Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurte bare hvilken felt bortesupporterene får på telenor arena i år? Og hvor mange plasser er tilgjenglig på disse feltene?

Bortesupportere har felt D, og deler av felt C ved storinnrykk. Inngang B1/B3 i hjørnet ved Onkel Blaa.

Det er vel ca 1500 plasser tror jeg.

Du verden hvor mye man kan ta feil!

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg lurte bare hvilken felt bortesupporterene får på telenor arena i år? Og hvor mange plasser er tilgjenglig på disse feltene?

Bortesupportere har felt E, og deler av felt C ved storinnrykk. Inngang C3/C1 i hjørnet ved Onkel Blaa.

Vel Posse her er det vel litt feil

Felt D litt av Felt C

Inngang B1 ved siden av Graa (Onkel Blå)

2009-04-15-arenakart_1_509a.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bortesupportere har felt E, og deler av felt C ved storinnrykk. Inngang C3/C1 i hjørnet ved Onkel Blaa.

På billettservice.no er felt E i salg til alle. Derfor jeg lurte. Ser at bortesupporterne kun har felt D og litt av C. Har vært i telenor arena to ganger, og det kan jo ikke være mange plassene? Vi(klanen) kommer på besøk om en drøy uke, og med seier mot viking tror jeg vi kan bli en del folk. Vi var 1100 der ifjor, etter en dårlig sesong. Burde klare 1500-2000 Lørdag den 20, men får vi billetter nok?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bortefelt.jpg

Vil tro bortefeltet vil se noe slik ut. Det rød feltet vil hvert bortelag få uansett. Det er stort nok for de aller fleste. (ca 1500) Senest mot Molde i treningskampen var det rød området bortefeltet, med mindre de har flyttet sperringene siden den kampen regner jeg med at akkurat samme feltet er tilgjengelig for Klanen. Dvs at man får hele D og halve E. Billetter som selges på E-feltet på billettservice er ganske sikkert plasser på den andre halvdelen av E (til høyre for det rød feltet). Etter at Stabæk Rekrutt nå er flyttet bort fra det blå feltet har det blitt påstått at dette feltet vil gjøres tilgjengelig for bortesupportere ved behov. Hvordan det gjøres i praksis og eksakt inndeling av feltet vites ikke ettersom det er nytt av året. Jeg håper klanen stiller med mange folk og at dere får et felt som dekker deres behov, men dere kan ikke regne med å få et samlet felt som er mye større enn de ca 2000 (?) setene på bildet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bortefelt.jpg

Vil tro bortefeltet vil se noe slik ut. Det rød feltet vil hvert bortelag få uansett. Det er stort nok for de aller fleste. (ca 1500) Senest mot Molde i treningskampen var det rød området bortefeltet, med mindre de har flyttet sperringene siden den kampen regner jeg med at akkurat samme feltet er tilgjengelig for Klanen. Dvs at man får hele D og halve E. Billetter som selges på E-feltet på billettservice er ganske sikkert plasser på den andre halvdelen av E (til høyre for det rød feltet). Etter at Stabæk Rekrutt nå er flyttet bort fra det blå feltet har det blitt påstått at dette feltet vil gjøres tilgjengelig for bortesupportere ved behov. Hvordan det gjøres i praksis og eksakt inndeling av feltet vites ikke ettersom det er nytt av året. Jeg håper klanen stiller med mange folk og at dere får et felt som dekker deres behov, men dere kan ikke regne med å få et samlet felt som er mye større enn de ca 2000 (?) setene på bildet.

Dette ser meget bra ut. Gleder meg til kamp den 20 mars. Håper på en god tribunekamp også:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har visst fått 500 billetter, og får 400 til når vi har solgt ut disse. Får nok ikke flere pga sikkerthetsmessige årsaker, dvs. kiosker, toaletter osv. Når Telenor Arena aldri er full, syntes jeg ledelsen deres burde tenkt mer på plassering av bortesupporterne. Ønsker vel flest mulig på kamp dere også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har visst fått 500 billetter, og får 400 til når vi har solgt ut disse. Får nok ikke flere pga sikkerthetsmessige årsaker, dvs. kiosker, toaletter osv. Når Telenor Arena aldri er full, syntes jeg ledelsen deres burde tenkt mer på plassering av bortesupporterne. Ønsker vel flest mulig på kamp dere også?

Poenget er nok at de burde tenkt bedre på plassering av hjemmesupportere, da de bygde arenaen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 8 år senere...

Var vel det samme tapet de hadde de årene de tapte på å ikke ha fotballen der, men da hadde de jo en tiårsplan etter at de slapp fotballen eller noe før de skulle tjene penger... Slik sett er det vel status quo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Borteseksjonen på Telenor Arena
  • Opprett ny...