot Bjarni. Kristian gjorde egentlig en ok innsats, men hadde en horibel klarering rett i bena på Rambekk, og sov på vakt på 2-2. Det er bakover vi må få skikk på ting, Bjarni var meget god og jeg synes Vegar viste gode takter som en moderne back. Jeg skulle gjerne sett ham på høyre hvor han kan holde bredden i enda større grad. Kampen idag viste at vi fremover på banen er mer en gode nok til å ta gull, men urovekkende hvordan det falt sammen uten Veigar. Vi burde med alle de andre gode spillerne våre være kapable til å henge med. Og her må kanksje JJ ta litt av skylden. Men det mest jeg satte mest pris på i dagens kamp, ved siden av tre poeng, kan oppsumeres med to ord: ESPEN HOFF. Jeg unner ham virkelig det målet. Ifjor hadde han stang ut i bergen, det preget ham i negativ retning. Jeg håper inderlig dagens stang inn markerer starten på en ny æra i Stabæk for Hoffern... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2010 (endret) Tiltredes. Konstruktiv kritikk har vi takhøyde for. Jeg synes imidlertid det blir for enkelt å klandre forsvaret for defensive problemer. Etter min oppfatning kommer alt for mye gjennom midtbanen. Vi har en midtbane med spillere som med unntak av HH er best på det offensive arbeidet. Det innebærer også at mange av midtbanespillerne ikke tar de tunge løpene hjem ved balltap. Hvis motstander angriper med mange spillere, slik Odd gjør får forsvaret en jævlig vanskelig oppgave. Å gå i duell uten sikring er en dårlig løsning i spill 4 mot 4 eller 5 mot 5 rundt egen 16-meter. Særlig Johan Anderson har hittil i Stabækdrakta vist lite iver etter å jobbe hjem. Vi får mye strekk i laget og har få spillere på riktig side av ballen i forhold til de fleste av våre konkurrenter som er svært gode på defensiv organisering (aka Drillo). Dette gir forsvaret mer utrygghet enn nødvendig. Hva gjelder defensive dødballer, duellstyrke og ikke minst luftstyrke er dette et problem vi har hatt i en årrekke. Det skyldes også ledelsens fokus på å finne spillende forsvarsspillere framfor de tradisjonelle klareringstypene som andre lag jakter. For eksempel Hedenstad er en spiller som er utrolig mye bedre med ball enn uten. Stabæk har en del å hente på å utvikle ferdigheter på ballvinning og gjenerobring. Endret 14. Mars 2010 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 678 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Vet ikke om det er nevnt her, men syns det var artig å se Roger (hovedtrener for Stabæk Fotball Kvinner) komme med supporterne til Skien, og stå sammen med supporterne og heie! Det oser det respekt av! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Tiltredes. Konstruktiv kritikk har vi takhøyde for. Jeg synes imidlertid det blir for enkelt å klandre forsvaret for defensive problemer. Etter min oppfatning kommer alt for mye gjennom midtbanen. Vi har en midtbane med spillere som med unntak av HH er best på det offensive arbeidet. Det innebærer også at mange av midtbanespillerne ikke tar de tunge løpene hjem ved balltap. Hvis motstander angriper med mange spillere, slik Odd gjør får forsvaret en jævlig vanskelig oppgave. Å gå i duell uten sikring er en dårlig løsning i spill 4 mot 4 eller 5 mot 5 rundt egen 16-meter. Særlig Johan Anderson har hittil i Stabækdrakta vist lite iver etter å jobbe hjem. Vi får mye strekk i laget og har få spillere på riktig side av ballen i forhold til de fleste av våre konkurrenter som er svært gode på defensiv organisering (aka Drillo). Dette gir forsvaret mer utrygghet enn nødvendig. Hva gjelder defensive dødballer, duellstyrke og ikke minst luftstyrke er dette et problem vi har hatt i en årrekke. Det skyldes også ledelsens fokus på å finne spillende forsvarsspillere framfor de tradisjonelle klareringstypene som andre lag jakter. For eksempel Hedenstad er en spiller som er utrolig mye bedre med ball enn uten. Stabæk har en del å hente på å utvikle ferdigheter på ballvinning og gjenerobring. Enig i mye du sier, men hvilke endringer i lagoppsett kunne du tenkt deg for å få det optimalt? Omrokkering, nye spillere? you tell me! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Tiltredes. Konstruktiv kritikk har vi takhøyde for. Jeg synes imidlertid det blir for enkelt å klandre forsvaret for defensive problemer. Etter min oppfatning kommer alt for mye gjennom midtbanen. Vi har en midtbane med spillere som med unntak av HH er best på det offensive arbeidet. Det innebærer også at mange av midtbanespillerne ikke tar de tunge løpene hjem ved balltap. Hvis motstander angriper med mange spillere, slik Odd gjør får forsvaret en jævlig vanskelig oppgave. Å gå i duell uten sikring er en dårlig løsning i spill 4 mot 4 eller 5 mot 5 rundt egen 16-meter. Særlig Johan Anderson har hittil i Stabækdrakta vist lite iver etter å jobbe hjem. Vi får mye strekk i laget og har få spillere på riktig side av ballen i forhold til de fleste av våre konkurrenter som er svært gode på defensiv organisering (aka Drillo). Dette gir forsvaret mer utrygghet enn nødvendig. Hva gjelder defensive dødballer, duellstyrke og ikke minst luftstyrke er dette et problem vi har hatt i en årrekke. Det skyldes også ledelsens fokus på å finne spillende forsvarsspillere framfor de tradisjonelle klareringstypene som andre lag jakter. For eksempel Hedenstad er en spiller som er utrolig mye bedre med ball enn uten. Stabæk har en del å hente på å utvikle ferdigheter på ballvinning og gjenerobring. Enig i mye du sier, men hvilke endringer i lagoppsett kunne du tenkt deg for å få det optimalt? Omrokkering, nye spillere? you tell me! Først og fremst kan vi bli bedre på å gjenvinne ballen høyt i banen. Dette var noe av den skjulte oppskriften i 08, som Keller / Annan og på høsten; Henning, brillijerte i. Bryte, og angripe mens motstander var i ubalanse. Men det må ryddes opp bakover, begge målene til Odd kom som følge av relativt enkle forsvarsfeil. Noe av problemet ligger i at MMS og KFO er relativt like spillertyper. Og det virker ikke som kommunikasjonen de to er helt patent, vi har sett flere ganger at begge enten faller av eller går på samme mann. Dette kan ordnes dels med tid, KFO trenger kanskje lenger tid en f. eks. Bjarni på å finne seg til rette. Jon Inges snarlige retur vil også hjelpe, han er mer ballsikker og spillende, samtidig som han er god på hodet. Med JIH vil vi få et mer komplentært stopperpar. Og det vil gjøre det mulig å flytte Bjarni ut på venstrebacken og Vegar på høyre. Dette vil også gjøre oss bedre offensivt. Jeg tror dessuten det viktig å ha Bjarni på venstre, ettersom Moa mest sannsynlig starter som høyrekant imot oss. Hvorvidt MMS eller KFO må vike, får være opp til JJ, jeg holder for øyeblikket en bitteliten knapp på KFO. Med JIH tilbake håper jeg at han kan stå litt høyere, rett bak Henning og forhåpentligvis bryte motstanderens spill der. Dette vil gi kantene og backene mer tid til å komme hjem. Men som Alz sier: man må ha viljen til å komme hjem. Her synes jeg Hoff har vist best holdninger av kantene våre, og gir ham plassen på bekostning av en Mix som forsvant mer og mer i 2. omg mot Odd. Det gir følgende ellever imot Vif (og slutten på dette laaange innlegget) : JK VEH - JIH - KFO - BE EH - PF -HH - JA VPG - DN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Hvorfor all denne sutringen!?! Vi har faen meg vunnet åpningskampen første gang på 11 år... Jeg synes dette er helt rått ihvertfall! Rimelig sikker på at Janne stiller med samme lag i neste kamp også. FOR EN TUR, RÅTT! Nå er jeg full - natta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Jeg kom hjem fra jobbreise til Afrika sent lørdag kveld, og valgt å se kampen på TV. Først - gratulerer til alle Stbaæksupportere som dro. Vi som så på TV hørte knapt Oddrane, mens vi hørte dere nesten hele tiden. Så vil jeg gratulere alle med seieren, og med at det var Espen Hoff som ble matchvinner. Aftenposten i dag har fått meg seg "Hvor er Espen Hoff, Der er Espen Hoff, Vi har Espen Hoff" i en artikkel under overskriften "En seier for tålmodigheten". Måten vi har støttet Espen Hoff på i hans vanskelige start i Stabæk har gjort meg stolt over å tilhøre Stabæk Support. Når det krones med en seier i Skien, hvor den gamle Odd-spilleren blir matchvinner, ja - da viser det at det var ikke så dum strategi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gøistein 1 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Dagbladet mener det var en "heldig" seier til Stabæk:rolleyes: http://www.dagbladet...nland/10852229/ De av dere som var på første mætsjen i fjor mot LSK er vel enige med meg i at dette var en absolutt godkjent serieåpning? 3 poeng borte mot en medaljekandidat er sterkt. Synes også at MMS så bedre ut enn på lenge, håper det fortsetter! Ser at noen er irritert på han som rakker ned på Morten, men det må være lov å komme med kritikk også! Hvis dommeren hadde gjort jobben sin i går ville Morten skaffet Odd straffe når han river ned Kovac! Bentley rundet han hver eneste gang og han vant såvidt en hodeduell hele matchen. Det må være lov å konstatere fakta. Han jobber veldig godt, og det skal han ha masse for, men jeg håper andre alternativer vil bli vurdert før neste match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Tiltredes. Konstruktiv kritikk har vi takhøyde for. Jeg synes imidlertid det blir for enkelt å klandre forsvaret for defensive problemer. Etter min oppfatning kommer alt for mye gjennom midtbanen. Vi har en midtbane med spillere som med unntak av HH er best på det offensive arbeidet. Det innebærer også at mange av midtbanespillerne ikke tar de tunge løpene hjem ved balltap. Hvis motstander angriper med mange spillere, slik Odd gjør får forsvaret en jævlig vanskelig oppgave. Å gå i duell uten sikring er en dårlig løsning i spill 4 mot 4 eller 5 mot 5 rundt egen 16-meter. Særlig Johan Anderson har hittil i Stabækdrakta vist lite iver etter å jobbe hjem. Vi får mye strekk i laget og har få spillere på riktig side av ballen i forhold til de fleste av våre konkurrenter som er svært gode på defensiv organisering (aka Drillo). Dette gir forsvaret mer utrygghet enn nødvendig. Hva gjelder defensive dødballer, duellstyrke og ikke minst luftstyrke er dette et problem vi har hatt i en årrekke. Det skyldes også ledelsens fokus på å finne spillende forsvarsspillere framfor de tradisjonelle klareringstypene som andre lag jakter. For eksempel Hedenstad er en spiller som er utrolig mye bedre med ball enn uten. Stabæk har en del å hente på å utvikle ferdigheter på ballvinning og gjenerobring. Enig i mye du sier, men hvilke endringer i lagoppsett kunne du tenkt deg for å få det optimalt? Omrokkering, nye spillere? you tell me! Først og fremst kan vi bli bedre på å gjenvinne ballen høyt i banen. Dette var noe av den skjulte oppskriften i 08, som Keller / Annan og på høsten; Henning, brillijerte i. Bryte, og angripe mens motstander var i ubalanse. Men det må ryddes opp bakover, begge målene til Odd kom som følge av relativt enkle forsvarsfeil. Noe av problemet ligger i at MMS og KFO er relativt like spillertyper. Og det virker ikke som kommunikasjonen de to er helt patent, vi har sett flere ganger at begge enten faller av eller går på samme mann. Dette kan ordnes dels med tid, KFO trenger kanskje lenger tid en f. eks. Bjarni på å finne seg til rette. Jon Inges snarlige retur vil også hjelpe, han er mer ballsikker og spillende, samtidig som han er god på hodet. Med JIH vil vi få et mer komplentært stopperpar. Og det vil gjøre det mulig å flytte Bjarni ut på venstrebacken og Vegar på høyre. Dette vil også gjøre oss bedre offensivt. Jeg tror dessuten det viktig å ha Bjarni på venstre, ettersom Moa mest sannsynlig starter som høyrekant imot oss. Hvorvidt MMS eller KFO må vike, får være opp til JJ, jeg holder for øyeblikket en bitteliten knapp på KFO. Med JIH tilbake håper jeg at han kan stå litt høyere, rett bak Henning og forhåpentligvis bryte motstanderens spill der. Dette vil gi kantene og backene mer tid til å komme hjem. Men som Alz sier: man må ha viljen til å komme hjem. Her synes jeg Hoff har vist best holdninger av kantene våre, og gir ham plassen på bekostning av en Mix som forsvant mer og mer i 2. omg mot Odd. Det gir følgende ellever imot Vif (og slutten på dette laaange innlegget) : JK VEH - JIH - KFO - BE EH - PF -HH - JA VPG - DN Det er en 11'r jeg kunne tenkt meg å se! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Noen som har fått med seg et ekstra skjerf hjem fra skien? Sist sett i etterkant av scoringsjubelen på 2-3. Forsvant via et stangflagg som tok tak i det og sendte det ut i klacken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Jeg kom hjem fra jobbreise til Afrika sent lørdag kveld, og valgt å se kampen på TV. Først - gratulerer til alle Stbaæksupportere som dro. Vi som så på TV hørte knapt Oddrane, mens vi hørte dere nesten hele tiden. Så vil jeg gratulere alle med seieren, og med at det var Espen Hoff som ble matchvinner. Aftenposten i dag har fått meg seg "Hvor er Espen Hoff, Der er Espen Hoff, Vi har Espen Hoff" i en artikkel under overskriften "En seier for tålmodigheten". Måten vi har støttet Espen Hoff på i hans vanskelige start i Stabæk har gjort meg stolt over å tilhøre Stabæk Support. Når det krones med en seier i Skien, hvor den gamle Odd-spilleren blir matchvinner, ja - da viser det at det var ikke så dum strategi. Enig, hørte mesteparten av kampen på radio i bilen på vei ned fra fjellet, begynnte nesten å lure på om det var hjemmekamp, siden det bare var Stabæk Support som kunne høres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå