Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Finnes det en side (webshop) dedikert til salg av Stabæk effekter? Hvis ikke, er det ikke snart på tide....? Selv Odd har en allright fungerende webshop. Jeg har hatt den tvilsomme gleden av å teste funksjonaliteten da jeg er samboer med en Odd-tøs som ønsket seg halvparten av vareutvalget til jul... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Da er Stabæk shop'en endelig på plass.

Noen som vet om dette er slik den blir, eller skal det fylles på med litt mer spennende produkter etterhvert?

Litt syltynt nå synes jeg, men en start er det i hvertfall.

Fortsatt en liten stund til noen ildsjeler starter "Stabæk sjappa" i Bekkestua sentrum antar jeg... :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt tanken. Det hadde vært fett med supporter/billett-sjappe på Bekkestua. Dentrenger jo overhodet ikke være stor.

Hva vareutvalg angår: Look to Hammarby! De har masse kult, ass.

Ja de hadde mye. Blant annet tannbørste med logo. c.jpg

Alt kan selges, bare det har Stabæk-logo. Hva med f.eks. denne praktiske hånd-makuleringsmaskinen, med logo. Den hadde garantert blitt en slager.

45468.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende produkter snart til salg hos Stabæk shopen...

Brevvekt

01.jpg

Fender

02.jpg

Fiskesett

03.jpg

Motorsag

04.jpg

Datamus

05.jpg

USB kort

06.jpg

Varmluft pistol

07.jpg

Alle disse produktene er must i en hvert Stabæk hjem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Mortimer: Utrolig aktiv på forumet. Flott! Men klistremerker? Hallo - Stabæk har et kontor 67 12 12 12. Tror de er nesten gratis. Ring da vel. Eller kanskje sesongkort. Da følger de med giroen. Helt gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Mortimer: Utrolig aktiv på forumet. Flott! Men klistremerker? Hallo - Stabæk har et kontor 67 12 12 12. Tror de er nesten gratis. Ring da vel. Eller kanskje sesongkort. Da følger de med giroen. Helt gratis.

Nå tenkte jeg mer på et sånt klistremerke jeg kan ha i frontruta på bilen... Nei... spøk til alvor.. Det var ikke helt alvorlig ment.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk Shop
  • Opprett ny...