andersmann 107 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Rall rall rallla rall rall rall rallla 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Hvilke skjenkesteder er det som gjelder henholdsvis lørdag og søndag? Jeg er førstereis til Tromsø. Rorbua.. ikke diss rorbua a det er et knall sted, har selv blitt kastet ut fra der x antall ganger under mine glde dager som vernepliktig i nord. Kastet ut av Rorbua? Det er da ikke mulig i teorien engang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Hvilke skjenkesteder er det som gjelder henholdsvis lørdag og søndag? Jeg er førstereis til Tromsø. Rorbua.. ikke diss rorbua a det er et knall sted, har selv blitt kastet ut fra der x antall ganger under mine glde dager som vernepliktig i nord. Kastet ut av Rorbua? Det er da ikke mulig i teorien engang... Teori og praksis. Alt er mulig, bortsett fra å kreve 80 kroner i cover der. Utfra det man kunne høre i trappeoppgangen ville en hver innbetaling der kunne ansees som kulturstønad, og burde vært skattefradragberettiget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Rall rall rallla rall rall rall rallla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 1. August 2010 Del Skrevet 1. August 2010 Hvilke skjenkesteder er det som gjelder henholdsvis lørdag og søndag? Jeg er førstereis til Tromsø. Rorbua.. ikke diss rorbua a det er et knall sted, har selv blitt kastet ut fra der x antall ganger under mine glde dager som vernepliktig i nord. Kastet ut av Rorbua? Det er da ikke mulig i teorien engang... Teori og praksis. Alt er mulig, bortsett fra å kreve 80 kroner i cover der. Utfra det man kunne høre i trappeoppgangen ville en hver innbetaling der kunne ansees som kulturstønad, og burde vært skattefradragberettiget. likevel kan du man jo ta seg faen på at det var der vi havnet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå